Osvetnici Rat beskonačnosti – Avengers: Infinity War (2018) Recenzija Filma

Osvetnici: Rat beskonačnosti (2018)
OSVETNICI: RAT BESKRAJA
Avengers: Infinity War

Žanr: Akcija, Avantura, Fantastika
Redatelj: Anthony Russo, Joe Russo
Producent: Jack Kirby, Christopher Markus
Glavne uloge: Scarlett Johansson, Pom Klementieff, Chris Pratt, Cobie Smulders, Karen Gillan, Benedict Cumberbatch, Brie Larson. Chris Hemsworth, Vin Diesel, Zoe Saldana, Chris Evans, Robert Downey Jr.. Elizabeth Olsen, Tom Holland, Jeremy Renner
Trajanje filma: 02:29:00
Datum izlaska: 23.04.2018 (svjetska premijera)
B i H 26.04.2018.
Hrvatska 26.04.2018.
Srbija 26.04.2018.

Za razliku od moje uobičajene kratke priče / sinopsisa, ovaj put ne želim otkriti previše, pa ću kopirati i zalijepiti sažetak iz IMDB post ovog filma.

Budući da su Avengers i njihovi saveznici nastavili štititi svijet od prevelikih prijetnji za bilo kojeg junaka koji se trebao nositi s tim, nova opasnost je nastala iz kosmičkih sjena: Thanos. Despota intergalaktičke sramote, njegov je cilj prikupiti svih šest Infinity Stonesa, artefakata nezamislive moći, i koristiti ih da svoju uvrnutu volju nanese na cijelu stvarnost. Za sve što su se Avengori borili, dovelo je do ovog trenutka – sudbina Zemlje i samog postojanja nikada nije bila neizvjesnija. Napisao Marvel Studios

Osvetnici Rat beskonačnosti Filmske Recenzije

OK, pa je ovaj film bio u stanju da ostvari pažnju. Bio je gotovo savršen film superjunaka. Imate neizvjesnost, komediju, dramu, zabavnu interakciju među junacima, razne borbe superjunaka i prilično epski final bitke. Tijekom cijelih 2,5 sata, moja djevojka i ja (i svi gledatelji) bili su oduševljeni ovim filmom i mogli smo uživati ​​u tome jer su gotovo svi bili upijeni u film, a vrlo malo pojedinaca gledalo je svoje mobilne telefone koji bili su distrakcija.

Film je započeo prilično sjajno s uvođenjem glavnog negativca Thanosa (glumio Josh Brolin – Milk, Jonah Hexi sl. a dovoljno zlovoljan da će igrati kao još jedan Marvelov X-Men lik u nadolazećem filmu Deadpool 2 ). Sada bi to bio dio koji ja stvarno ne favorizujem, osjećao sam da je redatelj pokušao previše humanizirati Thanosa i (vjerojatno) pokušavajući stvoriti suosjećanje sa svojim likom koji je po mom mišljenju ponekad ubrzao tempo filma tijekom nekih njegovih dramatičnih scena. No, opet, to je bilo samo moje mišljenje, dok bi ljudi mogli vidjeti njegovu karakterizaciju kao dobar način za uvođenje negativca.

Publika jedva cekala da vidi superjunake

Zbog takve ogromne skupine superjunaka koji su nam predstavljeni u protekloj deceniji, publika zaista nije mogla čekati da se pojave. Zato svaki put kad bi se pojavio omiljeni junak, ljudi bi navijali (uključujući i moju djevojku). Postojao je jedan veliki trenutak koji uključuje Thora koji sam stvarno volio. Imao je i jedan vrlo smiješan trenutak koji uključuje Okoye (Danai Gurira), general Wakanda iz Black Panthera . Obavezno uhvatite tu scenu. Prije nego što sam zaboravio, one nove kostime i izgledi heroja poput Captain America, Spider-Man i Iron Man bili su izvrsni!

Na moje iznenađenje, film se nije osjećao previše upakovan, iako je imao toliko mnogo heroja. Većina ih je dobila dovoljno vremena za ekran (očito su neki dobili više od drugih), ali meni je bilo prilično uravnoteženo. Ono što zapravo nisam dobio bila je “kampanja” čuvanja tišine i ne dajući spoiler filmu, jer mislim da nema toliko preokreta ili iznenađenja koja bi šokirala publiku. Da se suočimo s tim, ovo nije film Sixth Sense ili Seven, gdje je krajnje finale definitivno bilo veliko iznenađenje koje bi bilo vrlo loš spoiler da su ljudi od početka bili upoznati.

Povratak na sam film, imao je sve potrebne sastojke da bi bio veliki komercijalni uspjeh. Publika ga je voljela, kritičari bi to mogli smatrati dobrim, ali ne i izvrsnim, ali svakako dovoljno da ljudi ne razmišljaju da ga vide dva puta. CGI, specijalni efekti, snimanje pokreta bili su odlični (definitivno je vrijedilo za cijenu od 300 do 400 milijuna dolara proračuna). Zvučni efekti unatoč tome što je sistem Dolby Atmos nije bio uistinu spektakularan. Smiješne trenutke, osobito one koji su uključivali one Čuvare Galaxy herojima (i njihovu interakciju s drugim junacima). Bilo je također lijepo vidjeti. Završetak iako vjerojatno nije bio poželjan za mene.

Sljedeci film u maju 2019 g.

Ali to nam je dalo naznaku onoga što dolazi u sljedećem filmu Avengers. Koji se prikazuje u maju 2019. godine (koji nije mogao doći dovoljno brzo). I postojala je samo jedna post krajnja kreditna scena. Koja će biti povezana sa sljedećim Marvel filmom koji dolazi i 2019. Ako niste sigurni šta je to bilo, mogli biste ga pretražiti nakon što ste završili gledati film.Ovaj film su režirali Anthony i Joe Russo koji su bili redatelji filmova kao što su Captain America: Civil War , Ant-Man, TV serije zajednice (nije ni čudo što su mogli staviti neke komične trenutke u ovaj film).

Na kraju, to je bio uzbudljiv film, pun zabavnih trenutaka, uzbuđenja i nekoliko kratkih emocionalnih trenutaka. To je film o ratu za čarobno kamenje  beskonačnosti (ali nemojte zamisliti krvav brutalni nasilni ratni film jer ima PG-13 ocjena) i podsjetnik da su neki junaci također ljudski. Siguran sam da će film srušiti puno rekorda, bilo u SAD-u ili u svijetu. Vidjet ćemo samo kako će to biti uspješno. Dakle, za one koji su se veseli gledanju ovog filma, ne brinite, to je jednako dobro kao i hiper. Samo idite i uživajte u ovom filmu što prije možete. Tako da možete imati pravo hvaleći se da ste neki od ljudi koji su ga prvi vidjeli.

Ocjna Filma: 4/5

IMDB Ocjena Filma: Avengers: Infinity War (2018) on IMDb