Thor: Ragnarok (2017) Recenzija Filma

Trajanje filma: 02:10:00
Datum izlaska:    25.10.2017 (svjetska premijera)
U kinima od :     3 November 2017 (USA)
                    B i H   26.10.2017.
                    Hrvatska 26.10.2017.
                    Srbija    02.11.2017.

Thor (Chris Hemsworth – Blackhat, Rush etc) nastavio je sanjati o svom domu Asgard koji je uništio moćni Sutrur. Nakon što je završio jedan od svojih zadataka, Thor se vratio kući i ponovo se susreo s bratom Loki (Tom Hiddleston – KONG: Skull Island, Crimson Peak etc) za kojeg je mislio da je mrtav u prethodnom filmu. Obojica su kasnije obaviješteni od strane svog oca Odin (Anthony Hopkins – Silence of the Lamb i njegovih nastavaka, etc) o neposrednoj prijetnji ob božice smrti Hela (Cate Blanchett – Elizabeth, The Lord of the Rings trilogy, The Aviator etc).

Nakon borbe s Helom, Thor je pao na planet Sakaar, a zarobio ga je lovac Hunter koji se zvao Scraper 142 (Tessa Thompson – Westworld TV series etc) i predao Sakaarovu vladaru, Grandmaster (Jeff Goldblum – Jurassic Park, Independence Day etc). Jedini način da ga se oslobodi bio je pobijediti na turniru gladijatora protiv prethodnog pobjednika, nikog drugog neko Incredible Hulk (Mark Ruffalo – The Kids Are All Right, Now You See Me i njegov nastavak etc).

U međuvremenu, Hela je htjela vladati čitavim 9 svjetova kroz Asgard. Uz pomoć Skurgea Skurge (Karl Urban – Star Trek trilogija nove verzije, Dredd etc), Hela bi pustošila Asgarda kako bi postigla svoj cilj. Može li Thor osvojiti borbu s Gladijatorom i vratiti se u Asgard? Kako je Hulk mogao raditi za Grandmaster? Gdje je bio Heimdall (Idris Elba – The Jungle Book, The Dark Tower etc). Pronađite sve odgovore u ovom zabavnom i super zabavnom filmu.

Filmske Recenzije

Nakon što sam vidio ovaj film, osjećao sam se vrlo zadovoljnim jer je film svakako živio od hipera koji je stvorio posljednjih nekoliko sedmica. Trailer za film već je nagovijestio borbu između Thora i Hulka i bio je jako lijepo vidjeti kako su se ova dva vrlo jaka superjunaka borila jedan protiv drugog u “ringu” gladijatora (ko to ne bi bio uzbuđen, zar ne?). Ali film se nije usredotočio samo na ova dva velika momka, tu su i razni likovi Thorovih stripova, kao što su Hela, Loki, Heimdall i drugi. Uostalom, ovo je film Thor, a ne Avengers. Zato mislim da je to poput treće obrade filma Thor, za razliku od Captain America: Civil War koji se nije osjećao kapetanom Amerikom, već kao film Avengersa.

Kao još jedna od prilagodbe Marvelovih stripova otkrio sam da se film sada fokusira na film svijetla superjunaka. U prethodna dva Thor filma osjetio sam da nisu ispunjeni humorom, dok u ovom film stvarno ga ima. Smiješni dijelovi vrtjeli su se oko Hulka(velikog dečka, ali manje inteligentnog od Brucea Bannera), ili Lokinih ponašanja, čač i Thor je bio malo komičniji ovdje (kao u početku kad je razgovarao sa Sutrurom). Iako je bilo puno smiješnih stvari, još uvijek mislim da su Guardians of the Galaxy Vol. 2 bili puno zabavniji.

Za film s velikim proračunom, film nas stvarno zadovoljava u smislu svojih specijalnih efekata. CGI je bio vrlo glatko učinjen i nije davao dojam stvorenog na računalu. Tu je i prilično šarolika prezentacija na raznim scenama koju je bilo lijepo vidjeti. Zvučni efekti su bili nevjerojatni, s pjesmom koja se odigrala tokom vrhunca scene Thorovih borbi bila je vrlo glasna, ali se uklapala u scenu. Naravno da više ne moram spominjati uživanje u zvuku dobrog sistema u kinu. Također sam primijetio da nije bilo puno scena koje bi bile fantastične u 3D, možda bi mogao biti u krivu, ali mislim da možda neće biti potrebno vidjeti u 3D (bilo je preinačeno ionako).

Kao i obično za Marvel film, nemojte napuštati mjesta jer su ovdje bile dvije krajnje kreditne scene, iako mislim da posljednje zapravo nije vrijedna čekanja. OH, jedna stvar koju sam primjetio bilo je iznenađujuće da je ovaj film imao nekoliko prizora koji su izgledali brutalno (iako bez krvi, ali su još uvijek predstavljali velika ubojstva). Tokom cijelog filma, moja djevojka i ja smo bili prilično mirni na našim sjedalima, čak je ona mogla da izdrži da ne ide na WC , unatoč filmu koji traje više od 2 sata.

Sve u svemu, ovo je bio zabavan film s povremenim smiješnim trenucima i ludom predivno oblikovanom vrhunskom scenom. Pogledajte što je prije moguće kako biste mogli raspravljati ili razgovarati sa svojim prijateljima ili obiteljima o vašim najdražim scenama.

Sretno Gledajući!!!

Ocjena Filma: 4,5/5

IMDB Ocjena Filma: Thor: Ragnarok (2017) on IMDb

1:26 pm

One thought on “Thor: Ragnarok (2017) Recenzija Filma

• November 14, 2017 at 9:56 pm
    Permalink

Kada je izasao Trailer za film Thor: Ragnarok, sa nestrpljenjem sam cekao premijeru filma.
    Obozavam filmove o junacima, Bogovima i pasionirani sam zaljubljenik u mitologiju.
    Mnogi su odusevljeni novim Thorom, medjutim, ovaj film je kamuflirani Guardians of the Galaxy. Grandmaster je iskocio iz Guaridansa, iako glumi dobro u svom fazonu, Jeffu ovde nije mesto. Kameni covek je kopija Groota, mentalno usporen, snazan. Guardians of the Galaxy je jedinstven film u kome humor prosto savrseno klizi karadima svemira, prepunih specijalnih efekata. Ovde to deluje malo vestacki, jer je vec vidjeno.
    Ceo film Thor (Chris Hemsworth) je neozbiljan, komican, isto kao Peter Quill.
    Peter Quill je neozbiljan, jer mu je to ujedno spasilo zivot od patnje. On je ceo svoj svet prihvatio kao igru, sto mozda svet i jeste. Kao sto je Hese govorio: " ozbiljnost nastaje zbog precenjenosti vremena, ali u vecnosti vreme ne postoji, vecnost je samo trenutak taman dovoljan za jednu salu".
    Ali ne svidja mi se Bog groma koji samo zbija sale.
    Chris je idealan glumac za ulogu Thora fizicki, no on nije Thoru udahnuo duh i zivotnu energiju kakvu je, recimo, Val Kilmer udahnuo liku Doc Hollidaya.
    Dobro, to je i do scenarija, ali bez obzira, Thor je nekako mekan lik. On nema identitet. Cas je premocan, a cas inferioran. Place i cvili ispod nogu Hele, zali se Odinu. Sve resava snagom koja je diskutabilna, nejasno je koliko je on zapravo mocan? Nekako je cudno da Boga groma moze omamiti el. uredjaj na vratu, ali dobro morali su ga nekako dovesti na borbu sa Hulkom, sto je ujedno najzanimljivija scena filma; videti ko je jaci, tigar ili lav.
    Ragnarok nije docaran na pravi nacin. Tu je Fenris u drugom planu, Hela ciji je lik prakticno sporedan. Ispada da je Grandmaster ostavio veci utisak. Mitoloska prica je izmenjena, nema Garma, nema velike jegulje, Odin ne umire u borbi sa Fenrisom. Ceo set price koja je mogla biti toliko uzbudljiva je izbacen, ali je zato u film ubacen jos jedan nepotreban lik- Doctor Strange, cisto da demonstrira svoje uvezbane moci. Jednostavno, Marvel nastoji spojiti sve svoje junake u jedan gestalt svemirske evolucije, gde ce verovatno Thor, Hulk uskoro upoznati Optimus Prajma, Aliena, Predatora.
    Ide se ka toj Teoriji svega, sto za posledicu ima dzumbus specijalnih efekata, akcije i zabave, a sve manje price, drame.
    Previse sarenoliko, nalickano, plitko, ali prolazi u ovom, nasem vremenu kulturoloskog i aksioloskog Ragnaroka.

Mada, muzika je genijalna. Immigrant song i Thor ozivljavaju proslost, bude duhove Valhalle, cije stubove trese grmljavina bubnjeva Led Zeppelina.