Thursday, April 25, 2024

GODZILLA X KONG: NOVO CARSTVO (2024) Film Recenzija

Skoro u 2 sata su nam prikazane razne apsolutno sjajne borbe između velikih čudovišta (titana). Za film čudovišta, ovaj je bio doista veličanstven jer smo ih vidjeli kako se bore protiv nečeg većeg, jačeg. Za mene je priča s ljudske strane također bila nešto bolja jer nije oduzimala puno vremena na ekranu. Specijalni efekti bili su jednostavno savršeni. Sve u svemu, nema se što više za reći osim da biste ovo jednostavno trebali vidjeti u kinu.

Godzilla x Kong: Novo carstvo orignalni naziv filma Godzilla x Kong: The New Empire – vrsta filma koju jednostavno trebate doživjeti na velikom platnu s izvrsnim zvučnim sustavom.

Žanr: akcija, avantura, SCi-Fi, Filmovi 2024
Datum objave: April 2024
Režija: Adam Wingard
Glavne Uloge: Rebecca Hall, Brian Tyree Henry, Dan Stevens, Kaylee Hottle, Alex Ferns, Fala Chen …

Nakon što sam saznao da će biti još jedan film u ovoj franšizi, očito sam bio uzbuđen što ću ga pogledati, pogotovo kad sam vidio njegov trailer. Želio sam to doživjeti u studiju s Dolby Atmos sustavom tijekom vikenda kako bih izbjegao osjećaj umora nakon rada radnim danom. U redu, prijeđimo sada na to.

Radnja filma

Nekoliko godina nakon događaja Godzilla protiv Konga, Kong je sada živio sam u Šupljoj Zemlji pokušavajući tražiti moguće druge poput njega, dok je Godzilla ostao na površini kako bi zaštitio ljude od Titana. Kada se činilo da signal dolazi odozdo, dr. Ilene Andrews (Rebecca Hall – Rebecca Hall – Tales from the Loop tv serija, Resurrection itd.) istraživačica u Monarchu odlučila je dalje istražiti. Pratili su je veterinar Trapper (Dan Stevens – The Rental, Ljepotica i zvijer verzija uživo itd.), šef osiguranja Mikael (Alex Ferns – Eastenders TV serija itd.), podcaster Bernie Hayes (Brian Tyree Henry – Class of ’09 mini serija , Bullet Train itd.) i njezina mlada kći Jia (Kaylee Hottle).

Dok je grupa Monarch ulazila u Šuplju Zemlju, pronašli su nešto što je napalo ispostavu i shvatili da tamo možda postoje neidentificirani Titani koji prijete životu, uključujući Konga. Stvari su se zakomplicirale i kada se Godzilla čudno ponašao i činilo se da skuplja snagu.

Pa što bi se dogodilo s Kongom i Godzillom i bi li svijet bio siguran od ogromne prijetnje Šuplje Zemlje? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Recenzija filma

OMG! Upravo je to razlog zašto idem u kino. Želim iskusiti vrstu spektakularne gotovo neprestane akcije koja će nas učiniti ekstatičnima i zabaviti. Skoro u 2 sata su nam prikazane razne apsolutno sjajne borbe između velikih čudovišta (titana) na mnogim lokacijama. Specijalni efekti bili su jednostavno savršeni, a režija borbi bila je tako briljantno odrađena da smo tako dugo bili vezani za svoja sjedala.

U usporedbi s mojim iskustvom gledanja prethodnog filma na TV-u, ovo je bilo apsolutno puno bolje. Jedino malo razočaranje za mene je to što studio iznenađujuće nije imao Dolby Atmos efekt. Srećom, standardni surround sustav je još uvijek bio dovoljan da pruži wow efekte tijekom borbi. Za film čudovišta, ovaj je bio doista veličanstven jer smo ih vidjeli kako se bore protiv nečeg većeg, jačeg i lažljivijeg. A dodatak lukavog i prijevarnog glavnog neprijatelja Titana (zlikovca), plus mladog Titana (znali biste na što sam mislio) također je bio vrlo pametan jer je dao više boje filmu. Uz veliki i svijetli studijski ekran, samo je dodao element zabave.

Za mene je priča s ljudske strane također bila nešto bolja jer nije oduzimala puno vremena na ekranu i činila priču zamršenom kao prije. Mislim da je redatelj (Adam Wingard) donio pravu odluku fokusirati film na Godzillu i Konga, dok je ljudima dat manji dio. Likovi su barem bili zabavniji za gledati, poput novododanog šarmantnog Trappera ( Dana Stevensa) i još uvijek pričljivog Bernieja. Ovdje su bile samo dvije značajnije glumačke ekipe, tj. Rachel House (Moana, TV serija Cowboy Bebop itd.) kao Monarch redatelj Hampton i Fala Chen (Shang-chi i Legenda o deset prstenova itd.). U svakom slučaju, ljudi su ionako smatrani nevažnima (mogli ste vidjeti da je toliko ljudi definitivno ubijeno u razaranju na površini, ali hej, barem su glavni likovi bili sigurni).

Sve u svemu, nema se što više za reći osim da biste ovo jednostavno trebali vidjeti u kinu. Ovaj film nije bio tip za gledanje na malom ekranu jer biste imali puno bolje iskustvo gledajući ga u kinu sa izvrsnim zvučnim efektima. Usput, traje 115 minuta bez ikakve špice u sredini ili na kraju. Dakle, ako su vam važne radnje ili ljudske interakcije, vjerojatno ne biste uživali u tome kao neki filmski kritičari. Ali ako ste poput nas koji uživamo u ovoj vrsti blockbuster zabave gdje možete vidjeti ogromna divovska čudovišta kako se bore jedno protiv drugog s toliko uzbudljivih trenutaka, onda ovo definitivno ne želite propustiti.

Trailer filma na početku teksta.

Skoro u 2 sata su nam prikazane razne apsolutno sjajne borbe između velikih čudovišta (titana). Za film čudovišta, ovaj je bio doista veličanstven jer smo ih vidjeli kako se bore protiv nečeg većeg, jačeg. Za mene je priča s ljudske strane također bila nešto bolja jer nije oduzimala puno vremena na ekranu. Specijalni efekti bili su jednostavno savršeni. Sve u svemu, nema se što više za reći osim da biste ovo jednostavno trebali vidjeti u kinu. GODZILLA X KONG: NOVO CARSTVO (2024) Film Recenzija