47 METERS DOWN UNCAGED – PAKAO POD MOREM 2 (2019) Recenzija

Trajanje filma: 01:30:00
Datum izlaska: 16.08.2019 (svjetska premijera)
B i H 10.10.2019.
Hrvatska 10.10.2019.
Srbija -.

Kad sam vidio naslov ovog filma, odmah se sjetim filma koji smo djevojka i ja vidjeli prije dvije godine pod nazivom 47 Meters Down i zaista je to nastavak (barem prema Wikipediji)

Obitelj Grant (John Corbett – My Big Fat Greek Wedding, Sex and the City TV series i sl.), njegova supruga Jennifer (Nia Long – Big Momma’s House, Are We There Yet? Itd.) I njihove kćeri tinejdžerke Mia (Sophie Nélisse – Mama, Close itd.) I Sasha (Corinne Fox) upravo su se preselili u novi grad u Meksiku.

Jednog dana, djevojke i njihovi srednjoškolski prijatelji Alexa (Brianne Tju – Svjetlost kao TV serija i sl.) I Nicole (Sistine Stallone) otišli su na kupanje u zabačeno područje. Također su pokušali zaroniti u ruševine stare civilizacije. Nepoznato za njih, postojala je opasnost od velikog bijelog morskog psa unutar ovog mjesta.

Mogu li te djevojke preživjeti i uživo ispričati priču? Pronađite sve u ovom filmu za preživljavanje horora.

47 Meters Down Uncaged Filmske Recenzije

Kao u originalnom filmu, i ovaj se fokusirao na opstanak ljudi od napada morskih pasa. Formula je bila prilično slična onom iz filma iz 2017. godine, gdje su glavne uloge bile 2 sestre (osim ovoga puta dodali su ih još dvije djevojke tinejdžerke). Ali po intenzitetu i napetosti, ovaj je bio u rangu s prvim filmom. Ali, postojalo je drugačije mišljenje je li ovaj film zapravo nastavak ili samo ima sličnu temu. Kao što sam gore rekao, Wikipedija ga je spominjala kao nastavak, ali drugi ljudi nisu imali isti pogled, najvjerojatnije zato što uopće nije imao glumačku ulogu iz prvog filma. Za mene nije važno što su morski psi ionako glavne zvijezde.

Prvih 15-20 minuta za mene se osjećalo malo pretjerano dugo, pogotovo gledajući kako se neke tinejdžerke samo zabavljaju na tom udaljenom prekrasnom mjestu. Ali jednom kad su počeli roniti u mračnom labirintu, publika (posebno moja djevojka) su uvijek bili na nogama. Film je klasificiran kao horor film za preživljavanje jer je zaista bilo puno scena skakanja koje plaše kao u horor žanru. Čak sam se i više puta iznenadio unatoč tome što sam se pripremio za takve prizore. Očito je i ostala publika vrištala puno.

Efekti napetost

Jedna stvar koja mi se prilično sviđa u ovom filmu bila je činjenica da nam nisu prestali davati iznenađenja. Taman kad smo pomislili da ćemo uzeti olakšanje, ponovno se osjetila napetost i to je stvarno učinjeno do kraja filma. Trajalo je oko 90 minuta gdje je 2/3 bilo ispunjeno intenzivnim trenucima. Nije imao nijednu sredinu ili post end kreditnu scenu.

Moja djevojka i ja vidjeli smo to u kinu koje nam nije bio najdraže jer je ozvučenje previše standardno. I očito je utjecalo na naše zadovoljstvo, budući da su se zvučni efekti osjećali pomalo ravni i nisu davali najbolje efekte, posebno u trenucima zastrašivanja. Međutim, tijekom nekoliko trenutaka tišine osjećao se sjajno. Oh, film je imao i lijepu pozadinsku glazbu, uključujući jednu poznatu pjesmu Roxette iz 1988, naslovljenu The Look.

Za horor film o preživljavanju, mislim da ovaj zapravo nije loš. Sve dok ne očekujemo inteligentan scenarij i ne budemo zaokupljeni vrlo grubim glumačkim sposobnostima djevojaka (rijetki su ovdje imali svoj glumački debi), trebali bismo moći uživati ​​u filmu. Da budem iskren, u smislu priče smatrao sam da je originalni bolji, ali da ima završetak koji je bio nepredvidiv, dok je ovaj prilično standardan. Ovo je film isključivo za zabavu i samo da malo napumpamo naš adrenalin. Vjerojatno poput prolaska kroz atrakciju u tematskom parku u kojem smo se mogli smijati i osjetiti olakšanje nakon završetka vožnje. Dakle, ako ste dobro s gore navedenim, sigurno biste mogli vidjeti ovaj film i zabaviti se. Sretno gledanje! IMDB ocjena filma: 5.1/10

Trailer Filma 47 METERS DOWN UNCAGED :

PRESUDA

47 METERS DOWN UNCAGED Za horor film o preživljavanju, mislim da ovaj zapravo nije loš. Jedna stvar koja mi se prilično sviđa u ovom filmu bila je činjenica da nam nisu prestali davati iznenađenja.