Vaiana – Moana 2016 Recenzija Filma

Moana

Žanr: Animirani, Avantura
Redatelj: Ron Clements, John Musker, Don Hall
Glavne uloge: Dwayne Johnson, Alan Tudyk, Nicole Scherzinger
Trajanje filma : 01:47:00
Datum izlaska :  23 November 2016 (USA)

Kada se nekada davno pojavila priča o igračkama koje govore ona je bila fenomen – futuristički projekat koji je promijenio historiju stvaranja animiranih filmova. Danas ta priča o igračkama izgleda kao iz nekog dalekog doba, jer je nevjerovano koliko je danas tehnologija uznapredovala i kako danas nevjerovano dobro izgledaju animirani filmovi, a jedan takav praznik za oci je stigao u kina.

U novoj Disneyevoj avanturi idemo na mali otok Polineziju, na kojem živi kralj Tui sa svojom malenom kćerkom Viana(glas Mie Negovetić).Buduća vladarica otoka kreće u veliku pustolovinu na ogromna morska prostranstva kako bi pronašla poluboga Mauia, prema proročanstvu polubog Mauia bi trebao da spasi njezin narod od čudovišta koje uništava otoke.

Novi animirani filmovi svake godine pomjeraju granicu animacija a ova iz Vaiane doslovno ostavlja bez teksta. Novi Disneyev film je dobra kombinacija modernih animiranih trendova i klasičnog Disney stvaranja. Vaiana ima nevjerojatnu realističnu animaciju koja oduševljava kada se prikazuje more. Ovaj animirani film je pravi vizualni praznik za oci, jakim bojama koje će u vama probuditi dijete.
More je prikazano u prekrasnim plavim bojama i bistroćom koja je tako realno prikazana da vam dodje da skočite na platno. Morat će te mi vjerovati kad vam kažem da ovakvu animiranu morsku površinu u animiranim filmovima još niste vidjeli!

U ovom filmu se Disney vratio korijenima u vidu muzičkih tačaka. U animiranim filmovima u posljednje vrijeme Disney kao da je zaboravio na taj segment, pa Moana ima svojevrsni retro stih s brojim muzičkim tačkama. Ovo će nekome biti plus a nekome minus. Ja osobno nikada nisam bio fan stalnih muzičkih tačaka koje su animirane filmove pretvarale u mjuzikle i bilo mi je nekako draga da se taj trend počeo zaboravljati. Moana za razliku od Trolova nije redaljka muzičkih hitova, ali kada počne neko objašnjavanje price to se odradi muzičkom Tackom.
Muzika nije losa, to je tipična egzotična polinezijska muzika kakvu smo do sada imali prilike ćuzi samo u tv dokumentarcima. Nakon dvije ili tri muzičke tačke već počinje po malo da smeta (barem meni). Ako ste voljeni animirane filmove sa muzičkim tačkama ovo vam neće ni najmanje smetati.

Glavna dva lika, kojima u originalu glasove daju Auli’i Cravalho i Dwayne Johnson su zanimljivi, posebno se to odnosi na pustolovnu Vaianu, a zajedno su u ulogama kakvim smo već vidjeli tisuće puta – potpuno različiti likovi koji moraju naučiti kako zajedno funkcionirali da bi ostvarili cilj. Djeci to neće puno smetati, a ne bi trebalo niti onima malo starijima jer ovo je ipak samo animirani film.

U ovom filmu glavni naglasak je na zabavi koje stvarno ne nedostaje. Od zabavnih likova pogotovo kokosi koja je glavni izvor smijeha do non stop akcije i napetih scena. Disney animirani filmovi nemaju bas neke pouke, jedino ako je puka da moramo naučiti funkcionirati kao tim, a to je nešto sto kao pouku imamo u skoro svakom drugom animiranom filmu. Iz kina zasigurno nećete izaći razočarani.

Moana je animirani film koji ostavlja bez daha vizualnim efektima. Uz dosta dobre zabava i dva glavna lika koji ce vas osvojiti Moana je film koji bi trebali pogledati s djecom koja ce vjerujem biti oduševljena. Ako izostavimo vizuale od ovog animiranog filma se ipak malo vise očekivalo.

Ocjena 6.5/10