Zona Zamfirova 2 2017 Recenzija Filma

Zona Zamfirova-drugi deo (2017)

Žanr: Drama, Romance

Redatelj: Jug Radivojevic

Glavne uloge:  Milan Vasic, Brankica Sebastijanovic, Ljiljana Stjepanovic

Trajanje filma: 01:30:00

Datum izlaska:  24 January 2017 (Serbia)

Gotovo petnaest godina nakon što je snimljen ova velika ljubavna priča, scenaristi Ivana i Miroslav Mitić napisali su priču o tome šta se dogodilo u braku čuvenog para dvije godine nakon vjenčanja - režiju je uradio Jugu Radivojević, a iza proizvodnje filma su "Pink International" i produkcija "Vrati se zone ". Glavni protagonisti u njihovoj borbi za očuvanje braka i dalje se nalaze između 1905. i 1908. godine, a producent filma Miroslav Mitić, u čijoj produkciji je napravljena i prva Zona Zamfirova, ističe da je omiljena ljubavna priča izazvala ljepotu onoga vremena, ali i problemi s kojima se suočavaju mladi bračni parovi. "Mi smo okupili nekoliko ključnih problema u porodici koji pate mlade ljude, onda i sada. Uvjeren sam da je film najbolji način za promociju obitelji i našeg društvo ", kaže Mitić, a Vasić kaže da mu se čini da je uloga Manet pisana samo za njega. "U filmu imamo tragedija, drama, komedija, akcija i sretan kraj, sve što je potrebno za pravi, veliki film", kaže Milan. Ostale uloge tumače filmske zvijezde kao što su Ljiljana Stjepanović, Ljiljana Dragutinović, Tanja Bošković, Milan Milan Jovanović Gutović, Nikola Ristanovskog, Ivana Bekjarev, Branka Đurić, Milan Kalinić, Stefan Buzurović, Iva Stefanović i mnogi drugi. Film je priča o dvoje mladih ljudi koji su, savladavši sve klasne, društvene i patrijarhalne barijere, nalazi se na početku braka. Godine 1905., patrijarhalno selu u južnoj Srbiji počelo je osjećati evropski utjecaj. I ovo selo, stalno otvorenih očiju i ušiju i glasa, koji je ubrzo raznosi i daleko širi, drži oči na Zonetu i Maneta, koji uživaju u ljubavi. Ona je ljepša i sretnija nego ikad, a on postaje sve vrjedniji zlatar. Ljubomora, zavist, intrige, počinju remetiti harmoniju Zoninog i Manetovog braka, kojem nedostaje samo jedna stvar - djeca. Pretpremijere ovog filma širom Srbije očekujemo 18.1., Dok glavnu premijeru možete pogledati u utorak, 24.01. u "Sava Centru"". Sa 25.01. film počinje da se prikazuje i u drugim većim gradovima širom Srbije, Crne Gore, a potom i u drugim zemljama. Od 26.01 kreće distribucija u bioskopima širom Švicarske( Dietikon (Zurich), Luzern,Bern, Basel, St.Gallen, Lausanne, Geneva, Lugano), kao i u bioskopima u Austriji, Nemačkoj, Holandiji, Velikoj Britaniji, Italiji Švedskoj… Ocjena 7/10  Zona Zamfirova-drugi deo