Emoji Film - The Emoji Movie 2017 Recenzija Filma

The Emoji Movie

Žanr : Animirani, Avantura, Komedija
Redatelj: Tony Leondis
Glavne uloge: T.J. Miller, James Corden, Anna Faris
Trajanje filma: 01:26:00
Datum izlaska:    03.08.2017 (svjetska premijera)

Alex (Jake T. Austin - Wizards of Waverly Place TV series) bio je učenik srednje škole koji je bio zaljubljen u kolegicu studenta Addie (Tati Gabrielle). Nakon što je dobio tekst od nje, Alex je mislio odgovoriti na poruku šaljući "meh" emojiju, ali na svoje iznenađenje to je pokazalo potpuno drugačiji izraz. To je stvorilo zabrinutost Alexu i mislio je da bi moglo biti nešto loše s njegovim smartphoneom. Čak je mislio i o odlasku u trgovinu mobilnih telefona kako bi ga popravio.

U digitalnom gradu Textopolisu unutar pametnog telefona Alex, mladi "meh" emoji nazvani Gene (T. J. Miller - Deadpool, Big Hero 6 etc) bili su vrlo uzbuđeni da idu na posao po prvi put. Geneov otac Mel (Steven Wright) i majka Mary (Jennifer Coolidge - Legally Blonde, 2 Broke Girls TV series etc) zapravo su bili malo zabrinuti je li bio spreman ići na posao jer su znali da Gene može imati različite izraze, a ne jedini izraz "meh" kojeg je trebao imati. Zbog svoje egzistencije i odlučnosti, konačno mu je dopušteno da radi od njegovih roditelji.

Ovo je mjesto gdje se komplikacija pobudila kada je Gene uznemiren kad ga je Alex izabrao da odgovori Addieu ranije. Smiler (Maya Rudolph - Grown Ups, Bridesmaids etc) koji je bio smiley emoji. a vođa Textopolisa odlučio je da je Gene pokvaren i smatrao da se mora izbrisati. Gene je morao pobjeći i pomogao mu je Hi-5 (James Corden - Trolls etc) smiješnu ruku emojiju koja se dogodila na krivom mjestu u krivo vrijeme. Gene je smatrao da su mi višestruki izrazi izvor problema, a Hi-5 je savjetovao da potraže pomoć od hakera pod nazivom Jailbreak (Anna Faris - Scary Movie, The Hot Chick etc). Tako će krenuti na put do "oblaka" da bi se Gene napravio, izbjegavajući potjeru od strane Smilerovih robota.

Dakle, može li se Gene "izliječiti" i može li to učiniti na vrijeme ??

--

Filmske Recenzije

Nakon gledanja ovog filma bio sam pomalo zbunjen zbog svoje vrlo niske ocjene, čak i za većinu gledatelja filama (trenutno sam to napisao, imao je 1.7 ocjenu na IMDB-u). Naravno, to nije bio film vrijedan Oscara, ali nije zaslužio tako niske ocjene koju su mu ljudi dali. Na početku film zapravo nije bio smiješan. Činilo se da šale nisu pogodile publiku, uključujući moju djevojku i mene. Međutim, kako je priča napredovala i kad smo bolje upoznali glavne likove, sene su se zapravo osjećale zabavnije i mogli smo uživati još.

Zapravo sam mislio da je redatelj / pisac u današnje vrijeme uspio stvoriti dobre reference na aplikacije na redovitom Smartphone uređaju- Popularne aplikacije pokazale su se kao posebni svijet na Alexovom smartphone gdje su svaki put Gene, Hi-5 i Jailbreak ušli u njih, mogli bismo zamisliti kako će se pojaviti Apps World u pametnom telefonu, kao što su i razni videozapisi na YouTubeu, ili različitim ažuriranjima statusa na FB ili čak prekrasnim fotografijama koje se dijele na Instagramu. Priča možda neće biti vrlo inteligentna, ali ne vjerujem da je ovaj film trebao biti vrlo kvalitetan poput Disneya, Pixara i tako je bilo potpuno nepravedno ako ih usporedite s filmovima kao što su Inside Out or Wreck It Ralph.

Osim toga, mislim da je lik Hi-5 bio prilično dobar glas komičara James Corden i njegov lik je bio vrlo smiješan s vremena na vrijeme. Naravno da su neki vicevi bili prilično sirovi, ali mnogi filmovi su ionako imali od nekoliko do mnogo loših smiješnih trenutaka. Film je također imao iznenađujuće malo poznatih glumaca/ glumica koji su dali svoje glasove kao što su Patrick Stewart (X-Men series, Star Trek: The Next Generation TV series and so on), Sofia Vergara (Modern Family TV series) pa čak Christina Aguilera. Također mislim da je većina casta zapravo učinila dobar posao prikazujući svoje likove iako možda neće dati velike dojmove zbog kratkog vremena na ekranu.

Bilo je nekoliko pjesama uz koje sam uživao posebno onima kad su ti 3 glavna lika bili u aplikaciji Just Dance, kao što je Wake Me Up ili osjetite trenutak od strane Pitbulla koji sadrži Christinu Aguilera. Film je također imao srednju krajnju kreditnu scenu koju možete vidjeti prije nego napustite kino.

U svakom slučaju, moje je mišljenje da je ovaj film dobio previše loših kritika od svih ili većine publike koji su bili pod utjecajem kritičara. Ne vjerujem da je ovo bio najgori film koji sam vidio i sigurno ne vjerujem da je gori nego što je Battlefield Earth, ali opet to je bilo samo moje mišljenje. Barem znam da je moja djevojka mogla uživati u filmu nakon sto je otkrila istinu od jednom od likova.

Bilo je nekih zabavnih trenutaka u kojima možete uživati ​​i tko zna, možda ćete imati istu misao kao i ja da to nije najgori film koji ste ikada vidjeli.

Ocjena: 3,5/5

The Emoji Movie