The Fantastic Four – Fantastična četvorka 2015 Recenzija Filma

Žanr Akcija, Fantazija, SF
RedateljJosh Trank
Glavne ulogeMiles Teller, Kate Mara, Michael B. Jordan
Trajanje filma : 01:40:00
Datum izlaska :   30. Srpanj 2015.

Četiri mlada outsider-a teleportiraju se u novu galaksiju istraživajući novi svijet, ali odlazeći tamo dobiju nove sposobnosti i u naš svijet vraćaju starog neprijatelja.

Nisam ga ni planirao pogledati jer oni koji me ikol’ko vjerno prate znaju koji sam protivnik filmova o superherojima i tim stvarima. Iskrade se tu i tamo neki dobar film iz tih kategorija, ali većinom se svodi na istu. Okej, izuzev su prvi ‘Spiderman’ filmovi i ‘The Dark Knight’ franšiza.

Ovaj sam počeo gledati iz puke radoznalosti kad su ga proglasili jednim od najgorih obrada nekog ‘Marvelovog’ stripa i jednim od najgorih od ove godine i naravno u meni se probudi ta želja da saznam zašto je toliko loš. I da li je tip onih filmova ‘toliko loš da je dobar’. Ne, ništa od toga, nego nova obrada ‘Fantastične četvorke’, koja je u najavama izgledala fenomenalno, mnogo bolje od onoga što je u 2005. i 2007. s Jessicom Albom i ekipom djelovalo kao komedija sa superherojima, no u realnosti ‘Fantastic Four’ je čista – dosada. Većina radnje se odvija u labarotoriju i ništa konkretno se ne dešava, likovi su jednodimenzinalni a negativcu je dato premalo premalo vremena da bude zaseban lik koji će nekome zapasti za oko i koji će imati svoje fanove poput ‘Lokija’ iz ‘Thora’. Dosadan je, dakle i zato je i loš a sva moguća akcija i neki dobri trenuci, strpani su u zadnjoj trećini filma. Prije par godina imali smo mnogo aktivniju, dinamičniju, mnogo zabavniju i šareniju obradu o četiri fantastična junaka koja nije bila savršena ali je daleko bolja od ovoga što je trebalo biti ozbiljno, nositi dozu misterije sa sobom i mračnu atmosferu koja bi ga vinula u nebesa i koja bi mu donijela nezaboravnu slavu za nešto što je uspio uraditi a drugima nije pošlo za rukom. Ovih dana najavili su nastavak ovog filma iako je doživio fantastičan pad u očima svih, kritičara i publike i na kino blagajnama tako da je to jedna veoma veoma loša odluka jer sumnjam da će neko biti toliko radoznao da vidi koliko će nastavak biti loš. Tresla se brda, rodio se miš… i to mali prljavi, bezlični, dosadni miš koji širi kugu i kojeg bi rado ubili ili makli s vaših očiju.

Ocjena na IMDb.com mu je niskih 3,9/10 a na Tomatoesima jo nižih 8%. Zaradio je širom svijeta 104 miliona dolara i nešto malo više ali svejedno trpi gubitak od 80 miliona dolara i ništa mu neće pomoći da se oporavi. Reditelj filma je Josh Trank poznat po odličnom found footage filmu ‘Kronike’. Šta mu se dogodilo, pitam se? Nije se još pronašao 100% a prebrzo je doživio uspjeh svojim prvim filmom.

Ima još nešto u filmu, taj neki hladan i nezainteresovan nastup glumaca i kad se to doda uz sve ovo što sam naveo onda slijedi jedna stara bosanska a to je ”pametnom je išaret dosta”. Vi ovdje imate više od išareta, pa izvolite.

Ocjena:2/10