Split - Podvojen 2016 Recenzija Filma

Split

Žanr: Horor, Triler
Redatelj: M. Night Shyamalan
Glavne uloge: James McAvoy, Anya Taylor-Joy, Haley Lu Richardson
Trajanje filma: 01:57:00
Datum izlaska:     20 January 2017 (USA)

M. Night Shyamalan je sigurno imao jedinstvenu karijeru. Uz veliki uspjeh njegovih filmova “The Sixth Sense”, “Unbreakable” i “Signs” pokazalo se da bi mogao postat odličan redatelj.A onda su uslijedili filmovi The Happening”, “Lady in the Water”, “The Last Airbender” i “After Earth”. S tako mnogo razočarenja, bilo je osvježavajuće vidjeti njegov manji film kakav je bio "The Visit". Ovakav pristup mu puno bolje odgovara nego hollywoodski blockbusteri. Možda to nije bio potpuni povratak u formu, ali to je bio veliki korak u pravom smjeru. I srećom, njegov zadnji film "Split" nastavlja istim smjeru. U odnosu na Shyamalan ranijim filmovima, u novom filmu "Split" postoji doza sigurnosti. Ovo je veoma upletena priča s blagim prizvukom na Brian De Palma i njegov "Dressed to Kill". Film je potpuno Trailer, ali ipak zadrži malo humora od samoga Jamesa McAvoya. Tu je i prilično nepotrebna sporedna priča koja uključuje njegovog psihijatra Dr.Fletcher (Betty Buckley). S obzirom na to da se veliki dio filma odvija u jednoj sobi, priča funkcionira jako dobro. Ovo je svakako jedan jako dobro snimljen film koji uspijeva zadržati stvari neizvjesnim, a to je sve prikazano putem Shyamalanovih vizuala. Međutim, većinu kredita za izvrsnost ovog filma treba dati James McAvoyu. Glumac je shvatio ozbiljno njegov materijal i uspio je napraviti impresivnog lika, iako priča mora se priznati bizarna prilično. Ne bi da vam otkrijem previse o njegovom liku i koje je sve stvari spreman uraditi, ali moram vam reci da Trailer ovog filma otkriva i previse nego sto bi neki od vas željeli znati. Sve u svemu, uloga je vrlo riskantna, a mogla je biti i katastrofa da je da data nekome s manje talenta. On je u stanju donijeti grozničavu napetost i strah ovom misterioznom čovjeku, koji je u jednom trenutku nevin, a već u sljedećem zastrašujući. Split je još jedan korak u pravom smjeru za M. Night Shyamalana. Novi Film ima energiju koja je nedostajala njegovim starijim filmovima. Mnoga ta energija dolazi iz odličnog glumca James McAvoya. On je ovaj film uspio da podigne na mnogo visi nivo nego sto bi se to naslutilo, iako ova trailer priča možda neće biti tako dobra kao "The Sixth Sense" i dalje čini vrlo zabavan film koji ponekad se čini puno pametniji nego sto zapravo je. Ako želiš malo užasa i neizvjesnosti s odličnim glumačkim ostvarenjima, ovo je definitivno film koji bi preporučio. Ocjena 8/10  Split