Noć igre – Game Night (2018) Recenzija Filma

Noć igre (2018)
Game Night

Žanr: Akcija, Komedija, Krimi
Redatelj: John Francis Daley, Jonathan Goldstein
Producent: Mark Perez
Glavne uloge: Rachel McAdams, Jason Bateman, Jesse Plemons, Billy Magnussen, Kyle Chandler. Kylie Bunbury, Sharon Horgan, Kabby Borders. Camille Chen, Joshua Mikel, Natasha Hall, Lamorne Morris, Michele Jang, Kelly Johns, Michael Cyril Creighton
Trajanje filma: 01:40:00
Datum izlaska: 15.02.2018 (svjetska premijera)
U kinima od : 2 March 2018 (USA)
B i H 22.02.2018.
Hrvatska 22.02.2018.
Srbija 22.02.2018.

Iako nisam nikad lično sudjelovao u grupi za igre, odnosno u mješavini prijatelja koji su redovno igrali igre, svakako sam poznavao dio ljudi koji su bili u toj vrsti stvari. Ili ljudi koji bi svake sedmice išli kući i igrali igre, ili bi se sreli u baru koji se bavi trivijalnošću, nadajući se da će voditi i glasno navijati dok pobijede. Koncept prijatelja koji igraju zajedno je ono što pokreće novu komediju GAME NIGHT , ali u ovoj priči aktivnosti postaju malo više od očekivanog. Ovo dolazi od redateljskih timova Johna Francisa Daleyja i Jonatana Brownsteina koji vas je doveo u filmove HORRIBLE BOSSES i pada u skladu s tim stilom mračnog humora.

Max (Jason Bateman – The Gift, Zootropola) i Annie (Rachel McAdams – Southpaw) susreću se za noćnu igru ​​s manje konkurentnim prijateljima. Oni se međusobno nalaze u prvobitnoj i visoko konkurentnoj vještini, što im omogućava da se ludo zaljubljuju. Vrijeme prolazi, a ovo dvoje sada žive zajedno i redovito se sastaju s osnovnom grupom od četiri prijatelja koji vole igru. Skrivaju svoje zabavne večeri od svog susjeda Garyja (Jessea Plemona), neugodnog policajca koji nosi psa, koji je još lošiji sada kada ga je žena ostavila, i očajnički želi biti prijatelj s našim vodećim dvojicom da popuni prazninu. Na još jednoj noćnoj igri, kada su njihovi prijatelji Kevin (Lamorne Morris), Michelle (Kylie Bunbury) i Ryan (Billy Magnussen) Maxu i Annie pridružili su se i Maxov bolji i uzbudljiviji brat Brooks (Kyle Chandler).

Kako se stvari završavaju, Brooks im kaže da se sljedeći sastanak mora dogoditi na njegovom mjestu, tako da je napravljen plan. Kad dođe ta neizbježna noć, svi dolaze na Brooksovo mjesto i on ih obavještava da će uzeti stvari, rekavši da će netko biti otet i da je na drugima da ih pronađu koristeći trag … kao što je ubojstvo, misterij, kazalište, samo u stvarnom svijetu. Dok se stvari počinju igrati, pojaviti se nekoliko stvarnih otmičara i nasilno odvode Brooke, samo ostatak ekipe ne shvaća da to nije lažno, pa se ne trude pokušavati pomoći. Razmišljajući, ovo je samo igra za koju je Brooks pričao, podijelili su se i započeli njihovu potragu, ali ubrzo su shvatili da ima više natjecateljske večeri nego što su mislili.

Noć igre grupe prijatelja

Jedna od stvari koja čini da GAME NIGHT radi tako dobro je casting. Jason Bateman i Rachel McAdams imaju veliku hemiju zajedno i čine snažne poteze u toj vrlo zastrašujućoj priči. Postoji iskrenost u njihovim nastupima koja nam zaista pomaže da želimo navijati za njih, čak i ako na površini njihovi likovi nisu strašno simpatični ili čak ih sve to iskupljuje. Lamorne Morris i Kylie Bunbury zabavni su kao par opterećeni njezinim priznanjem romantične interlude s drugim muškarcem koji je dugo bio tajna … isplata za ovaj biti je prilično smiješna.

Billy Magnussen je osobito smiješan kao i zgodan prijatelj, koji stalno dovodi neku drugu djevojku. Obično manje intelektualnu od njega, samo njegova nova djevojka je iznenađujuće oštra britanska žena koju igra Sharon Horgan. Ovaj neusklađen par je jedini čudan par u priči, ali ipak uspijeva dobro surađivati. Kyle Chandler je zabavan kao samouvjereni “bolji brat” Brooks, pokazujući njegovu rijetku komičnu stranu, iako odsutan za većinu filma nakon otmice. Jesse Plemons je nevjerojatno smiješan kao jezivi susjed, zapravo krade skoro svaku scenu u kojoj se nalazi. Postoji još nekoliko iznenađenja u glumcima koji čine da ovaj film bude zabavan.

Ovo je jedna od onih komedija gdje likovi prolaze kroz nezamislive pokuse. Niko ne izgleda za druženje, ili shvaća ozbiljnost onoga u šta se miješaju. Pomislio sam da je ovo način koji je dio šarma u ovakvoj vrsti nevjerojatne komedije. John Francis Daley i Jonathan Brownstein mogu dijeliti redateljevu stolicu, a film se možda osjeća kao njihov dosadašnji rad u duhu. Scenarij zapravo dolazi od Mark Perez, koji nije napisao kino izdanje od kolektivne komedije 2006. ACCEPTED.

Scenarij koji postavlja teze i ideje

Jedna stvar koju scenarij prilično briljantno postavlja jest teza ili ideje koje se kasnije isplate. Uspijeva da svaka sukcesivna scena igra (ponekad suptilno i na drugačijim vremenima) poput igre. Cliff Martinez je također napravio zabavni rezultat za film. Koji se skoro osjeća kao muzika koja bi pratila video igru. Bio sam iznenađen kad sam vidio njegovo ime u prilogu, jer obično obrađuje ozbiljnije filmove. Na kraju, GAME NIGHT je ljepušan velik dio komedije za jednokratnu upotrebu, ali ga je zabavno gledati. Neke od tih smiješnih scena mogu pokriti prilično jednostavni koncept.

Ocjena Filma:3/5

IMDB Ocjena Filma:7.5/10

12:41 pm