Mine 2016 Recenzija Filma

Žanr:  Thriller, War
Redatelj: Fabio Guaglione, Fabio Resinaro
Glavne uloge:  Armie Hammer, Annabelle Wallis, Tom Cullen
Trajanje filma: 01:46:00
Datum izlaska:    6 October 2016

O čemu se radi u filmu? Zbog prirode filma, ja bi pružio vrlo kratak sinopsis umjesto mojih uobičajenih nekoliko paragrafa kratke priče.

Narednik Mike Stevens (Armie Hammer - The Lone Ranger, The Man from U.N.C.L.E etc) i njegov partner Tommy Madison (Tom Cullen - Downton Abbey TV series) bili su dodijeljeni da obavljaju vojnu misiju negdje u Africi. Nakon misije, neprijateljska vojska je progonila obojicu, a kasnije su bili zarobljeni. Uz pojačanja koja su bila udaljena dva dana, pješčane oluje, halucinacije, drastične promjene vremena, da ne spominjem i nedostatak vode, moraju se suočiti s mnogim stvarima.

--

Ovaj je film prilično težak. Kao što je spomenuto u naslovu , to je bio psihološki drama triler. Nije bio tip filma full action s punim specijalnim efektima. Film naglašava opstanak i izazove s kojima se ti ljudi moraju suočiti. Stoga je imao više dramatičnih trenutaka nego akcijskih scena. Međutim, posebni efekti za ovu vrstu filma su bili iznenađujuće prilično dobri. Činilo se da to nije vrlo jeftin film B kategorije.

Što se tiče samog filma, bilo je dosta intenzivnih trenutaka u kojima će biti uhvaćeni u neizvjesnom načinu hoće li postati dobro ili loše.

Djelovanje Armie Hammera ovdje je bilo moćno po mom mišljenju. Ovaj film ima i druge potporne uloge koje su prikazane kroz bljeskove memorije i halucinacije. Oni koji su se istakli bili su uloga berberskog roditelja (koju glumi Clint Dyer) i Mikeova zaručnica Jenny (koju glumi Annabelle Wallis - The Mummy 2017 version, King Arthur: Legend of the Sword etc). Berber muškarac bio je jedinstven lik i malo je davao boju filmu, dok je Annabelle Wallis unatoč tome sto je bila malo vremena na ekranu, mislim da se činila živahnijom u usporedbi s njezinom ulogom u The Mummy.

Moj osobni pogled na film je zapravo bio prilično dobar u smislu da nam daje iznenađenja i intenzivne trenutke. Mislim da je pozadina historije Mikea prilično lijepo prikazana sporim tempom dok nije konačno otkrila cijelu priču, iako sam osjetio da je jedan od posljednjih prizora malo zaustavljen. Sve ukupno gledano, ovaj film nije bio loš, a moja djevojka i ja smo uživali jer je imao i neku moralnu poruku. Još jedna stvar jer da publika može tumačiti kraj ovog filma, neki će ga možda moći prihvatiti, a neki možda neće. Morat ćete ga pogledati sami kako biste mogli suditi.

Dakle, ako tražite ozbiljnu psihološki drama triler s ratnim porijeklom, tada biste mogli uživati u ovom. Sada, ako ste u potrazi za ratnim filmom s puno užasnih ratnih prizora, onda ovaj film ne bi bio po vašem ukusu. Vaš izbor.

Ocjena: 6/10

Mine

Trailer: