Krive su zvijezde – The Fault in Our Stars 2014 Recenzija Filma

The Fault in Our Stars

Žanr: Drama
Redatelj: Josh Boone
Glavne uloge: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Nat Wolff
Trajanje filma : 02:06:00
Datum izlaska :  5. Lipanj 2014.

Hazel i Gus su dvoje tinejdežera koji se sasvim slučajno upoznaju na jednoj od grupi podrške za mlade oboljele od neke vrste teške bolesti. Hazel ima problema sa plućima i uvijek uz sebe mora imati kisik, dok Gus ima protezu na lijevoj nozi a već ranije je pobijedio rak. Preskočio sam sve filmove za pogledati kako bih pogledao ovaj jer znam da je za većinu ovo jedan od najočekivanijih filmova, a raja je poludila za njim otkako su im mnogi obećali da će plakati uz ovaj film i da je daleko najbolji romantični film godine. Kontam, moram ga pogledati iz dva razloga; čisto da osvježim stranicu i nekim romantičnim filmom a i da vidim hoće li mene, robota, kamenog čovejka, išta rastužiti. ‘Krive su zvijezde’ baziran je na istiomenom bestselleru, i s obzirom da je baziran na romanu, mislim da je prva stvar da se vidi koliko je film vjerodostojan svom izvornom materijalu i kako poštuje norme ekraniziranja. Koliko su ga dizali u nebesa i zakivali u zvijezde, očekivao sam stvarno puno od filma i na kraju – film mi se itekako svidio. Film uspjeva veoma lako da očara publiku, prije svega, vodećim glumcima između kojima, očigledno, ima hemije, a Elgort, glumac koji se prvi put pojavio u rimejku ‘Keri’, jednostavno je odličan, kao i kolegica mu Woodley, jedna od zvijezdica u usponu. Možda će neki pomisliti da film pokušava pokupiti simpatije na osnovu toga što priča priču o bolesnim ljudima, ljudima koji će umrijeti uskoro ili zauvijek biti invalidi, ali vjerujte da se diže više od toga i na kraju ostavlja snažnu pouku. Momenti zbog kojeg će neki biti tužni, eventualno zaplakati, prisutni su tokom filma, naročito pred sami kraj, i ne da sam se ja slomio na te trenutuke, nego morate biti gori od mene da ih jednostavno zanemarite. Nije ovo ‘Titanik’ modernog doba, niti su ‘Mostovi okruga Madison’, ali film ima dovoljno svojih momenata, dobrih dijaloga i scena da sam stvori ime i reputaciju za sebe. Neću puno razmišljati i definitivno ću ga preporučiti svima, jer je poruka filma univerzalna, ali mislim da će više uživati ženski dio publike koji je u potrazi za romansama. Ocjena na IMDb.com mu je visokih 8,3/10 a na Tomatoesima odličnih 80%. Film je širom svijeta zaradio više od 280 miliona dolara na mali, skromni budžet od 12 miliona. Reditelj filma je, koji iza sebe ima samo jedan film, i to ‘Stuck in Love’ iz 2012te. Sa pomalo klišee pričom, koja podsjeća na neke ranije projekte, ‘Krive su zvijezde’ ipak ima mnogo, ali mnogo više dobrih nego loših strana i ja sam, nerado priznajem, pao na njega. Sad sam vam sve rekao. Ocjena:9/10