Quantico - Season 1 TV Series (2015– ) Recenzija serija

Quantico - Season 1 TV Series (2015– )

Žanr: Crime, Drama, Mystery
Redatelj: Joshua Safran
Glavne uloge:  Priyanka Chopra, Jake McLaughlin, Aunjanue Ellis
Trajanje filma: 42:00
Datum izlaska:    September 2015

Ovo je još jedna serija koja je privukla moju pažnju kad sam je vidio prije vise od godinu dana. Priča koja uključuje agenta FBI-a koja je izgledala kao da je uokvirena za bombaški napad u New Yorku, izgledala je zanimljivo. Zato, nakon sto sam gledao seriju Blindspot i razmišljajući o seriji koju bih trebao pogledati, odlučio sam se gledati ovu. Pa o čemu se radi? Prijeđimo na zanimljiviji dio. Kao i obično, budući da postoji tajni element u ovoj seriji, pokušao bih sve da izbjegnem bilo kakav spoiler i stoga big stavio naglasak na priču u pilot-epizodi, a ne cijelu seriju.

Prva epizoda započinje scenom žene koja je ležala u ruševinama onoga sto je izgledalo kao posljedica bombe koja je eksplodirala u gradu New Yorku. Onda se baca nazad na vrijeme od prije 9 mjeseci s uvođenjem likova koji se pripreme za odlazak u Quanticu, mjesto gdje su polaznici FBI-ja otišli na trening prije nego sto postanu Agenti i dodijele se različitim sjedištima FBI-a diljem SAD-a. Prvi glavni lik uveden je Alex Parrish (Priyanka Chopra - Bollywood mega zvijezda s indijskim filmskim hitovima poput Krish i Don) koji je bio žena prikazana u ranom otvaranju scene. Činilo se da je Alex ostavila majku bez znanja da odlazi u Quanticu. Na putu je upoznala šarmantnog čovjeka u avionu koji se zvao Ryan Booth (Jake McLaughlin - Safe House, Crash TV series etc).

Sljedeći je bio Simon Asher (Tate Ellington - Remember Me, Sinister 2 etc) koji je namjerno fotofrafisao kako ljubi čovjeka, a zatim je napustio Quanticu. Također smo bili upoznati s Shelby Wyatt, nasljednicom vrlo velike IT korporacije (Johanna Brady - The Grudge 3, Paranormal Activity 3 etc) i Nimah Amin libanonske djevojke koja je djelovala pomalo misteriozno (Yasmine Al Massri). Kada je ova grupa ljudi s još nekim drugim vježbenicima stigla do Quantica, dočekali su ih pomoćnik ravnatelja FBI-a Miranda Shaw Miranda Shaw (Aunjanue Ellis - The Taking of Pelham 123, The Birth of A Nation etc) i također Liam O'Connor koji je vodio trening FBI-i novi pripravnici (Josh Hopkins - Cougar Town TV series).

Nakon ovih priopćenja, priča se ponovo prosljeđuje naprijed na vrijeme eksplozije. Alex je dovedena u središte zapovjedništva FBI-ja i ispitivalo se o tome čega se sjeća kad je bila najbliža preživjela na mjestu događaja. Priča je postala vrlo zanimljiva kad je voditelj istrage izjavio Alexu da su ranije dobili savjet da je bombaški napad bio unutarnji posao koji je obavljao agent FBI-ja (pripravnik) iz Alexove klase.

Povratak u prošloj vremenskoj slici predstavili smo i Caleb Haas (Graham Rogers - Struck by Lightning, Love & Mercy etc) gdje je Shelby izgledalo kao da je malo slomljeno, a također i Erick Packer koji je izgledao kao prilično poznati strijelac na Olimpijadi (Brian J. Smith). Prva obuka koju su imali ovi NAT (New Agent Trainee) bila je kako otkriti barem jednu tajnu koju je drugi agent skrivao. Svaki od tih znakova koju su se ranije predstavljeni imao je vlastiti interes za čiju tajnu žele saznati. Ova prva vježba otkrila je neke zanimljive činjenice koje su bile prilično iznenađujuće i šokantne o tim likovima i rezultat bi promijenio živote nekih od ovih NAT-ova.

U međuvremenu, istraga o bombardiranju koja se dogodila u trenutnoj vremenskoj slici otkrila je i neke vrlo iznenađujuće vijke koji će stvoriti fantastičnu priču koja se događa u dvije vremenske linije. Kao sto je priča napredovala u sljedećim epizodama, novi su likovi uvedenu u Quantico treniraju kao sto su Natalie Vasquez (Anabelle Acosta), Brandon Fletcher (Jacob Artist - Glee TV series), Drew Perales (Lenny Platt), Iris Chang (Li Jun Li) and Will Olsen (Jay Armstrong Johnson). U međuvremenu ćemo se upoznati s nekim važnim likovima poput senatora i bivšeg agenta FBI-a Claire Haas i zamjenika ravnatelja FBI-a Clayton (Mark Pellegrino - Supernatural and Lost TV series).

Recenzije Serija

Tako je očigledno da ova serija ima dvije vremenske linije, trenutačno se događa jedna vremenska crta dok se druga vremenska crta događa u prošlosti. Zvuči poznato? Ja sam ovo vidio prije u How to Get Away with Murder.Priznao sam da sam bio zakačen za ovo vrstu dvije price o vremenskoj priči, ali bilo je značajne razlike između ove dvije serije. U How to Get Away With Murder, dvije vremenske linije bi se sastale u srednjoj sezoni, a kasnije nastavile bi se na jednoj vremenskoj traci do sezone finala. Međutim, ova serija imala je dvije vremenske linije dosljedno i samo u sezoni finala, to će prikazati kako se sve dogodilo u samo nekoliko minuta vremena.

Poput slične drame, thriller misterija, svaka će epizoda otkriti neke nove informacije publici. Snaga serije prema mom mišljenju bija je misterij oko same eksplozije i hladan način pisaca kako bi se osiguralo da se uvijek zaintrigira ono sto se dogodilo svakom liku. Jedan od posebno zanimljivih dijelova bio je to sto se kroz svako epizodu u trenutnoj vremenskoj liniji NAT-ovi nekad pojavljuju (ili nestaju ) sto bi se samo objasnilo u vremenskoj liniji Quanticovog treninga.

Zbog prirode ovih dviju vremenskih linija, neizvjesni će se dio osjetiti tokom trenutačne vremenske linije jer bi postojao osjećaj hitnosti i žurbe za rješavanjem eksplozije. Trening treninga poslužiti ce vise kao pozadinska priča o tome kako će se stvari pojaviti u budućnosti, a time i manje zabrinjavajuće. Osobno mi je trening treninga ponekad imao dobre i zanimljive scene treninga, međutim, mislim da je bilo malo previše veza s odnosima (osjećalo se malo poput sapunice u tim trenutcima). Osim tih dijelova, ostali su bili vrlo dobri. Obožavam otajstvo, volim zavoje i volim likove, osobito Caleb Haasa i vjerojatno Simon Ashera, za koje vjerujem da su najsloženiji likovi od svih njih.

Baš kao i Blindsport, koji sam završio prošle sedmice, također sam imao sličan osjećaj nesposobnosti da prestanem gledati do završetka, unatoč tome sto je serija imala 22 epizode po sezoni. Znatiželja u pronalaženju onoga šta će se dogoditi sljedeće, bila je previse privlačna. Bio sam zadovoljan sto su konačne 2 epizode bile vrijedne čekanja, jer nakon sto sam stigao na 2/3 sezone, ritam je naglo porastao i izazivao tjeskobu s moje strane jesu li serije stvarno bile dovoljno dobre.

Na samom kraju finala također je napravljena zanimljiva mogućnost druge sezone, iako imam neke brige da ova serija možda neće imati dug život jer je pretpostavka bila malo previse posebna. U svakom slučaju, ako ste zainteresirani za gledanje serijala s neizvjesnim dramskim Thrillerom s dvije vremenske linije i prilično pristojnim akcijama koje uključuju FBI, onda bi vam ovo preporučio.

OCjena: 8/10

Quantico
(2015) on IMDb