Rings - Krug 3 2017 Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:42:00
Datum izlaska:      1 February 2017
U kinima od :    3 February 2017 (USA)
                            Srbija   02.02.2017.
                            Hrvatska 02.02.2017.
                            B i H    02.02.2017.

Rings 3 je predstojeći 2017 američki horor film u režiji F. Javier Gutiérrez , u produkciji Laurie MacDonald i Walter Parkes, a koju je napisao David Loucka, Jacob Estes, i Akiva Goldsman. To je treći dugometražni film u franšizi američki Prstenova, nakon filmova The Ring i The Ring Two. Uloge Matilda Lutz , Alex Roe, Johnny Galecki, Aimee Teegarden, Bonnie Morgan i Vincent D'Onofrio . Glavno snimanje počelo je 23. Marta 2015. godine, u Atlanti. Film će biti objavljen 3. februara 2017. godine, u SAD.

Priča o Krugu i Samari počela je davne '98 sjajnim japanskim hororom Krug. Prvi film je proslavio današnju australsku zvijezdu Naomi Watts, koja se kao hrabra novinarka prva borila protiv crnokose Samare. U ovom ćemo filmu konačno saznati zašto je i kako sablasna Samara počela izlaziti iz televizora. Mlada žena se zabrine za svoga dečka kada on pogleda misterioznu videovrpcu koja kaže da svatko tko je pogleda će umrijeti za sedam dana. Ona će žrtvovati sebe kako bi ga spasila te će otkriti zastrašujuću činjenicu: postoji "film u filmu" koji nitko do sada nije vidio... Ako niste gledali prva dva filma The Ring, google pretraživač će vam ponuditi razne preglede. Međutim, The Rings se lako može gledati sam po sebi. Pogotovo jer reference i scene iz prethodnih filmova se ne pojavljuju.

The Ring je režisirao F.Javier Gutierez, koji je prethodno napisao i režisirao apokaliptični Before the Fall iz 2008 godine. On je španjolski režiser i prstenje je njegov prvi dugometražni film prije jeseni. U osnovi, to bi trebalo značiti da je imao sve šanse za još jedan veliki film. I dok je Rings savršen način da dođe do mnogo veće publike, ne mogu zamisliti da je otišao dosta od njegove prvobitne verzije. I svi smo se nadali da će biti bolji od Blair Witch, ali nije bas, nadao sam se da bi Rings mogao dosta toga novoga donijeti. To jednostavno nije. U stvari, Blair Witch je mnogo bolji.

Scenario za Ring napisao je Jacob Estes i Davic Loucka. Jacob Estes je imao debi za igrani film kao pisac i režiser sa Mean Creec 2004 godine. To je vise "krimi drama" nego "horor drama", ali to je prokleto dobro. Također, to pokazuje sposobnost Estes da piše o tamnijim dijelovima ljudske prirode. David Loucka je napisao vise hardcore horora kao House at the End of the Street (2012) i Dream House (2011).

Impresivna imena među glumcima

Samara (Bonnie Morgan) se još jednom pokazala kao neizmjerno i impresivno fleksibilna glumica. Ona je prvo igrala dio Samara u The Ring2 i bila je dobra i fleksibilna kao i u uvijek, sto ste vjerovatno vidjeli u raznim snimcima iz filma. Nema CGI, samo Bonnie Morgan je izvanredna!

Nažalost, ne mogu reci isto za ostatak glumačke ekipe, koji se sastoji od nekoliko glumaca koji mi se stvarno sviđaju. Njihovi likovi su ili dosadni ili prilično stereotipni.

Johnny Galeck (Gabrier) (The Big Bang Theory) ima zanimljiv lik, ali nikada nismo dobili dovoljno od njega da shvatimo njegove motive. U svakom slučaju to rezultira da je on bio vrlo jednodimenzionalan. Uvijek zagonetni Vincent D’Onofrio (The Cell) je u redu, ali njegov lik je tako običan, da se osjećate kao da ste ga vidjeli ranije.

Zvijezda filma je Mathilda Lutz (Julia), ali njen lik je jednostavno dosadan, Tacka. Ona se trudi da unese nekakvo nadahnuće i lik al to teško uspijeva. Aimee Teegarden (Skye) je gotovo jedini izuzetak u odnosu na dosadne predstave. Ona ima neke velike scene, ali na žalost, ona nije puno veliki dio filma.

To bi mogao biti odlučan dodatak The Ring franšize, ali to jednostavno nije. Međutim, postoje neke nove informacije o porijeklu Samare, i samo iz tog razloga, trebalo bi pogledati prstenove. Samo budite sigurni da ne očekujete previse, jer tada ćete biti razočarani.

Ocjena 6.5/10

Rings