Radin! - Škrtica 2016 Recenzija Filma

Redatelj: Fred Cavaye
Glavne uloge:  Dany Boon, Laurence Arné, Noémie Schmidt
Trajanje filma: 01:29:00
Datum izlaska:    2 September 2016
                    B i H   16.03.2017.
                    Hrvatska 16.03.2017.

Glavnu ulogu u filmu igra Danny Boon, a redatelj je Fred Cavaye, ovo je jedan od onih filmova koji u svom rukavu imaju jedan jedini trik u ovom filmu to je patološki škrtac. Nastavnik violine i prvi violinist lokalnog orkestra Francois Gautier gleda da potroši stoj god moguće manje na sebe, da te mjere da hoda ne uzimajući autobus, jede malo, ali i ne baca ništa. On se cak i ne mijenja kada se zaljubljuje u idealnu ženu i kada mu kući dolazi kćerka, čije postojanja nije bio ni svjestan. Laganje i kako bi izbjegao tračanje vani neće mu biti nimalo lak zadatak. Taj trik uspijeva da izvuče nekoliko osmijeha, ali film se ubrzo pretvara u jako predvidiv i pun klišeja. Film ne traje predugo tako da bi mogao da dozivi uspjeh u svojoj zemlji i uspjeh u kinima.

Cavaye i Boon su uspjeli da postignu dobar učinak s nekoliko uvodnih scena. Jedna od zanimljivih scena je smiješna večera između Gautiera i nove violončelistice njegovog orkestra. Valerie (Laurance Arne) je zena koja je skroz fascinirana Gautierovim sviranjem violine, da je cak skroz zanemarila činjenicu da je on pravi škrtica. Sada uz Valerie i njen interes, Gautier morati ce izaći na kraj i s dolaskom svoje kćerke Laure(Noemie Schmidt) koju do sada nije vidio, za koju cak nije ni znao da postoji.

Iz napisanog nije uopće teško zaključiti da će dvije djevojke Valerie i Laura postepeno dovesti do velikih promjena u Gautierovom životu, te promijeniti njegovu škrtu narav. Preokret koji se dešava u trećem činu filma je izveden na veoma jeftin način i viđen već sto puta. Kreatori ovog filma su sasvim sigurno mogli da ubace još smiješnih scena u filmu, oni su se ipak odlučili za cistu sentimentalnost koja je podržana muzičkom podlogom Klausa Badelta.

Cavaye nikako nije dorastao jednom Moliereu ili Dickensu - koji su majstori u ovakvim pričama. Zajedno redatelj i Boon su napravili puno bolje stvari nego sto bi to uradio sam Boone. Velika je šteta sto ovaj film i nema nešto puno smiješnih scena koliko bi od njega moglo očekivati. Trebalo je malo vise truda uložiti u humoristični dio i ovaj bi film mogao biti lahka preporuka za sve ljubitelje francuske komedije.

Ocjena 5/10

Radin !

Trailer: