American Made (2017) Filmske Recenzije

Trajanje filma: 01:55:00
Datum izlaska:    17.08.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    29 September 2017 (USA)
                    B i H   24.08.2017.
                    Hrvatska 24.08.2017.
                    Srbija    31.08.2017.

Kada sam prije nekoliko sedmica vidio trailer za ovaj film, nisam bio siguran hoće li biti zanimljiv. Moja djevojka je spomenula da izgledao kao film B klase. Međutim, budući da je glavni lik bio Tom Cruise, odlučili smo ga pogledati jer obično njegovi filmovi su dobri i puni akcije.

Barry Seal (Tom Cruise) bio je pilot u TWA zračnim prijevoznicima koji su letjeli u razne zemlje od 1970-ih. Dok je prolazio kroz ze izlete, također je radio i malo krijumčarenje. Za njega su saznali agenti CIA-e Schafer (Domhnall Gleeson - The Revenant, Star Wars: The Force Awakens etc) koji su odlučili zaposliti Barryja i iskoristiti njegovu pametnu i iznimnu sposobnost letenja avionima kako bi obavili neki izviđajni rad nad Južno Američkim zemljama. Schafer je rekao Barryju da ne smije govoriti da radi za CIA-u čak ni svojoj ženi Lucy (Sarah Wright - Walk of Shame).

Tokom ovih "poslova" koji su bili vrlo opasni, Burry se susreo s Medellin kartelom koji je uključivao zloglasnog Pablo Escobara u Kolumbiji. Željeli su Barryja da preveze kokain u SAD preko Miamija. Nakon malo uvjeravanja, Barry je konačno pristao pomoći im. Barry više nije radio u TWA-u, a CIA nije davala dobru platu, Barry je morao tražiti alternativna rješenje za rješavanje svojih financijskih potreba. Barry je radio razne vrste krijumčarenja koje su mu donosile puno novca, iako su neke od njih zapravo pomogla i organizirala CIA.

Uz dodatni zadatak CIA-e koji se odnosi na krijumčarenje oružja u Nikaragvi, Barry je morao rasporediti svoje vrijeme između letova iz SADA-a, Kolumbije, Paname i Nikaragve. Da ne spominjem sumnje DEA, ATF čak i FBI o njegovim aktivnostima, plus komplikacija kada je Lucyin mlađi brat JB (Caleb Landry Jones - Get Out, X-Men: First Class) stigao u njihov dom.

Šta se Barryju dogodilo? Može li nastaviti raditi za svakoga i izbjeći da ga prate američki agenti ?? Pronađite sve odgovore u ovom biografskom filmu..

Filmske Recenzije

Za biografski film, ovo je bilo zanimljivo. Način na koji je priča ispričana činila se dosta zabavnom. Neki su dijelovi koristili crni humor, a Tom Cruise je ovdje bio stvarno šarmantan. Mogao bi ga zamisliti kao pravog jedinstvenog lika. Njegov odnos sa svojom ženom i obitelji također je bilo zabavno gledati, osobito u trenutku kad ju je pokušao uvjeriti da radi dobra djela. Jedna kul stvar u filmu su bili dobri kostimi i setovi. Bilo je to kao da smo pretvoreni u svijet sedamdesetih i ranih 1980ih godina kada je film postavljen. Posebno su bili dobri učinci Tom Cruisea. Izgledao je puno mlađe, nego u stvarno vremenu. Čak i moja djevojka je bila jako zapanjena njegovim izgledom. Uz kostime i setove, film je također imao i neke pjesme iz tog vremena koje su poboljšale auru 70ih i 80ih godina. Glavna atrakcija ovog filma definitivno je bila jedinstvenost Barry Sealovog života kao pilota i krijumčara, kao i utjecaj koji je imao u historiji SAD-a za vrijeme predsjedanja Rolanda Reaganovog. Čak su i neke političke osobe spomenute. Naslov filma vrlo dobro odgovara priči, razumijete zašto takav naslov ima do kraja filma.

Na kraju, već biste mogli pogoditi zaključak filma, Pogotovo ako ste historičar koji je već znao priču o Barry Sealu. Činilo se da postoje različite inačice njegove životne priče, pa nisam siguran je li ova koju smo vidjeli bila prava stvarna verzija. U svakom slučaju u smislu zabave, film je napravljen u neumorni način biografskog filma. Međutim, oni koji su očekivali da će Tom Crusea udariti $$ u ovom film vjerojatno su bili razočarani jer to nije takav film. Bilo je nekih akcijskih scena, ali ovaj se film ne može svrstati u vrstu akcije. Nije bilo niti vrlo emotivnih trenutaka (bilo je to malo čudno jer obično biografski film bi imao neke od tih dijelova).

Konačno, ako tražite dobar film biografskog kriminala, ovaj bi mogao biti dobar izbor, iako to nije bilo toliko tečno kao i drugi filmovi u takvoj kategoriji, ipak je bilo zanimljivo vidjeti Tom Cruseov izgled jednog kontroverznog karaktera u historiji SADa. Film je režirao Doug Liman koji je bio režiser nekih dobrih ili komercijalno uspješnih filmova kao što su he Bourne Identity, Mr. & Mrs. Smith, Edge of Tomorrow i još nekoliko. No, za one koji traže filmove s puno akcija Tom Crusea, bolje čekati sljedeći Mission: Impossible filmove. Vaš izbor!!

Sretno Gledajući !!!

Ocjena 3,5/5

American Made