Osnivac 2016 Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:55:00
Datum izlaska:      24 November 2016
U kinima od :    27 January 2017 (USA)
                            Srbija   16.02.2017.
                            Hrvatska 02.03.2017.
                            B i H    02.03.2017.

"The Founder" je priča o tome kako McDonalds, kultni lanac brze hrane, došao do biti. To je priča o tome kako je Ray Kroc izgradio carstvo od skromnih početaka. Što je još važnije, iako, je to priča o dva brata, braća McDonald, koji su otvorili restoran koji se zvao McDonalds u Kaliforniji i kako ih je Kroc iskoristio i napravio svoje fast food carstvo na njihovim leđima. Kada neko misli o osnivanju McDonaldsa, najčešće, jedno ime pada na pamet: Ray Kroc. Čini se da je postalo poznato da je osnovao McDonalds. Međutim, ta izjava nije u potpunosti točna. Braća McDonald su pravi osnivači McDonaldsa.

Film počinje pokazivanjem Kroca (Michael Keaton) kako se bori kao milkšejk mikser trgovac. To se podrazumijeva da je ostao u svijetu prodaje, on prodaje razne proizvode tokom godina. Jednog dana on dobije poruku da restoran u Kaliforniji želi kupiti šest miksera. On misli da greška, tako kontaktira restoran samo da sazna žele li stvarno osam miksera umjesto šest. Zbunjen kako bi jedan restoran trebao toliko miksera, prvi put u Kaliforniji. Ispostavilo se da je restoran McDonalds, mali hamburger stand započet od brace Mac (John Carroll Lynch) i Dick (Nick Offerman) McDonald. Kako je priča vrlo fokusirana na ova tri čovjeka, dobro je da su sva tri glumca zaista vrhunski, a njihovi likovi su jako dobro napisani. Keaton je odličan u ulozi izdajnika, ali dopadljivog Kroca, i jako je dobro prikazan nagon koji takva osoba treba imati kako bi uspjela u svojoj namjeri. Offerman i Lynch su odličan tim, u ulozi dva brata koji su napravili svoj mali restoran od kojeg je sve počelo, vjerujući da bi stvarno moglo nastati nešto veliko. Sva tri glumca stvarno rade dobar posao zajedno, od svoje početne koalicije, do sudaranja glavama koje je bilo neizbježno.

Gledalac brzo saznaje koliko nemilosrdan i izrazit je Ray Kroc. On je spreman da baci bracu McDonalds pod autobus tako da može efikasno ukrasti njihove kompanije i koristiti ih za izgradnju carstva. Na kraju dana, na žalost, on je uspješan u tome braća su zaboravljena dok Kroc i njegovo carstvo je poznato sirom svijeta. Braca su izgubila sav svoj naporan rad od jednog čovjeka i njegove pohlepe, voljeli ga ili mrzili, Kroc je ispunio svoj cilj i zarađuje milijune, ali po koju cijenu? U najmanju ruku, ovaj film će vam dati novu zahvalnost za McDonalds.

Film je režirao John Lee Hancock neki od njegovih filmova su (Saving Mr. Banks, The Blind Side). Te je dobro postupio: Keaton radi odličan posao dovođenja Kroca u život. Film cak drži i tempo, koji se ne prekida. Sve u svemu scenografije su dobre, restorani McDonalds prikazani u filmu izgledaju vrlo realni i uvjerljivi.

To ne može biti najveći film ikad napravljen, ali on pokriva veoma važnu temu. Svako ko je jednom jeo McDonalds, treba vidjeti ovaj film kao suptilan način da se priznaju braća McDonalds. Iako ima nedostataka, "The Founder" je još uvijek prilično dobar biografski film, kojeg bismo vam svima preporučili. Ako vas ne privuče njegova zanimljiva priča koja bi vas mogla prikovati za kauč i u kojoj možete saznati kako je Kroc uspio ostvariti svoju viziju, onda bi vas mogla privuci odlična tri glavna glumca koja će bez problema privuci vašu pažnju u bilo kojem trenutku filma. Ovaj film je možda malo prebrzo napravljen,ali to ne znaci da nećete uživati u filmu.

Ocjena 7/10

The Founder