Friday, June 14, 2024

Argylle: Misteriozni špijun (2024) Film Recenzija

SUMIRANJE

Što se tiče akcije, ovaj film je bio stvarno dobar u određenim trenucima, posebno kada je uključivao Wildea. Glumačku postavu općenito je bilo zabavno vidjeti. Trajanje od 135 minuta bilo je nešto za što sam mislio da se može skratiti. Sve u svemu, bio sam prilično zadovoljan filmom. Dio radnje bio je zabavan, obrati su bili dodatni plus, ali trajanje i nedostatak stvarno smiješnih trenutaka učinili su ga manje dojmljivim.

Argylle: Misteriozni špijun 2024 – dovoljno zabavna akcijska komedija, ali ne tako impresivna kao drugi filmovi ovog žanra.

Žanr: akcija, triler, Filmovi 2024
Datum objave: januar 2024
Redatelj: Matthew Vaughn
Glavne Uloge: Henry Cavill, Bryce Dallas Howard, Sofia Boutella, Rob Delaney, Catherine O’Hara, Dua Lipa, John Cena, Samuel L. Jackson, Bryan Cranston

Ovo je bio film koji sam namjeravao pogledati tijekom vikenda, ali sam to uspio učiniti tek u nedjelju nakon što dan prije nisam uspio dobiti odgovarajuća mjesta. Pa kakav je onda bio film? Hajdemo saznati više, hoćemo li?

Misteriozni špijun 2024 Radnja filma

Elly Conway (Bryce Dallas Howard – Jurassic World Dominion, Pete’s Dragon itd.) bila je uspješna autorica najprodavanijih špijunskih romana koji su se fokusirali na lik agentice Argylle (Henry Cavill – Enola Holmes 2, Čovjek iz U.N.C.L.E itd.) i njegovog partnera Wyatta ( John Cena – TV serija Mirotvorac, Doolittle itd.). Dok je dovršavala svoju posljednju knjigu, Elly je odlučila posjetiti svoju majku Ruth (Catherine O’hara – Elemental, Beetlejuice itd.) za mozganje. Ali tijekom njezina putovanja, lovili su je ljudi za koje se tvrdilo da su agenti prljave špijunske organizacije koju je vodio Ritter (Bryan Cranston – Power Rangers, Breaking Bad TV serija itd.), a spasio ju je odmetnuti agent po imenu Wilde (Sam Rockwell – Trolls World Tour itd.).

Dakle, što bi se dogodilo s Elly i kako bi priča završila? Mogli biste saznati u ovom filmu.

Misteriozni špijun 2024 Recenzija

Kad sam prije nekoliko tjedana vidio najavu za ovaj film, pomislio sam da ima sličnosti s Izgubljenim gradom koji se također fokusirao na autoricu čije su knjige izgledale temeljene na stvarnim događajima i bila je uhvaćena usred avanture kao u svojim romanima. Stoga sam očekivao istu vrstu urnebesne komedije u kombinaciji s dobrom akcijom. Međutim, unatoč tome što je imao malo humora, ovaj nije pružio onu vrstu veselja.

Što se tiče akcije, ovaj film je bio stvarno dobar u određenim trenucima, posebno kada je uključivao Wildea. Njegov stil borbe bilo je lijepo gledati s malo brutalnosti tu i tamo. Nasilje nije bilo previše ekstremno što bi objasnilo ocjenu PG-12 (R12+). Iako je nekoliko puta CGI bio pomalo očit kao onaj u ranoj i završnoj fazi. Bio sam zadivljeni onima u vlaku koji su bili prilično dobro izvedeni i zabavni, osobito kad je Elly halucinirala. Ali šarene borbe pred kraj vjerojatno su malo previše što me slučajno podsjetilo na film Kingsman: Tajna služba. Navodno je ova dva filma režirao Matthew Vaughn (Layer Cake, Stardust itd.), pa sam mogao razumjeti sličnost.

Što se tiče priče, bio sam jako uzbuđen njome. Mislim da je jedinstvena, zabavana i da je dobila višestruke preokrete koje nismo očekivali (barem prvi, a možda i sljedeći). Kao ljubiteljima filmova i serija koji su navikli na preokrete, svakako je bilo osvježenje da se njima ipak možemo iznenaditi, iako su neki zamjerili filmu da ih ima previše. Trajanje od 135 minuta bilo je nešto za što sam mislio da se može skratiti. Obično mi je dobro gledati dugačak film sve dok je ispunjen sa mnogo važnih i zabavnih scena. Ali u ovom slučaju, mislim da je malo previše detaljan u nekim dijelovima.

Glumačku postavu općenito je bilo zabavno vidjeti. Činilo se da Bryce Dallas Howard ovdje uživa. Osim gore navedenih imena, imao je i druge poznate glumačke postave kao što su Ariana DeBose (West Side Story, The Prom itd.) kao Keira, Sofia Boutella (Rebel Moon, Atomic Blonde itd.), Samuel L. Jackson (The Marvels, Protege etc) pa čak i pjevačica Dua Lipa. Btw, bila je sredina špice koja je pokazala mogući plan za budućnost ovog filma. Pročitao sam da je Vaughn razmišljao o tome da ovo postane početak nove franšize s krajnjim ciljem zajedničkog svemira sa svojim filmovima o Kingsmanu. Nažalost, kritika i publika nisu ga dobro prihvatili, a rezultati na blagajnama u prvom tjednu bili su loši. Tako da mislim da su male šanse da se nastavi po njegovom planu.

Sve u svemu, bio sam prilično zadovoljan filmom. Dio radnje bio je zabavan, obrati su bili dodatni plus, ali trajanje i nedostatak stvarno smiješnih trenutaka učinili su ga manje dojmljivim. Hemija između dvoje glavnih glumaca nije bila uvjerljiva. Dakle, ako odlučite pogledati ovaj film i nadate se punoj smiješnoj akcijskoj komediji u kojoj biste se mogli neprestano smijati zbog gluposti likova, onda ne biste bili zadovoljni. Ali ako se samo želite zabaviti gledajući akciju i vidjeti možete li uhvatiti zaokrete, onda možete pokušati.

Misteriozni špijun trailer filma možete pogledati na početku teksta.

Što se tiče akcije, ovaj film je bio stvarno dobar u određenim trenucima, posebno kada je uključivao Wildea. Glumačku postavu općenito je bilo zabavno vidjeti. Trajanje od 135 minuta bilo je nešto za što sam mislio da se može skratiti. Sve u svemu, bio sam prilično zadovoljan filmom. Dio radnje bio je zabavan, obrati su bili dodatni plus, ali trajanje i nedostatak stvarno smiješnih trenutaka učinili su ga manje dojmljivim.Argylle: Misteriozni špijun (2024) Film Recenzija