Saturday, May 18, 2024

Aladdin – Aladin (2019) Recenzija Filma

Aladdin Specijalni efekti bili su prilično pristojni, a najbolji od njih uključivali su leteći magični tepih. Osim divnih predstava tri glavna glumaca, bilo je i drugih pomoćnih likova, ali nam je privukla pozornost Jasmineina sluškinja Dalia. Sveukupno moja djevojka i ja uživali smo u ovom filmu. Ima sjajne nastupe iz glavne glumačke postave s lijepim pjesmama, prilično pristojnim vizualnim efektima i lijepom romantikom.

Aladin (2019)
Aladdin

Žanr: Komedija | Avantura | Familijarni
Redatelj: Guy Ritchie
Producent: John August, Guy Ritchie, Ron Clements, Ted Elliott, John Musker, Terry Rossio
Glavne uloge: Naomi Scott, Mena Massoud, Billy Magnussen, Marwan Kenzari
Trajanje filma: 02:08:00
Datum izlaska: 22.05.2019 (svjetska premijera)
B i H 23.05.2019.
Hrvatska 23.05.2019.
Srbija 23.05.2019.

U kraljevstvu Agrabah, sitni lopov po imenu Aladdin (Mena Massoud) i njegov majmun koji se zvao Abu bio je prilično ozloglašen zbog svojih djela. Jednog dana se nekako susreo i privukao princezu Jasmine (Naomi Scott – Power Rangers film itd.). Dok se trudio biti što bliži njoj, Aladdin se našao u zamci političke borbe koju je osmislio zli premijer Jafar (Marwan Kenzari) kako bi postao najmoćnija osoba u Agrabahu.

Aladdin je kasnije ušao u pećinu s blagom kako bi nabavio čarobnu svjetiljku. No, zbog malo sreće, završio je kao majstor svjetiljke, uključujući Genie (Will Smith – Dan neovisnosti, Samoubojstvo itd.) koji je dopustio Aladinu tri želje. Aladdin je shvatio da mu želje mogu pomoći da dobije ljubav svog života Jasmine.

Što se dogodilo s Aladinom i Duhom? Može li biti zadovoljan svim svojim željama? Pronađite ih sve u ovom zabavnom muzičkom fantasy filmu.

Aladdin Filmske Recenzije

Na moje iznenađenje, našao sam se uživajući u ovom filmu više nego što sam očekivao. Znao sam da je riječ o remakeu uživo animiranog filma iz 1992. koji je tada bio iznimno uspješan. Ali da budem iskren, nisam vidio kompletan film jer sam gledao samo dijelove na TV-u kada je prikazan. Jedino što sam se nježno prisjetio bila je lijepa pjesma A Whole New World koju su pjevali Peabo Bryson i Regina Belle. Ostali su mi bili samo nejasna sjećanja. Kada je prvih nekoliko minuta već dobio pjesmu, pomislio sam “oh još jedan muzički Disney film”. Međutim, ta prva pjesma (pod nazivom Arabian Nights ) mi je bila vrlo poznata i bila je to privlačna pjesma koja je podigla moje raspoloženje.

Onda kada se Aladdin pojavio i susreo s Jasmine, mislim da je jako lijepo. Volio sam oboje, kao što sam mislio da su uistinu prikladni ulogama. Mena Massoud je bio šarmantan kao Aladdin, dok je Naomi Scott bila uvjerljiva kao snažna žena spremna postati vođa. Međutim, nekako sam osobno osjetio da glumac koji igra Jafara (Marwan Kenzari) zapravo nije ostavio divan dojam. Još jedna osoba koja je doista bila fantastična bio je definitivno Will Smith kao razgovorljiv, zabavan, ekspresionistički Genie. Stvarno mi se sviđa njegova izvedba ovdje kao što sam mogao zamisliti da bi se Genie koji je zarobljen 1000 godina ponašao kao on nakon što je bio oslobođen. Da ne spominjem njegovo pjevanje zapravo je bilo prilično fenomenalno.

Priča i tempo

Osim divnih predstava tri glavna glumaca. Bilo je i drugih pomoćnih likova, ali nam je privukla pozornost Jasmineina sluškinja Dalia (koju je glumila Nasim Pedrad). Također sam volio kako je priča napredovala prilično glatko i tempo je bio prilično dosljedan. Rijetko je bilo dosadnog trenutka, a najbolje od svega za mene, iako je to bio mjuzikl, mislim da pjesme nisu toliko u usporedbi s drugim Disneyevim muzičkim filmovima.

Čak i da su postojale, uglavnom su to bile lijepe pjesme ili kratke pjesme. To bi moglo biti nepopularno mišljenje jer bi glavna muzička atrakcija mjuzikla trebala biti njezine partiture i pjesme, ali ne i za mene. Jedna stvar za koji sam bio malo nezadovoljan bila je moja najdraža pjesma A Whole New World, koja se meni tako činila (i još gore za verziju koju su pjevali Zayn i Zhavia Ward). Žao mi je što moram reći, ali izvorna 1992. bila je i dalje moja najdraža.

Muzika Efekti

To bi moglo biti nepopularno mišljenje jer bi glavna muzička atrakcija mjuzikla trebala biti njezine partiture i pjesme, ali ne i za mene. Jedna stvar za koji sam bio malo nezadovoljan bila je moja najdraža pjesma A Whole New World, koja se meni tako činila (i još gore za verziju koju su pjevali Zayn i Zhavia Ward). Žao mi je što moram reći, ali izvorna 1992. bila je i dalje moja najdraža.

Specijalni efekti bili su prilično pristojni, a najbolji od njih uključivali su leteći magični tepih. Mislio sam da je postavka Agrabaha prilično dobro napravljenai da nisu bili previše očigledno kompjuterski napravljeni. To bi trebalo biti tako, osobito s ogromnim proračunom za ovaj film. Zvučni efekti su bili dobri, a navodno i bolji u Dolby Atmosu, no uživali smo u tome u standardnom studiju u blizini naše kuće. Film je trajao 128 minuta (koji nije imao srednju ili post-kreditnu scenu) i bilo je dobro za nas. Moja djevojka koja je već nekoliko godina prije vidjela animiranu verziju filma bila je vrlo zadovoljna filmom, gledajući kako je animacija oživjela, i naravno, opet slušati puno izvornih pjesama. Bilo je i nekoliko zabavnih trenutaka (osobito kada je Genie bio uključen).

Sveukupno moja djevojka i ja uživali smo u ovom filmu. Ima sjajne nastupe iz glavne glumačke postave s lijepim pjesmama, prilično pristojnim vizualnim efektima i lijepom romantikom. Ako volite izvorni animirani film, onda to možete vidjeti kao animaciju koja je oživjela s većinom sličnom pričom i zapletom te nekoliko izmjena koje će ga održati zanimljivim. Ali ako dođete ovamo i očekujete nešto originalno ili bolju verziju pjesama, onda morate zapamtiti da je ova verzija uživo prerađena, pa će sličnosti doći s teritorijem. Osim kratke scene ljubljenja, mislim da je to obiteljski film, siguran za sve uzraste, a trebao bi donijeti i nostalgičan osjećaj onima koji su vidjeli animiranu verziju iz 1992. godine. IMDB ocjena Filma: 6/10 Sretno gledanje!

Aladdin Specijalni efekti bili su prilično pristojni, a najbolji od njih uključivali su leteći magični tepih. Osim divnih predstava tri glavna glumaca, bilo je i drugih pomoćnih likova, ali nam je privukla pozornost Jasmineina sluškinja Dalia. Sveukupno moja djevojka i ja uživali smo u ovom filmu. Ima sjajne nastupe iz glavne glumačke postave s lijepim pjesmama, prilično pristojnim vizualnim efektima i lijepom romantikom.Aladdin - Aladin (2019) Recenzija Filma