Pattaya 2016 Recenzija Filma

Godina: 2016
Redatelj: Franck Gastambide
Glavne uloge:     Franck Gastambide, Malik Bentalha, Anouar Toubali
Trajanje filma: 01:40:00
Datum izlaska:      14 January 2016
U kinima od :      Hrvatska   02.02.2017.

PATTAYA, Tajland je ljetovalište poznato po svojoj klimi, niske cijene troškova i seks turizam je raj za "ološe". Za svoj drugi igrani film Franck Gastambide ostaje u svojoj zoni udobnosti, njegov poznati univerzum predgrađa. To je rekao, nakon uspjeha svog prvog filma 2012 godine Pornu u Hood, i u skladu sa svim aparatima lupa (Les Tuche 2, Babysitting 2, Brice de Nice 2, La Tour de contrôle infernale 2) nije mogao imati sadržaja s lakoćom kao s Kaira 2. Njegov prvi film je bio najprofitabilniji film u 2012toj godini.

PATTAYA, je priča o Franky i Krimo Franck Gastambide et Malik Bentalha), dva mala "ološa" koji sanjaju odmor u ovom mjestu gdje je sve na raspolaganju: djevojke, noćni klubovi, festivali, i "srca". Da bi to učinili, Krimo uspijeva pronaći pozivnicu na internetu za školu tajlandskog boksa, za male ljude. Glavni majstor ove škole, poznat kao "Marokanac" će platiti putovanje svakom ko može da dovede malog čovjeka da se bori protiv njegovog šampiona. Sve sto je Frankyju i Krimu potrebno je mali covjek. Srećom za njih, Le Nain, veliki Musliman, živi u jednoj od zgrada u blizini. Zbog toga, oni počinju da razviju svoj plan, a ubrzo zatim pojavljuju se velike negodovstine.

Glavna glumačka zvijezda i redatelj Franck Gastambide u ovom filmu ponovo se ujedinjuje sa Anouraom Toubalijem, s kojim je surađivao u filmu "Les Kairo" a pored nje dodaje broj francuskih komičara. Prica koja slijedi može biti poznata svima koji su gledali "The Hangover" ili neki sličan američki film, veoma lahko bi mogli opisati ovaj film kao kopiju istih, ali je i dalje puno, puno zabavniji i vise nepopravljiv.

Od prvih trenutaka gdje Frank i Krimo pokušavaju da pobjegnu Le Nainu na aerodromu do njihovog boravka u Marokanskom imanju i njihovog bijega, jer odnos između njih je napet, pogotovo kada Le Nain otrkiva istinu. Međutim prema žanru, svi su se na kraju pomirili i postali prijatelji, a smijeha s ovom trojicom nikada ne nedostaje. Trenutak koji bismo mogli najviše naglasiti je parodija na trening montažu Jean Clauda Van Dammea i njihovog filma "Kickboxer" te samu borbu Le Naina i Marokanca.

Franck Gastambide je ovaj puta zaista pokazao kako je sposoban pisaca i redatelj, s velikim smislim za komediju. On također zna kada da pusti materijal da govori i kad je potrebno intervenirati i postati kreativan sa svojim autoritetom. Ovo je posebno naglašeno tokom scene rave partyja i borilačke scene. Moramo se zapitati šta bi ovaj redatelj mogao napraviti kad bi mu se dalo dovoljno sredstava kako bi u potpunosti prikazao svoju viziju. Nemamo ništa protiv toga da je ovaj film posudio mnogo svojih ideja, pogotovo zato sto je krajnji rezultat jednostavno smiješan

Ocjena 5.5/10

Pattaya