Passengers – Putnici 2016 Recenzija Filma

Passengers

Žanr: Avantura, Drama, SF
Redatelj: Morten Tyldum
Glavne uloge: Jennifer Lawrence, Chris Pratt, Michael Sheen
Trajanje filma: 01:56:00
Datum izlaska: 21 December 2016 (USA)

Jennifer Lawrence i Chris Pratt postali su dvoje najvećih imena u filmskoj industriji. Oboje su dobro poznati po tome sto glume u blockbusterima svake godine. Imajući to na umu, i stavljajući ih zajedno u jedan film sta bi trebali zaključiti na prvu? Pa, Šokantno Morten Tyldum je režisirao “Putnici” koji je sve samo ne dobar. Film je zapravo Sci-Fi bez smijera.

Sam film prati putnike Jima (Chris Pratt) i Auroru (Jennifer Lawrence) koji se slučajno probude kad ne bi trebalo tijekom puta koji je trebalo da traje devedeset godina. S obzirom na činjenicu da postoji očigledan problem, oni moraju naci način da poprave brod prije nego bude prekasno. Vremenom oni shvaćaju da će teško stići na odrediste i između njih se pojavljuje ljubav. Film koji je bio predstavljen kao Sci-Fi se ispostavio da je nešto sasvim drugačije. Od svog sat i pedeset i šest minuta trajanja, sat i četrdeset je ljubavna priča, a konačni petnaest minuta bio stvarni sukob. Bilo je trenutaka u kojima sam se osjećao kao da nije film. To nikako nije bilo dobro.

Filmski autori ne mogu napraviti film u kojem se nalazi toliko glupih događaja, i da niko ne vodi brigu o besmislenom sukobu na kraju njega. To je čini mi se posljedica nedostatka razvoja likova, kao i price. S obzirom da nema smisla ni prvi dio ovog filma, teško je bilo očekivati da se završi i drugi dio ovog filma ozbiljno.

Film je bio jedan od onih “toliko loših da je to smiješno za filmove” a trebalo je da bude ozbiljan SCi-FI, ali ispostavilo se da je upravo suprotno. Bio je jeziv lik koji je glumio Cris Pratt lik koji na neku vrstu neoprostiv iako je jedan dio filma u kojem Pratt razmišlja da o jezivim odlukama, ali ti je bilo nedopadljivo.

Za dvoje vrlo talentiranih glumaca Lawerence i Pratt stvarno nisu imali hemije. Oboje su izgledali kao da su to samo radili za platu i bas je izgledalo obeshrabrujuće. Ovi je opet teško iskorijeniti za dobrobit filma do samog kraja. Očigledno to nije bio pravi žanr za staviti oba glumca obzirom da su slabo igrali u oba dijela.

Moj veliki problem s filmom je kako je slabo integriran Laurence Fishburne lik bio. Prije svega, ovo je dobro poštovani SC-Fi veteran. Činjenica da je bio u filmu u šest minuta. Ponekad likovi koji su u filmu za šest minuta moze imati veliki utjecaj kao sto je Michelle Williams u “Manchester by the Sea.” Međutim, Fishburne je stvarno bio najgori korišteni glumac koji sam ikada vidio u filmu.

Jedini aspekt filma koji je na neki način ugodan su komični dijelovi koji ne bi trebali da budu komični, kao i scene s Prattom i barmenom kojeg glumi Michael Sheen. Barem dijalog je dobro napisan između da dva lika. Rezija nije toliko losa, s obzirom na to da je Marten Tyldum koji su “Imitacija igara” Scenario je bio poprilično čudan i beskoristan na mnogo tačaka sirom filma.

Sve u svemu, ovo vjerojatno nije film koji bi trebalo da vidite s obzirom da je sezona Oscara. Postoji mnogo drugih filmova koji je vrijedan vaših troškova i ovo nije jedan od njih. Cak i najveći ljubitelji SCi-Fi-a će imat težak put da pogledaju ovaj film.

Ocjena 3/10

Passengers (2016) on IMDb