Planetarium - Planetarij 2017 Recenzija

Žanr:  Drama, Fantasy, Mystery
Redatelj: Rebecca Zlotowski
Glavne uloge: Natalie Portman, Lily-Rose Depp, Emmanuel Salinger
Trajanje filma: 01:55:00
Datum izlaska:    8 September 2016
U kinima od :    Hrvatska   02.03.2017.

Dvije sestre iz Amerike dolaze u Pariz neposredno prije Drugog svjetskog rata, popunjavaju europsku turneju sa svojim spiritualnim showom. U cabaretu djeluje vrlo mlada Kate (Lily-Rose Depp), kao medij koji se povezuje s duhovima, njezina starija i uporna sestra Laura (Natalie Portman), čini kontakt s publikom. Od prvog trenutka kada su privukli bogatog filmskog producenta Andre Korbena.

Tijekom privatne sjednice usamljen i tajanstven čovjek koji je potpuno očaran slavnim djevojkama i njihovom umjetnošću podnio da žive s njim. Koje su prave namjere Korbena s umjetnicama i gdje je njihova budućnost i kakav će odnos razviti ovaj trio???

Kate i Laura su počele uživati u životu, nakon sto su se riješile straha za stanovanje i hranu. One su se dobro zbrinule i postale su dio francuske elite, uživajući u divljim zabavama. Korben filmski producent odluči snimati i tako povećati projekt. Prvo želi snimati na platnu pravog duha s Kate. Također, ona primjećuje Laurin talent koji je neustrašiv, a kamera je voli, i čini jednu od glavnih zvijezda u narednom kadru. Sestre koje su bile prije stalno zajedno, počinju se otuđivati i Kate postaje bliza u vezi s nedostižnim Korbenom.

Slika je izlog različite ideje, funkcionira kao niz pojedinačnih slika složene priče. U prvoj polovici još uvijek možemo govoriti o nekoj prići, ali postepeno je gubimo u osjećajima likova, mi ne znamo šta je važno, a šta nije, kako ćemo protumačiti gdje sve ide. Ni prošlost heroja za nas nije previse otkrivena. I na kraju priča ne dopire nigdje.

Najveći trijumf filma su vrlo jake osobnosti u glavnim ulogama, sva tri središnja lika imaju zanimljivu hemiju, a svaki je potpuno drugačiji u toku razvoja. Osnovna uloga Kate će biti predstavljena prije (tokom snimanja), šesnaesto godišnja Lily-Rose Depp, je tinejdžerka. Kćerka poznatog glumačkog para Johnny Depp i Vanessa Paradis koja je naslijedila ljepotu i talenat od roditelja. Tu je i glumica Natalie Portman čiji je napredak sve očitiji. Iako je njen nastup u ovom filmu pomalo ograničen, ali njena ljepota je spremna za obećavajuću karijeru.

Natalie Portman ima zanimljiv izbor uloga, Ona se pojavljuje u SCI-FI filmovima, strip hitovima, kao i oskarovskoj drami. Portman je lijepa kao i uvijek, kamera i svjetlo joj odgovaraju i ističe se.

Apsolutno očaravajući je Emmanuel Salinger. Prosijed čovjek od pedeset, ali ima ogromnu karizmu od samog početka, znamo da njegovo lice krije tajne i velike priče. Nismo sigurni koji je duh koji je otkrio tijekom seansi, koje sestre vole i da li postoji, ili da li to ovisi o inovativnom pristupu francuske kinematografije. Francusko-belgijski je treći film redatelja Rebecca Zlotowski koji je čini mi se želio izraziti toliko priča da u konačnici nije uhvatio ni jednu.

Vizualno zadivljujuće Planetarij je početak otajstva i izgleda obećavajuće, kao i njegov karakter. Oni su dobro zauzeli i skriva mnoge tajne i potencijal, ali odjednom nestaje negdje. Film nije jasan do kraja, gdje su likovi okrenuti, i zašto se nismo razniježili na tužnom zaključku. Njihovi životi se tope polako i tiho, kao i nas interes za filmom.

Ocjena 5/10

Planetarium

Trailer: