iBoy 2017 Recenzija Filma

Žanr:  Action, Crime, Sci-Fi
Redatelj: Adam Randall
Glavne uloge:    Bill Milner, Maisie Williams, Miranda Richardson
Trajanje filma: 01:30:00
Datum izlaska:      27 January 2017 (USA)

iBoy 2017 je Sci-Fi akcioni film o dječaku koji je srednja škola koji razvija jedinstvene ovlasti nakon sto se probudi iz kome s dijelovima njegovog mobitela ugrađenim u mozgu.

Srednjoškolac Tom (Bill Milner) je prosječni nevidljivi dječak da tako kažemo, mršav, tip koji nema mnogo prijatelja, meta za nasilnike. On je zaljubljen u Lucy (Maisie Williams), popularna djevojka koja pokazuje neki interes i jednog dana ga poziva do njene kuće. Kad stigne tamo, on smatra da je pod napadom od strane grupe maskiranih napadača koji su se tukli. Kada su ga uočili, on oklijeva, a zatim pokušava da pozove policiju, ali je pucano na njega i metak je pogodio telefon i dijelovi tog telefona su završili u njegovoj glavi koje nije bilo moguće hirurški ukloniti. U komi je proveo deset dana, on se budi i odlazi kući, ali uskoro otkriva da je može vidjeti i ćuti šta se dešava na telefonima drugih ljudi, i na kraju može manipulirati drugim električnim uređajima.

Rezija Adam Randall, Iboy je Netflixov original film koji se jasno oslanja na niz drugih utjecaja, uključujući i Luc Bessons Lucy je Ubisoft Watch Dogs iz video igara serije, i nenormalan trend superheroja u cjelini. Iako je ideja o nekoliko slomljenih krhotina od mobitela zaglavilo u nečiji mozak eventualno izazivanje nadljudskih moći, Iboy posjeduje to očito fantastično, to je SCi-Fi fantazija koja je čini mi se zrela za ovo vrijeme. Na žalost nema mnogo maste u prezentaciji, Tom "vidi" elektronski prikaz u svom umu na način koji smo vidjeli bezbroj puta do sada.

Ne možemo kriviti glumce, Milner je posebno bio kao Tom, uzimajući u obzir da je tokom srednje škole bio gubitnik. Dječak ima dobru smisao za tragediju. Unatoč njegovim sposobnostima njega proganja ono sto on vidi kao kukavičluk u vođenju Lucy prije nego je upucan. Ipak, film je daleko zreliji od ciljane publike kojim je namijenjena sa nekim grafičkim teen nasiljem, ekstremne psovke, a neke vrlo tamne teme koje su preteške za mlađe gledaoce u kojima bi možda uživali vise.

Williams je također dobra, vrlo efikasna u izazovnoj ulozi. Ona pokazuje ogromnu dubinu i ima najimpresivnije trenutke filma. Nakon slabog rezultata u The Book of Love, dobro je vidjeti da joj je ova uloga sve sto joj je potrebno. Ona štedi ovaj Film.

Veci je problem sa iBoy je opći nedostatak momenata, zajedno sa svojim predvidivim putom. Nema iznenađenja, od koji su loši momci ti kako bi be iBoy bavio njima do konačnog sukoba. I to je sve postavljeno na generički elektronski rezultat koji radi da bi bilo interesa. iBoy ima potencijal da bude zanimljiv lik, ali brzina kojom on uci i koristi svoje ovlasti, a kamoli lokaliziran način na koji se on odnosit, sve to drži na nivo B-filma s nekim zabavnim trenutcima da se osjećam kao propuštena prilika.

Ocjena 4,5/10

iBoy