Mr.Robot 2016 (Sezona 2) Recenzija Serija

Mr. Robot 2016 (Sezona2)

Žanr:  Crime, Drama, Thriller
Redatelj: Sam Esmail
Glavne uloge:   Rami Malek, Christian Slater, Portia Doubleday
Trajanje filma: 49:00
Datum izlaska:    TV Series (2015–)

Druga sezona jako popularane serije Mr.Robot se vratila trijumfalno ovog ljeta jer je nastavio tragičnu priču o stručnom hakeru. Elliot Alderson (Rami Malek) i njegova grupa anti-kapitalisticke slobode hakera poznata kao “fsociety”. Zemlja je u panici, postoje linije na svakom bankomatu i male firme se zatvaraju zbog ekonomske krize. Fsociety nema vremena da budu razocarani, međutim. Oni se bore da zadrze zamah njihove revolucije, sve dok izbjegavaju istrage FBI-ja na celu sa najzanimljivijim novim likom agentom Dominique “Dom” Dipierro -ove sezone, igra i Grace Gummer-a moraju to učiniti sa igračem manje. Elliott je izvan sebe.

Elliott provodi u prvoj polovini ove sezone preispitivanja sve sto je učinio prošle sezone i svoj odnos s liderom fsociety MR.Robot(Christian Slater). Mnogo se vremena troši na introspekciju ovdje, al drži se uglavnom zbog Malek nevjerojatne glume. Ona je nedavno dobila zasluženu nagradu Emmy za svoju glumu, koji je stvorio jednog od najfascinantnijih likova na televiziji. Malek je karizmatična sila koja je u stanju da predstavi mnoge nijanse emocija od lika koji govori u neutralnom tonu. Elliott radi emisije naracije, ali on nije sveznalica koji diktira događaje, on samo prenosi njegove nade, strahove i ideje ljudi kojima najviše vjeruje: publici.

Dok Elliot nikada u potpunosti nije siguran u sebe. Kreator Sam Esmail je i ove sezone uspio da napravi epizode koje ce se rado gledati. Serija dobiva klaustrofobičan osjećaj s glumcima. Vecina snimaka u ovoj seriji su vrlo simetrične, dodajući osjećaj nelagode. Sve u kadru je tako pedantni postavljeno da cak i dizanje kredita nikada nije pojavio na istoj lokaciji dva puta. Međutim, postoje trenutci kada sila nadjačava narav. Jedna scena posebno u pretposljednjoj epizodi ove sezone je bila pretjerano jeziva, idu van emisije normalno čudne scene i činilo se kao Lynchan noćna mora.

To dovodi do mog glavnog pitanja: Serija skreće u samopovlađivanje. Prošle sezone bilo je velikog govora o zlu kapitalizma, i ove sezone Elliott se fokusira na religiji. Sam govor nije problem, ser se odnosi na glavnu temu ove sezone o tome da li je zabluda, vjerske ili na drugi način, su koristan alata za izbjeći bol ili način da se zanemari stvarni život. Problem dolazi kada izvrsni direktor E Corp počinje davati james-bodnu negativca kako on ima moc boga u ovom svijetu.

Također, ova serija mora da prestane sa Cliffhangers. Ne samo na kraju sezone na jednom, već postoji vise epizoda koje bi se moglo postavit “nastavlja se” na dnu ekrana.Mr Robot me frustrira ponekad, al to se događa s programima koji na sliku hoće razbiti kalup. Serija je tako posvećena svoj jedinstvenom stilu, koji je stvorio svoje režije, skripte, velike cenzurirane psovke, pa cak i njegovu autentičnost. Ovo je vjerojatno najrealniji prikaz sjeckanja na Tv-u. Mr. Robot ima i svoje mane, al to je jedan od najsvježijih i zabavnih serija ove godine. Sezona 2 MR.Robot je nas također pozdravila s nekoliko novih lica, Dva najintrigantnija lika da izdaju iz ove sezone morala bi biti Grace Gummer je FBI agent Dom Dipierro i BD Wong je zagonetni Whiterose. Ova dva linka su najveća prijetnja za Elliot i ostatak fsociety tijekom cijele sezone, dva nova igraća u haker revoluciji koji su predstavili radikalne, (ako nije malo čudno) perspektive na seriju. Ove sezone se također vide detalji gdje se ponavljaju likovi, od Ellioet misteriozni novi saveznik Martin Wallstrom je Tyrell Wellick da Wellick je popustljiva žena u Stephanie Corneliussen je Joanna Wellick. Dok se bivši možda neće pojaviti u drugoj sezoni, njegov nestanak na kraju prve, miješanja sa Elliot i njegovim saveznicima.

Sve u svemu, s novom novom sezonom dospojevaju sve intezivnije uloge i njegovo pisanje i pravac koji je vjest i vrhunske inteligencije. Ove sezone isto ostajem uz tv da pratim sezonu do kraja. Ako niste gledali ovu seriju preporuka da pogledate.

Ocjena 8/10

Mr. Robot (2015) on IMDb