A Dog’s Purpose 2017 Recenzija Filma

Žanr: Adventure, Comedy, Drama
Godina: 2016
Redatelj: Lasse Hallström
Glavne uloge:   Josh Gad, Dennis Quaid, Peggy Lipton
Trajanje filma: 02:00:00
Datum izlaska:      27 January 2017 (USA)

A Dog’s Purpose je film koji se vrti oko psa. Zanimljiv koncept filma se zasniva na činjenici da je njegov junak Saptac psima, koji preko slika zamjenjuje nikoliko vrsta tijela psa. Svaki put vidimo rođeno štene koje dostigne u odraslog psa koji živi svoj život i doživljava priču, onda umre, a onda njegova duša prelazi u drugo štene, koje je upravo tada rođeno negdje drugdje. Osim samog početka to koji je vrlo zabrinjavajuće jer jedna takva radnja ce se prikazati već nakon minut i po, kad i nema nekog smisla o tome sta se tačno dogodila na ekrani i zašto. Tek kada se naviknete na to da pas govori i uvijek jamci gledatelju da je još uvijek u tijelu psa, tako da ste shvatili da je reinkarnacija. Opet ne očekujem nešto sofisticirano kao Cloud Atlas, na kraju krajeva to je film namijenjen za djecu, a mnogo je pojednostavljena (vidi potrebu da je segment, u kojem glavni junak je policijski pas i sudjeluje u vrlo primitivnim slučajevima koji izgledaju kao da se igraju policajaca i lopova) Drugi segment je najduži (svakako ima najmanje tri četvrtine sata), a preostala tri (ukupno ih ima pet, i na taj način se vrši svaka druga rasa pasa) su sada kraće. U svima gledate porodične drame, romantične zaplete i nevolje vlasnika života glavnog junaka, koji se smatra u ocima psa, koji je ugodno razigran, ponekad cak i prilično smiješan. Istovremeno je snimaka stručno režirana, nije glupa, on ima popriličan ritam, ali uglavnom ima perspektivu i dobru dozu dosjetljivosti i humora, koji bi trebao biti nadopunjen povremenim dozama tuge. I psi glumci u svi super.

Mali problem je u tome sto cijena stvar nema mnogo smisla, vremena i tacka filozofiranja o psima herojima smislu života i misije nije potpun. Posljednji segment je stoga sasvim prirodan, on ce biti vise ili manje predvidiv, povezan je s jednim od prethodnih segmenata izaziva vrhunac nečije sudbine u sretnom kraju, sto dovodi cak i do ismijavanja. Ostali se često dešavaju,međutim i dalje je “nedovršen” zašto sto ne znamo dovoljno o njihovim ljudskim herojima, pa to bas i smeta.

U moru animiranih filmova A Dog’s Purpose je relativno prihvatljiva alternativa, pogodna za obiteljski spektakl, pogotovo ako volite pse. Za djecu kao gledaoce je potrebno da ispunjavaju dvije osnovne pretpostavke – da im ne bi smetalo da vide kako pas umire, i da oni razumiju princip reinkarnacije i duše.

Ocjena 2/10

A Dog's Purpose (2017) on IMDb