The Bye Bye Man (2017) Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:36:00
Datum izlaska:    6 January 2017
U kinima od :    13 January 2017 (USA)
                    B i H   16.03.2017.
                    Hrvatska 16.03.2017.
                    Srbija    16.03.2017.

2016 godina je bila velika za horor filmove. Šta možemo očekivati z 2017 godini za horore pa evo počet ćemo s The Bye Bye Man. Redatelj Stacy Title, The Bye Bye Man govori o Elliot (Douglas Smith), koji je zajedno sa djevojkom, Sasha (Cresida Bones) i njegovim prijateljem John (Lucien Laviscount), odlučili da isele iz studentskog doma i žive zajedno u kući koju su iznajmili. Kao sto se moglo i očekivati, nedugo nakon njihovog poteza, tri studenta su počeli osjećati čudne događaje koji su uslijedili na njihov svakodnevni život. Panika, Sasha pokušava tražiti pomoć kolega, Kim (Jenna Kanell), koja ima nadnaravnu sposobnost da zna što se stvarno događa u kući. Napor, na žalost ne daje nikakav učinak. Poremećaj Elliott, Sasha i John je sve češće počeo prijetiti njihovim životima. Ubrzo, Elliot, Sasha i John, nakon što neizbježno počnu pričati o “Bye Bye Manu”, svi dobiju halucinacije koje u njima pobuđuju ljubomoru, bijes ili gađenje, ili pak nasumično zalutaju u svojim mislima i izgube koji sat života. Što se tiče vizija koje likovi imaju, o stvarima koje nitko drugi ne vidi, one bi možda i bile strašne da su te stvari koje oni vide strašne, no ako nisu, onda niti cjelokupne vizije nisu nimalo strašne.

Nažalost ne postoji ništa tako posebno u prići The Bye Bye Man. S pričom koja se već previse priča u mnogim drugim horor filmovima. The Bye Bye Man će također dobiti tehničku priču brifing tako krut koji u pravilu usmjeravaju horore tipične Hollywoodu. Nije tako čudno, a zatim The Bye Bye Man postaje horor film s tako predvidljivim smjerovima i iznenađujućom pričom. The Bye Bye Man isporučuje ton koji je prespor za priču koja često daje osjećaj da luta -posebno u utorima koji su tako lako prepoznati gdje je smjer i svrha.

Međutim, najslabiji dio filma nam dolazi od pisca Jonathan Penner koji se temelji na knjizi The Bridge to Body Island garapan Robert Damon Schneck. Osim sto je priča generička i posuđena od ostalih hollywoodskih horor filmova, Penner također potpuno ne uspijeva osigurati jasnu pripovijest o karakteru glavnog glumca ovog filma. Penner samo priča o tome kako lik može doci i progoniti druge likove -u ime The Bye Bye Man. Pisac Penner nije pružio dublju priču o The Bye Bye Man, ko je zapravo taj čovjek i zašto je došao itd..

Odjel filmske glume također dolazi s kvalitetom koja nije toliko privlačna. Tri glavna igraća u nastupima su primjetno odsutni s izrazom koji zeti isto u svakoj sceni.

U svakom slučaju, ako imate manje od 15 godina i volite gledati horor filmove sa svojim društvom, slobodno izvolite, ali za sve one starije i ozbiljnije, ovaj film nije nešto što bismo im preporučili.

Ocjena: 5/10

The Bye Bye Man

Trailer: