Big game – Velika zvjerka 2014 Recenzija Filma

Žanr:  Akcija
Redatelj: Jalmari Helander
Glavne uloge: Samuel L. Jackson, Ray Stevenson, Victor Garber
Trajanje filma : 01:50:00
Datum izlaska :  5. Svibanj 2014.

Mali dječak, kampirajuću u šumama Finske, naiđe na oboreni predsjednički avion i samog predsjednika Sjedinjenih Država pa se zauzme za njegov život.

Nisam ni znao da se ovaj film uopšte snima i da ga planiraju izbaciti u što kraćem roku sve dok nisam pogledao trejler koji nije izgledao toliko posebno i primamljivo, ali dovoljno intrigantno da mu pružim priliku. Naravno, predosjećaj mi je govorio da se okanim filma, ali ne, ja sam želio vidjeti koliko su stvari loše.

Uglavnom, ni sama radnja ni po čemu nije posebna, ali eto , valjda su mislili da će raja biti zaluđena činjenicom da Samuel L. Jackson(motherfu*ker) glumi američkog predsjednika i da će prosipati bezbroj pamtljivih rečenica i uvreda, a usput će pokazati svoju osjetljivu stranu tako što će se sprijateljiti sa dječakom i to fincem koji igrom slučaja, odlično govori i engleski. U suštini film ima dobru postavku, ali izgleda kao parodija na Air Force One ili bilo koji film u kojem je predsjednik u opasnosti, jer bez obzira što Samuel nesebično i po ko zna koji put pokazuje svoj talenat, slabo da ćete ikoga shvatiti ozbiljno pa će i krajnji rezultat biti zapravo smiješan, ali opet, ako bih morao izdvojiti pozitivnu stvar kod filma, to je onda mali dječak Oskari, kojeg igra glumac Onni Tommila. Film je uveliko predvidljiv, poprilično apsurdan, što se veže uz ono da sam rekao kako izgleda kao neka loša parodija i djeluje kao da nema razuman zaplet i rasplet priče, pa tako da vjerujte meni – nećete uživati. Čak i ako izgleda kao neka pop-corn zabava za djecu i omladinu, mislim da bi i oni našli utjehu u nekom lošijem filmu koji su svejedno ili makar zabavni ili smiješni. ‘Big Game’ je jedan od najlošijih filmova ove godine, a od početka 2015te prošlo je već šest mjeseci, tako da će vrlo vjerovatno konkurisati na listama za propalitete godine. Već ste shvatili da je ovo film za široki zaobilazak.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,3/10 a na Tomatoesima 73%. Koštao je više od 8 miliona dolara ali nema podataka o zaradi. Jalmari Helander koji se proslavio finskih hororom o Djeda Mrazu ‘Rare Exports’, držao je rediteljsku palicu i kod ovog filma, ali njegov proboj na američko i svjetsko tržište ispao je neočekivano loše.

Za zaključak dodat ću samo da sam ja izgubio interesovanje za film već oko petneasete filme te da sam ostatak filma žalio nad uzalud ubijenim potencijalom.

Ocjena:4/10