Fist Fight – Rat Profesora 2017 Recenzija

Trajanje filma: 01:55:00
Datum izlaska:    16 February 2017
U kinima od :    17 February 2017 (USA)
                    B i H   16.02.2017.
                    Hrvatska 16.02.2017.

Kada zbog profesora književnosti Andy-a, profesor historije Strickland dobije otkaz, ovaj ga izaziva na tuču ispred škole.

Riječ je o komediji koja je na neki način obrada kultnog filma iz ’87 ”Three Clock O’High”, samo što umjesto učenika, sad na scenu stupaju profesori. Jedan od tih profesora je ”mlakonja”, profil osobe koja po svaku cijenu izbjegava nevolje, popustljiv je i naizgled osoba bez stava. Savršeno(uslovno rečeno) ga igra Charlie Day jer ovo kao je da je osmišljena uloga samo za njega, s obzirom da on rijetko izlazi iz kalupa ovakvih likova koji su komični ali čiji performans je ograničen na jadikovanje, na paničarenje, izrazito visok glas i scene u kojima taj isti lik, ni kriv ni dužan – nastrada. On je meni drag i simpatičan glumac i još od ”Horrible Bosses” ga znam i pratim, te mislim da je savršen dio cijenjene i dugotrajne serije ”Uvijek je sunčano u Filadelfiji” no ovdje u ovom filmu je dao svoj maksimum koji je, s obzirom na okolnosti, opet slab i smiješan. Drugi profesor je definicija strogoće; profesor kojega se svi boje, pa čak i njegove kolege, a kruže glasine da je ubio sinove Sadama Husejna, da je radio kao policajac i da njegov pogled ledi krv u žilama. Sve ovo je Ice Cube već ranije igrao, a sada sa malom dozom pretjerivanja, igra ponovo. Čvrst i odvažan lik koji u zadnjim scenama filma pokaže svoju osjetljivu stranu i bezuslovno se dopadne svima. I film za kojeg su ovakvi glumci unaprijed predodređeni da igraju, ne može donijeti toliko novih stvari niti nas konstantno nasmijavati i biti cijelo vrijeme smiješan, urnebesan i zabavan, s obzirom da smo na ovakve stvari već navikli(znači već više puta smo ih gledali). ”Fist Fight” kad je smiješan, onda je zaista smiješan i priznajem da sam se par puta iskreno i od srca nasmijao, no u nekim scenama se očajnički trudi, u nekim trenucima meni je bilo neugodno zbog samih glumaca, a neke dijelove ću stvarno pokušati zaboraviti. Zašto? Pa mislim da je previše apsurdan da bi bio uzet kao ozbiljna komedija koja ima misiju ići u kina širom svijeta i nasmijavati publiku; previše humora u ovom filmu leži u pokretu, humoru koji je možda pogodan djeci, a u filmskom svijetu poznat je kao ”slapstick comedy”. Jillian Bell, izuzetno draga i komična glumica, odlična je u ovom filmu i većinu smiješnih trenutaka možemo pripisati njoj, mada i lik kojim ona upravlja već je postao jedna uvriježena karikatura ženske starije osobe koja je luckasta, bezbrižna i nerijetko ovisna o seksu ili nekim drogama(u ovom slučaju, oboje). Lik Christine Hendricks(riđokosa glumica najpoznatija po Mad Manu, san snova od žene) totalno je nepotreban ovom filmu i besmislen u konačnici, ali valjda je poslužio da ovaj film pridobije i epitet seksipila.

Ocjena na IMDb.com mu je 5,9/10, a na Tomatoesima 30%. Nije bio toliko popularan u američkim kinima po izlasku, ali već u dvije sedmice prikazivanja teži oko 17 miliona dolara. Richie Keen je reditelj filma, većinom poznat po tv-filmovima i epizodama nekih serija od kojih su neke ”It’s Always Sunny in Philadelphia”, ”Angie Tribeca” i sl.

Glavna mana ovog filma je neujednačenost – malo smiješan, pa onda nije; ima akcije, pa onda sve staje… i tako u nedogled. Kao solidna, glupava ali komična komedijica za jedno gledanje, ”Fist Fight” će poslužiti, a pošto sam ja poznat kao blag što se tiče ocijenjivanja, onda…

Ocjena:5.5/10

Fist Fight (2017) on IMDb

Trailer: