(TV SERIES) Sneaky Pete (Sezona 2) 2018 Recenzija Serije

Sneaky Pete (2018– ) Seasons2

Žanr: Krimi, Drama
Kreatori: Bryan Cranston, David Shore
Glavne uloge: Giovanni Ribisi, Marin Ireland, Shane McRae
Trajanje Serije: 01:00:00
Datum izlaska: 09.03.2018 (svjetska premijera)

Početkom 2017 vidjeli smo premijeru “Sneaky Pete”, nove Amazon serije. Gledao sam to i dao joj vrlo pozitivnu recenziju. Dakle, sada je sezona 2 izašla prije nekoliko dana i sve sam odgledao.. Razgovarajmo o tome i vidimo je li bila dobra.

Dame i gospoda … “Sneaky Pete”.

Kad smo posljednji put vidjeli Mariusa (Giovanni Ribisi), našao se u malom kraku. Dvojica zastrašujućih izvršitelja (Desmond Harrington i Joseph Lyle Taylor) misleći da je drugi muškarac pitao gdje je “njegova” majka. Zašto bi im stalo do nečije majke? Zato što je dobila jedanaest milijuna dolara koje je njihov šef želio. Zato slijedimo Mariusa dok pokušava pronaći tu ženu i njenih pretpostavljenih jedanaest milijuna. Ali pratimo i obitelj od koje se on udaljava, a njihovi životi počinju izlaziti iz kontrole. Dakle, sada imamo svoju zavjeru. I dok mislim da je prva sezona imala ponešto zanimljivo, i dalje mislim da ova sezona ima stvarno zanimljivu, neizvjesnu i zabavnu parcelu. Ima puno preokreta i okreta, i svi rade sasvim dobro za parcelu, imajući sve zabavno, svježe i prilično nepredvidivo.

Likovi u seriji su živopisni

Likovi u ovom su svi prilično živopisni, jedinstveni i zanimljivi. Giovanni Ribisi se vratio kao Marius / Pete, čovjek koji se zove kao njegov bivši cimer, koji je ušao u zatvorenu porodicu. On je nevjerojatno pametan, ima brzo razmišljanje, čovjek koji uvijek pokušava biti korak ispred svih. U sezoni 1 bio je više od lošeg stidljivca koji je bio samo za sebe, ali ovdje u sezoni 2 vidimo da se malo razvio, kao da zapravo brine za ovu obitelj. On je vrlo privlačan lik, i on je stvarno solidan luk ove sezone. A Ribisi je sjajna u ulozi. Marin Ireland igra Juliju, “rođakinju” našeg glavnog lika. Ona radi u uredu za jamčevinu i (mnogo zbog Mariusa) uvukla se u neko sra…. I zanimljivo je vidjeti kako prolazi kroz te stvari i vidjeti što ona radi u tome. Irska je prokleto dobra u ulozi.

Onda imamo Margo Martindale kao Audrey, “baku” našeg glavnog lika, i matriarch obitelji Bernhardt. Teška je, ali ona je također lijepa stara baka. I ona ima jednu od najzanimljivijih likovnih lukova ove sezone. A Martindale je naravno fantastična u ulozi. Onda imamo Peter Gerety, Libe Barer i Shane McRae kao još tri člana obitelji. Imaju sjajne likove s dobrim lukovima, ali ih povezujem jer ne želim predugo raditi ovaj dio. Ali barem mogu reći da su svi sjajni u ulozi. Također imamo puno više Ethana Embryja kao pravi Pete ove sezone, a on je zabavan i zanimljiv lik. I da, Embry stvarno je dobar u ulozi. Zatim dobivate podršku nastupa od ljudi kao što su Jacob Pitts, Jay O. Sanders, Justine Cotsonas, Alison Wright, Jennifer Ferrin, Jospeh Lyle Taylor, Desmond Harrington, Jasmine Carmichael, Jane Adams i mnogi drugi. Svi su sjajni.

Muzika je super i radi jako dobro u scenama

Rezultat za nastup je bio sastavljen od Nathan Barr, i mislim da je radio dobar posao. Njegov rezultat nije najvažnija stvar ikada, ali posao završava. Pomaže u stvaranju napetosti, dodaje malo dodatnih emocija, i to je samo u cijelosti dobro sastavljeno. Postoji i čitava hrpa licenciranih pjesama koje se koriste tijekom cijele sezone, a rade jako dobro u svojim scenama. I samo želim dodati da je pjesma “Harder Out Here” iz The Bight Light Social Houra, tako odlična pjesma.

Sezonu je stvorio David Shore i Bryan Cranston, ali Graham Yost stoji kao showrunner. Piše / režira čitav niz različitih ljudi. A ovo je vrlo dobro usmjerena sezona. Smjer je ovdje brz i zabavan, ali nikad do gubitka ozbiljnosti / napetosti, jer kada scena mora biti ozbiljna i neizvjesna, to je jeb…. I ponekad ima i zabavni humor. To nije komedija, ali provodi humor na različitim mjestima tijekom cijelog razdoblja i to dobro funkcionira.

Ova sezona / serije dobro je primljena. Na Rotten Tomatoes ima 83% pozitivnu ocjenu. Na Metacriticu ima rezultat od 72/100. I na IMDb.com ima rezultat od 8,3 / 10.

Iako još uvijek volim prvu sezonu, 2. sezona “Sneaky Pete” i dalje je sjajna sezona. Ima izvrsnu presliku, sjajne likove, sjajne nastupe, stvarno dobru muziku i izvrsnu režiju. Vrijeme je za moj konačni rezultat. * Hm *. Moj konačni rezultat za 2. sezonu “Sneaky Pete” je 4 / 5. Tako dobiva “PROMJENU ODOBRENJA!”.

Ocjena Serije: 4/5

Trailer Serije: