Odmetnici - Renegades 2017 Recenzija Filma

Žanr: Akcija, Triler
Redatelj:  Steven Quale
Glavne uloge:   J.K. Simmons, Sullivan Stapleton, Ewen Bremner, Sylvia Hoeks, Diarmaid Murtagh, Charlie Bewley, Clemens Schick, Dimitri Leonidas
Trajanje filma: 01:45:00
Datum izlaska:    20.01.2017 (svjetska premijera)

Hrvatska 14.09.2017.

Film prati priču iz 1995. godine za vrijeme jugoslavenskih ratova u kojima je NATO-va grupa mirovnih snaga dodijeljeno sjedište u SARAJEVU, a grupa se sastojala od vojske iz različitih zemalja. Američka mornarica SEAL tim od 5 ljudi s liderom Matt Barnes (Sullivan Stapleton - Blindspot TV series, 300: Rise of an Empire etc), njegov drugi komandant Stanton (Charlie Bewley - Bachelor Games) i ostatak J.P (Dimitri Leonidas - The Monuments Men), Duffy (Diarmaid Murtagh) i matematički "genije" (Joshua Henry) bili su razmješteni u područje sukoba radi jednostavnog navodno tihog zadatka, ali su uspjeli napustiti mjestu u prasku. To je rezultiralo da njihov sef general (J.K Simmons - The Accountant, Patriots Day, Spider-man trilogy etc) bude vrlo uznemiren i suspenzije tim.

Tokom tog vremena suspenzije saznali su od gospođe Lare (Sylvia Hoeks) koja je imala informacije o mogućim zlatnim šipkama iz razdoblja Drugog svjetskog rata, skrivene u mjestu koje je poznavala. Nakon što su skupili i napravili grubi proračun, saznali su da su zlatne šipke vrijedne oko 300 milijuna dolara. Bile su smještene na neprijateljskom teritoriju, bile su teške 27 tona što je svakako bio izazov jer su bile zakopane pod vodom. Stvari su se zakomplicirale kad su srpske vojske i dalje jurile za Mattovim timom nakon izvršenja misije.

Kad bi vrijeme isteklo, Matt, Stanto i ostali mogli su izvesti svoju najdragocjeniju "misiju" kako bi pokušali sakupiti to zlato dok su se odupirali lovu od srpske vojske. Sve ovo pronađite u ovom zabavnom trileru akcijskog filma.

Filmske Recenzije

Pa moram reći da je film bio malo drugačiji od onoga što sam očekivao. Ako ste vidjeli trailer, imat ćete osjećaj da će to biti film pun akcije. Međutim, pokazalo se da je akcije bili prilično puno na početku, a neke na vrhuncu. U međuvremenu nije bilo toliko puno akcijskih sljedova. Umjesto toga, činilo se da se film usredotočio na metode i načine kako izviči "blago". To je vjerojatno moja krivica za nadu da će film biti prepun ratnih akcijskih scena, kada je u traileru prikazano da je riječ o pljački.

Osim različitih očekivanja, sam je film zapravo bio uredu. Podvodni niz bio je vrlo lijep. Bilo je očito da su redatelj Steven Quale (Storm and Final Destination 5) i njegov tim uložili mnogo truda na te scene. Raniji akcijski slijed bio je prilično ok, ali, nažalost, većina njih već je bila prikazana u traileru. Priča je bila prilično lijepa, a također je pružila i neke smiješne trenutke.

Moj nadraži lik u film dosta čudno nije bio marinac SEAL time, nego opunomoćeni general, odigrano vrlo lijepo od strane JK Simmons. Imao je izvanrednu nazočnost i karakterizaciju. Zapravo me podsjetio na njegov karakter tvrdog šefa Petera Parkera u trilogiji "Spider-man" (početkom 2000. godine s Tobeyom Maguireom). Većina zabavnih trenutaka u filmu bila je kad je bio na ekranu. Također mislim da su specijalni efekti bili uredu, ali zvučni efekti stvarno nisu.

Sve u svemu ovo je bio zabavan film, ali ne bi trebao biti očekivan kao ljetni blockbuster film jer nije proizveden u Hollywoodu s velikim proračunom. Mislim da producent nije očekivao da to bude komercijalni uspjeh. Imajte na umu da je ovaj film francusko-njemački tako da će vjerojatno biti uspješniji u europskim kinima. Za one od vas koji bi htjeli vidjeti naglasak na akciju rata na "pljačku" ovaj bi film trebao biti dobar izbor. Za one od vas koji vole vidjeti puni ratni film, bolje gledati nešto drugo. Vaš Izbor.

Sretno Gledajući!!!

Ocjena 3/5

Renegades