SS-GB (2017– ) Recenzija Serije

Trailer: SS-GB (2017– )
Naslov originala: SS-GB  (Tv Mini Serija)

Žanr: Akcija, Misterija, Drama
Godina: (2017– )   Trajanje: 60 min

Zemlja: Velika Britanija

Uloge: Sam Riley, Kate Bosworth, Aneurin Barnard, Rainer Bock, Jonathan Cass, James Cosmo, Lars Eidinger, Maeve Dermody, Jason Flemyng

U pitanju je nova Britanska špijunska drama SS-GB koja je bazirana na romanu Lena Deightona iz 1978 godine. Radnja se odvija 1941 godine kad je nacistička Njemačka osvojila V. Britaniju. Serija gledatelje tjera na razmišljanje kako bi svijet izgledao da je kralj zarobljen od strane nacista i da su britanski radnici postali radna snaga njemačkih fabrika.

Serija će se prikazivati u pet epizoda jer je to pristup koji se pokazao uspješnim. U seriji se pojavljuju jako atraktivna glumačka postava: glavni lik Douglasa Archera tumači Sam Riley (Control, Maleficent, On the Road), a Kate Bosworth glumi američku novinarku u koju se Archer zaljubi.

Sama radnja serije prati Londonskog detektiva Douglasa Archera (Sam Riley) koji se nalazi između dvije vatre. Na jednoj strani su Douglas mora biti odgovarati svojim novim sefovima koji pripadaju jedinicama SS, dok s druge strane je britanski otpor koji bi da zbaci novu strukturu. Odlučan je da poštuje zakon i štiti koje voli, Douglas istražuje ubojstvo i suočava se s ozbiljnim spletkama.

Scenario je napisan od strane Neal Purvis i Robert Wade, koji su zajedno napisali i scenarije za pet filmova o James Bondu, uključujući i Skyfall. Sam autor romana Deighton koji danas ima cak 87 godina, prije početka snimanja serije je pročitao scenario i složio se da je SS-GB na putu da ekranizira njegove misli. Producenti Morris i Woodward Gentles naglašavaju kako ne mogu predvidjeti koliko je sama tema vezana uz današnjicu, jer sama radnja se odvija u prošlosti.

Kada pogledate na sami glavni lik Archera koji se nalazi u nezavidnom položaju, trebamo se pitati šta bi mi uradili da smo na njegovom mjestu?? Da li bi svi bili u otporu, ili bi bili pragmatični?? Sve je to dio genijalnosti. SS-GB postavlja neka veoma važna pitanja. Vidimo uplašene i ugrožene ljude, ljude koji su napadnuti i koji štite one koje vole i one za koje misle da ih poznaju.

BBC je ovaj projekt držao u strogoj trajnosti i kontrolirali su samo izlazak informacija u javnost. Sigurno jedan od razloga zbog toga je što ova serija donosi mnogo kontroverzi, budi temu nacionalizma u Evropi, i postavlja pitanja koja leže duboku u nama.

Ocjena 8/10

SS-GB