Petorka - Five 2017 Recenzija Filma

Redatelj: Igor Gotesman
Glavne uloge: Pierre Niney, François Civil, Igor Gotesman
Trajanje filma: 01:42:00
Datum izlaska:    16.01.2016 (svjetska premijera)
                    B i H   08.06.2017.
                    Hrvatska 08.06.2017.

Francuski filmski kuhari su poslužili svježu ljetnu salatu komediju čiji glavni sastojci su pet nerazdvojnih prijatelja, s prizvukom azijskog začina koji će se osjetiti na početku i na kraju razdoblja. Mladi prijatelji od djetinjstva, su idilična grupa, iako je svaki vrlo različit.

Samuel (Pierre Niney) je naivni optimist s bogatim tatom, koji nikada nije priznao da ga nije privlačila medicina, već pozorište. Tim (Francois Civilno) u potpunosti definira svoju intenzivnu sklonost prema marihuani. Scenarist i redatelj Igor Gotesman glumi Vadima, simpatičan i prilično normalan momak, iako navodno boluje od opsesivno-kompulzivnog poremećaja. Nestor (Idrissa Hanrot) je naoko uvjeren i uspješan student prava, ali on tretira svoje životne nesigurnosti da zavede žene. Blagi element u grupi je Julia (Margot Bancihon), čija je narav muškarcima rival.

Stari san mladih prijatelja je da žive zajedno. Samuel koji živi od svog bogatog oca, uspijeva pronaći raskošan stan u srcu Pariza. Sve se čini savršenim dok Samuelov otac ne sazna kako Samuel ide na nastavu glume, umjesto medicinsku školu. Odmah mu zaustavlja protok novca i tu počinje niz očajnih Sam pokušaja da sačuvaju apartman iz snova u najmu. U očaju, on preuzima posao kao sobar i prodaje drugu sa strane, a uskoro će skupiti četiri kilograma marihuana da prodaju ili se suoče s iseljenjem.

Sve to postavlja scenu za laku prijateljsku komediju koja duguje mnogo sličnim američkim filmovima kao što su The Hangover i Superbad. Niz bezobraznih šala, droga sve to postavljeno je na veselu pop muziku koja održava brz tempo, čak i kad parcele imaju jednu od nekoliko nevjerojatnih skretanja.

Gotesman je rekao da je obožavatelj američke redateljica Judd Apatow, a doista Five sadrži neke odvratne trenutke i seksualni humor. Međutim, zbog svojih prethodnih suradnji, Niney, Gotesman i Civil imaju jednostavnu, življenu hemiju, što znači da su svi šale, situacije i pletiva savršeno radili. Film ostavlja svoje mlade likove usred ničega, s nepoznatom budućnošću, ali s prijateljima na koje mogu računati.

Ocjena:6.5/10

Five

Titlovan Trailer: