Logan Lucky (2017) Recenzija Filma

Trajanje filma: 01:58:00
Datum izlaska:    17.08.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    18 August 2017 (USA)
                    B i H   14.09.2017.
                    Hrvatska 14.09.2017.
                    Srbija    14.09.2017.

Kao što stara poslovica ide, nikad ne recite nikad - pogotovo ako ste talentirani i cijenjeni redatelj poput Steven Soderbergh. Godine 2013. nakon što je napravio Side Effects, Stephen Soderbergh najavio je odlazak u penziju od igranog filma. Tokom sljedećih nekolika godina, bio je zauzet, prvenstveno kao glavna kreativna snaga iza televizijske serije The Knick, koji je režirao, izvršni producent i uredio. Mamac veliko ekrana očigledno je prevelik, dolazak Logan Lucky pretvorio je "rješenje" u "jaz".

Jimmy Logan (Channing Tatum) i njegov jednako nesretni brat Clyde (Adam Driver) pokušavaju prekinuti obiteljsko prokletstvo izvršenjem zamršene pljačke tokom utrke na Charlotte Motor Speedway. Oni traže pomoć i od svoje sestre Mellie (Riley Keough) i stručnjaka za eksploziv Joa Banga (Daniel Craig). Imaju jedan problem: Bang je u zatvoru i treba ga izvući. Jemmy ima problem jer njegova kćer Sadie (Farrah Mackenzie) će biti odvojena od njega. Njegova bivša žena Bobbie Jo (Katie Holmes) i njezin muž Moody (David Denman) uskoro će preseliti i odvesti Sadie s njima. Uspjeh pljačke na utrci može okrenuti stvari.

Za takve prepoznatljive likove potrebno je pronaći jednako istaknute glumce. I ovaj put Soderbergovi glumci ne razočaravaju. Cijeli film vodi Channing Tatum (Jimmy Logan). Sa Sederberger je već radio na Short, Pants i Side Effects. Tako je očito da je redatelj izabrao već uspostavljenu suradnju. Može se reći da je Tatum obično okupiran kao "lijepo lice", ali ovdje pokazuje da zna više nego samo to. Komedija mu nesmetano sjeda i njegova izvedba pokazuje da je uživao u svojoj ulozi. Kao njegov mlađi brat, Clyde, Adam Driver koji je postao poznat u ulozi Kylo Rena u Star Wars: Power Wakes. Driver se sve više pojavljuje, više projekata ima i djeluje kao kvalitetan glumac. U Logan Lucky on nam pokazuje da može igrati u bilo kojem žanru. On kao Clyde uživa, ali i impresionira. Sveto trojstvo nadopunjuje Daniel Craig kao Joe Bang. Craig je prvenstveno poznat kao trenutni James Bond, i zato je možda malo čudno vidjeti ga u ovoj ulozi. I Craig i njegov lik brzo i lako upoznaju gledatelje, jedan od njegovih bisera pada s jedne do druge strane, a on daje smiješne trenutke s neočekivanom prirodnošću. Također treba napomenuti da su se kreatori s imenom ovoga karaktera sigurno igrali, Joe Bang ima iste inicijale kao i James Bond. Ne zaboravimo uključiti i ostale uloge, koji zajedno čine savršeno komplementarni tim. Katie Holmes, Seth MacFarlane , Riley Keough, Hilary Swank, Katherine Waterston , Sebastian Stan, Jack Quaid, Brian Gleeson i drugi.

Cijeli film je eksplozija od početka do kraja, s izvanrednim izvedbama svih glumaca (ovo je definitivno Craigova najbolja neobvezna izvedba otkako je postao Bond), a dok i sam film navodi kao "Ocean's 7-11" , ima svoj okus i energiju. Ako je Soderbergh htio napraviti novu trilogiju filmova Logan Lucky , bio bih prvi u redu. Film je brz, zabavan, i apsolutna radost koja pokazuje da Soderbergh nije propustio korak. Još uvijek razmišljam o svim mojim omiljenim trenucima iz Logana Luckyja , i ne mogu čekati da ga ponovno vidim.

Ocjena: 4/5

Logan Lucky

Titlovan Trailer: