Logan: Wolverine, (2017)  Recenzija

Trajanje filma: 02:17:00
Datum izlaska:    17 February 2017
U kinima od :    3 March 2017 (USA)
                    B i H   02.03.2017.
                    Hrvatska 02.03.2017.
                    Srbija    02.03.2017.

Odmah od početka filma započinje brutalna akcijska scena. Najbolja stvar u Loganu je prikaz nasilja. Ta nasilna strana Wolverina se oduvijek željela vidjeti od samog početka. To je kao da je redatelj James Mangold igrao X-Men Origins: Wolverine video igru (koja je marginalno bolja od filma) i koristi je kao referencu na ovome filmu. Film je mrak, odlučan i nevjerojatno nasilan puno vise od Deadpoola. Gledaoci su dobili pogodak, rezanje ruku i obezglavljivanje. Brutalno krvav način koje će na momente biti teze gledati. Akcija se ne prestaje dešavati i fantastični smrtni slučajevi.

Prica filma se odvija u svijetu gdje postoji X-Man, ali se ne odvija u svijetu napravljenom za Bryan Singera. Post-apokaliptičnom svijetu za Ameriku vise od post-apokaliptičnog svijeta za mutante koja nisu izumiruća vrsta. Ako ste mislili da su budući dani za mutante prošlost. Postojanje X-men strip igre koja je dobar dodatak za priču filma. Koriste je kao folklor povijesti mutanata da bi ljudi u svijetu znali. Ona radi u koristi antagonista Donald Pierce (kojeg igra jako dobro Boyd Holbrook) koji će otkriti Loganove i Xavier prednosti i slabosti.

Šta James Mangold donosi u tablici koja temeljito radi i gradi karakter razvoja. On tretira mutante u ovom filmu kao pravim likovima. Mutanti ovdje služe svrsi. Jedan od najboljih u ovom filmu, kojeg sam volio je Stephen Merchant kao Caliban koji je odličan dodatak ovoj prići. Mangold uspijeva stvoriti konkretan karakter s emocijama i ličnosti. Karakter međusobnih odnosa je glavni korijen film zabave.

Veza između Logan i Charles Xavier većinu filma čini emocija. Ništa nije depresivnije nego vidjeti Charles Xavier s Alzheimerovom. Suočavanje s osobom Alzheimerovom je frustrirajuće i zahtjeva strpljenje. Ali kad je um u svijetu, to ide iz frustrirajuće u veliku opasnost za sam život. U ovom filmu Logan se brzine za život Xaviera. Ljudi su uvijek vidjeli da su oni vise prijatelji nego učitelj i učenik, ali ovdje je vise dinamično kao otac i sin i to radi uglavnom dobro. Stewart glumi Xavier starog čovjeka koji je uglavnom mrzovoljan.

Hugh Jackman će uvijek biti Wolverine. Bez obzira koliko glupo bilo X-Man ili Wolverine film postoji, Jackman će uvijek biti najbolji glumac tih filmova. On glumi ovaj lik s takvom strašću i uvjerenjem da je tako teško zamisliti bilo koga drugog. Njegov nastup u filmu je velik, kao što smo mogli vidjeti da je Logan vise manjkav čovjek od moćnog mutanta. Znamo složenost ovog karaktera i osobnosti. Njegov stari život je depresivan, pokušava živjeti mirno i normalno sto je vise moguće. On je poput klinca na rubu samoubojstva i srceparajuće je vidjeti ga u takvom stanju. Ne želi sudjelovati u bilo kojoj svađi i svoje pandže koristi kao posljednji izbor.

Wolverine je temeljito čvrst s izuzetkom posljednjih petnaestak minuta filma, Logan slijedi istu strukturu. Posljednja četvrtina ovog filma se teško može pratiti. Ona odstupa od prosječne price filma koja je jedinstvena. Jedina veća mana sto mogu reci o prvoj polovici filma je priča Laure Kinneya koja je ispričana putem iPhonea.

U svakom slučaju, ako je ovo posljednji film o Wolverineu, možemo biti sretni da smo dobili ovako kvalitetan film, te se samo nadamo da taj dojam neće pokvariti neka nova najava nastavka, pogotovo imajući na umu da će ovaj film vjerojatno rasturiti u kinima.

Ocjena 8.5/10

Logan

TRAILER: