Kula Tmine – Mračna Kula – The Dark Tower 2017 Recenzija Filma

Datum izlaska:    27.07.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :    4 August 2017 (USA)
                    B i H   10.08.2017.
                    Hrvatska 10.08.2017.
                    Srbija     10.08.2017.

Filmske Recenzije
Šta ako postoje drugi svjetovi; Niz alternativnih dimenzija koje zajedno djeluju u nekom obliku. Šta ako postoje alternativne verzije vlastitog svijeta? Koliko bi različiti svjetovi oni bili od naših? Ako je neko napadnut, bi li to utjecalo na druge? To je predmet pokriven u THE DARK TOWERu koji se temelji na sedmoj knjizi serijala legendarnog hororista Stephana Kinga.

Film prati Jake Chambers (Tom Taylor), koji je imao vizije čovjeka u crnom (Matthew McConaughey), i njegovog neprijatelja, Gunslinger Roland Deschain (Idris Elba). Odlučio je pronaći smisao iza ovih vizura, Jake otkriva portal koji vodi do Mid-World, alternativnu dimenziju koji je uništio taj Man in Black, Walter o’Dim. Otkrio ga je Roland i udružio se s njim kako bi spriječio Waltera da uništi legendarnu tamnu kulu, donoseći apokaliptičku destrukciju svomu postojanju.

Unatoč nekim zabavnim dijelovima, The Dark Tower je završio kao osrednja fantastična avantura. Prije svega, mislio sam da su nastupi Elba i McConaughey jako dobri. Uživao sam u Elbinu kao liku Rolanda. Također mislim da je McConaughey uradio sjajan posao koji prikazuje Čovjeka u crnom. Oslobodio se pravi prijeteći osjećaj koji je doista uhvatio tip karaktera.

Vizualno sam mislio da je ovaj film doista dobro napravljen. Vidio sam sveobuhvatne krajolike kroz koje su Roland i Jake prolazili. Htio sam istražiti ogromne lokacije Srednjeg svijeta. Svidjelo mi se kada filmovi stvaraju ekspanzivne krajolike. Osjeća se kao da se na ovom svijetu događa i nešto drugo, a ja to želim otkriti.

Kao obožavatelj Stephen Kinga, doista sam uživao u referencama drugih knjiga i kratkih priča koje je napisao. Dark Tower služi kao veza između svega što je napravio, tako da mi se svidjelo da je film davao dojam da postoje i druge kreacije Stephen Kingau u ovom univerzumu. To je nešto što obično nikada nije bilo u drugim prilagodbama.

Međutim, postoji razlog zašto je ovaj film samo osrednji. Osim sjajnih slika, mislim da su akcijske scene bile prilično beznačajne. Volio sam cool načine na koje bi Roland ponovo napunio pištolj, ali to nije zabavno kad ste vidjeli puno drugih filmova koji izvode slične radnje. Mnoge od akcijskih scena su igrane u boljim filmovima u žanru. Ne mogu se zabavljati nečim što sam vidio mnogo puta ranije.

Isto vrijedi i za priču. Mislim da je osnovna priča u filmu bila ista kao i drugi fantasy avanturistički filmovi koji su došli prije ovog. Slijedio je sve otkucaje pripovijedanja Hero’s Journey na način koji je učinjen do smrti. To je film učinilo vrlo blagim i predvidljivim. Opet, ne mogu se zabavljati nečim što sam vidio prije.

Došao sam u ovaj film nakon što sam pročitao sažetke knjiga, ali ono što znam o knjigama zapravo ne odgovara filmu. Mislim da je film slijedio priču koja je podsjećala na knjige, ali nije pokušavano prilagoditi priču. Gotovo se osjećalo kao da pokušavaju prilagoditi svih sedam knjiga u jednom filmu. To je moglo napraviti sjajno franšizu sedam filmova ako se ovaj film temelji samo na prvoj knjizi.

Mračna kula imala je neke zabavne trenutke, po mom mišljenju ova serija je prekomplicirana da bude film, bilo bi bolje kao TV emisija, gdje bi se svaka knjiga mogla detaljno objasniti. Tako, čak i ne-ljubitelji bi mogli pratiti priču. Mislim da film nije dobar medij za pokušati reći takvu kompliciranu priču.

Ocjena: 2,5/5

The Dark Tower (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: