(TV SERIES) Ozark (Seasons 1) 2017 Recenzija Serije

Žanr:   Crime, Drama, Thriller
Godina: TV Series (2017– )
Redatelj:  Bill Dubuque, Mark Williams
Glavne uloge:  Jason Bateman, Laura Linney, Sofia Hublitz
Trajanje Serije: 01:00:00
Datum izlaska:    21 July 2017 (Netflix) (svjetska premijera)

Čini mi se da Netflix preuzima svijet zabava. Naravno Amazon i Hulu također rade dobar posao, a HBO dobiva sve gledatelje zahvaljujući “Games of Thrones”, ali stvarno se osjeća kao da je Netflix vladar.

Marty Byrde (Jason Bateman) izgledao kao prosječan čovjek. Ima ženu (Laura Linney), dvoje djece (Sofia Hublitz & Skylar Gaertner), i stalni posao kao financijski savjetnik. Međutim, tajno je prao novac za meksički kartel narkotika, a kada se njegova veza s njima pogorša, Marty odluči da premjesti sebe i svoju obitelj u Missouri Ozarks kako bi pokušao razriješiti ovu situaciju. Sad imamo našu kriminalističku dramu. Da li je to dobro? Da, rekao bi. Moj jedini problem s tim je da se tempo ponekad može malo previše spustiti. Nemam problema s polaganim ritmom, a uglavnom spor ritam ove serije je sasvim u redu, ali ima vremena kada malo previse ubrza se, to je uglavnom u nekoliko epizoda blizu sredine sezone. Kao što sam rekao, u većini slučajeva to je u redu. Cjelokupna građa je dovoljno čvrsta da povremeni problemi s ponašanjem ne bole previše.

– Ovdje su svi likovi zabrinuti, slojeviti, a samo općenito zanimljivi. Jason Bateman je izvrstan kao Marty Byrde, ovaj vrlo inteligentan i lukav čovjek koji samo želi zaštititi svoju obitelj (i svoj život). Može se ponekad činiti potpuno bez veze, ali onda se sjetim da njega i njegovu obitelj mogu ubiti meksički gangsteri pa je onda to prihvatljivo. Kao što sam rekao, Bateman je sjajan u ulozi. Laura Linney igra Martvjevu ženu, Wendy, ženu koja ima svoje tajne dok pokušava prihvatiti ove situacije s Martyjem. Sofija Hublitz i Skylar Gaertner kao Martyina djeca doista su dobri u ulogama, prolazeći kroz neke zanimljive situacije / vlastite lukove kroz cijelu sezonu. Julia Garner igra Ruth Langmore, lokalnu djevojku koja je pametna i neprestano conniving, a ona je vjerojatno bila moj omiljeni lik u seriji. Garner je bio izvrsna u ulozi. Također smo dobili Jason Butler Harner kao Roy Petty agenta FBI-a koji istražuje Martyjeve aktivnosti. On je vrlo zanimljiv tip, a Harner je velik u ulozi. Također, želim spomenuti Esai Morales koji se u sezoni prikazuje na nekoliko tačaka kao Del glavni gangster koji Martyev novac. Svako glumac u ovoj seriji radi dobar posao.

Ekipu za nastupe sastavio je Danny Bensi & Saunder Jurriaan i uradili su to sjajno. Tamno, hladnoće, jezivo i sveukupno dobro sastavljeno, često pomaže podignuti suspenziju u mnogim scenama. Serija ima dosta dobre pjesme koje se koriste tijekom cijele serije, a koje pomažu u postavljanju određenih raspoloženja što mi se jako svidjelo.

Seriju su stvorili Bill Dubuque, Mark Williams. I to je režirala cijela hrpa drugih ljudi, uključujući Jason Batemana koji je to učinio nekoliko puta. Serija je čvrsto usmjerena, i izvučeno je što je više moguće iz mnogih prizora. Također je dobar izgled, s često hladnom plavom bojom koja daje seriji hladan i jeziv osjećaj. Imamo i malo crnog humora.

Ova serija se pojavila prilično nedavno, ali još uvijek je prilično dobro primljena. Na Rotten Tomatoes ima 65% pozitivnu ocjenu. Na Metacriticu ima rezultat od 68/100. I na IMDb.com je rezultat od 8,8 / 10 (ovo su ocjene koje su bile dok je pisana ova recenzija, i one će se vremenom mijenjati.)

“Ozark” je još jedna čvrsta serija iz Netflixa. Ima jako dobru parcelu, stvarno dobre likove, velike nastupe, sjajnu muziku i izvrsnu režiju. Jedini problem je prethodno spomenuta pacing pitanja.

Ocjena: 4/5

IMDB Ocjena Serije: