(TV SERIES) Riverdale (Seasons 1) 2017 Recenzija Serije

Žanr: Crime, Drama, Mystery
Redatelj: Roberto Aguirre-Sacasa
Glavne uloge: K.J. Apa, Lili Reinhart, Camila Mendes
Trajanje Serije: 45:00
Datum izlaska: 26 January 2017

Serija je postavljena 2016. godine u malom gradu Riverdale koji je bio poznat po svom javorovom sirupu. Priču je pripovijedao Jughead Jones (Cole Sprouse – The Suite Life Zack & Cody TV series itd.) koji nas je također predstavio glavnim likovima osim sebe. Počeo je s Archie Andrews (KJ Apa – A Dog’s Purpose itd.) koji je bio u nogometnoj ekipi i počeo je shvaćati da voli muziku i želi biti dobar u njoj. Tada je bila i Betty Cooper (Lili Reinhart – Miss Stevens, The Good Neighbor i sl.) koja je bila Archijev susjed i najbolji prijatelj od djetinjstva, zajedno s Jughead. Rečeno je da je u školu iz New Yorka prešla nova djevojka koja je imala ime Veronica “Ronnie” Lodge (Camila Mendes) koja je morala slijediti majku Hermione (Marisol Nichols – Big Momma’s House 2, 24 TV series i sl.). preselila se u Riverdale zbog nekih problema vezanih za njenog oca..

Osim 4 glavna likova, postojao je i Kevin Keller (Casey Cott) koji je bio otvoren gay i vrlo blizak sa svima njima. Budući da je priča koja se vrti u životu tinejdžera, bila bi nepotpuna bez glavnog “zločinca” u obliku bogate djevojke i voljela se nasmijati oko imena Cheryl Blossom (Madelaine Petsch).

Bilo je tu i drugih likova iz stripova, ali oni koji su bili glavni likovi u otvaranju kredita bili su Josie McCoy (Ashleigh Murray) koji je bio glavni pjevač popularne Josie i Pussycats bend iz Riverdale High, Alice Cooper (Mädchen Amick – Sleepwalkers, TV serije Twin Peaks itd.) koja je bila Bettyova majka i konačno Fred Andrews (Luke Perry – Beverly Hills 90210 TV serije itd.) koji je bio Archijev otac. Ostali važni likovi bili bi Jugheadov otac FP Jones (Skeet Ulrich – Scream, The Craft etc) i Kevinov otac Sheriff Keller (Martin Cummins) i Riverdale gradonačelnik Sierra McCoy (Robin Givens – Head of the Class TV series).

Prva se sezona okreće oko glavne smrti jednog učenika Riverdale High plus klasičnog ljubavnog trokuta između Archieja, Bettyja Veronica i drugih dodatnih tamnih strana priča koje uključuju ostale likove.

Riverdale (Seasons 1) 2017 Recenzije Serije

Prošlo je neko vrijeme otkada sam bio posve upućen seriji s tinejdžerima. Naravno, tamni stil svakako je bio vrlo zanimljiv i iznenađujuće odgovara svima. Ako je priča bila puna prilagodba Archieovih stripova koji su uglavnom bili komični, možda bih to samo gledao kad bih tražio komediju i uživao u zabavnim vremenima. No, ovaj, unatoč tome što je imao lijepe likove iz stripova, dodali su element smrti koji je pogađao cijeli grad općenito, a posebno učenike Riverdale High.

Polazeći od pilot-epizode, već je podigla znatiželju i ono što sam najviše volio u seriji je kako bi u svakoj epizodi otkrili neku važnu činjenicu koja bi vas uvijek iznenadila, a izgradnja do vrhunca bila je sasvim super. Moja najdraža epizoda definitivno nije. 12 koja je bila super, ali je učinila 13tu. i posljednju epizodu sezone da se osjećala malo antiklimaks. Osjećalo se kao prva epizoda nove sezone. Srećom završetak 13. epizoda je dao malo nagovještaja što će biti druga sezona, što je obećavalo nešto još tamnije i trebalo bi biti zanimljivo. Do trenutka kada sam napisao ovaj post, druga se sezona trenutno igra, tako da bih za nekoliko tjedana mogao ih vidjeti ponovno.

Serija nastala u CW mreži

Ova serija nastala je u CW mreži koja je bila poznata po izradi nekih nezaboravnih serijala koji uključuju tinejdžere / mlade generacije kao što su Vampire Diaries, Gossip Girl, Supernatural ili one DC superjunaka kao što su Arrow, Flash i tako dalje. Posljednjih nekoliko godina, CW je počeo pokazivati ​​neke dobre serije koje su osvojile nekoliko nominacija za nagrade i kritički priznate kao Crazy Ex-girlfriend ili Jane the Virgin . Ova serija bila je jedna od onih koja su bila ne samo popularna nego je i dobivala pozitivne recenzije. Po mom osobnom mišljenju, ova je serija bila vrlo dobra u terminima castinga. Fizički nastupi (bilo zbog kostima ili make up) doista su me uvjerili da će to biti kako će Archie, Jughead, Betty i Veronica izgledati u stvarnom životu. Osim toga, većina glumaca / glumica imala je mladenački gdje su stvarno izgledali poput srednjoškolaca.

Seriju prate i dobre pjesme

Još jedna tačka zbog koje su vjerojatno ljudi jako voljeli seriju bilo je dobrih pjesama koje su pjevali Archie ili Josie i Pussycats. Umjesto toga, serija će igrati u Netflixu, ali još uvijek se nadam da će serija podijeliti isti svemir s ovim i eventualno crossover (iako bi to moglo biti izazovnije zbog različitih mreža). Jedna stvar koju treba uzeti u obzir je serija koja ima neke intenzivne ljubavi / scene ljubljenja koje možda neće biti pogodna za pre-tinejdžeri.

Ako ste ljubitelj serijala tinejdžera poput onih koje sam gore spomenuo ili ako ste voljeli seriju o misteriju / drami poput Desperate Housewives, ali s mlađim glumcima, onda je ovo svakako vrijedno gledati. Ako ste ljubitelj Archiejevih stripova i želite ih vidjeti u tamnim ulogama, bilo bi i to zanimljivo vidjeti. Međutim, ako mislite da bi Archie i prijatelji trebali ostati kao likovi iz stripova u stripovima i ne zamisliti ih u ovim mračnim likovima, vjerojatno je bolje da ne gledate ovu seriju.

Sretno promatranje!

Ocjena Serije 4/5

IMDB Ocjena Serije:  Riverdale