Beyond Skyline (2017) Recenzija Filma

BEYOND SKYLINE
BEYOND SKYLINE 2017 Recenzija, Opis Radnja Filma, Gledanje Traileram, Imdb Ocjena, U kinima

Beyond Skyline (2017)

Žanr: Akcija | Avantura | Horor
Redatelj: Liam O’Donnell
Producent: Liam O’Donnell
Glavne uloge: Frank Grillo, Bojana Novakovic, Iko Uwais, Callan Mulvey, Valentine Payen, Betty Gabriel, Jack Chausse. Kevin O’Donnell, Jonny Weston, Jacob Vargas, Yayan Ruhian, Antonio Fargas, Sandra Rosko, Pamelyn Chee, Karen Glave
Zemlja: Kanada, Kina, Indonezija, , Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:46:00
Datum izlaska: 01.11.2017 (svjetska premijera)

U gradu Los Angelesu detektiv pod nazivom Mark (Frank Grillo – The Purge: Anarchy, Wolf Warriors 2 itd.) odlazi iz kuće u podzemnu željeznicu sa svojim sinom Trent (Jonny Weston – David in Project Almanac, Chasing Mavericks itd.), činilo se da je njihov vlak imao nestanak struje. Strojarica vlakova Audrey (Bojana Novakovic – Edge of Darkness, Generation Um … itd.) pokušavala je ponovno pokrenuti vlak, ali bez uspjeha. Uz zvukove eksplozija vani, Mark je odlučio odvesti putnike na površinu, samo da bi otkrio da su gradovi napadnuti od strane alijena i ljudi su odvedeni u njihov brod.

Uz malu skupinu ljudi, uključujući slijepog veterana koji se zove Sarge (Antonio Fargas – Starsky & Hutch TV series) i Markovog prijatelja iz LAPD-a pod imenom Garcia (Jacob Vargas), morali su pobjeći od alijena koji su bili vrlo moćni i činili su se previše jaki za američke vojne snage. Mark i ostali shvatili su kasnije da postoji razlog zašto ti vanzemaljci otimaju zemaljske ljude. Tijekom pokušaja preživljavanja, nekako su se našli usred borbe između alijena i otpora koju su vodili Sua (Iko Uwais – The Raid, Headshot etc), njegova sestra Kanya (Pamelyn Chee – The Offering itd.) i njihov prijatelj Harper (Callan Mulvey – Captain America: The Winter Soldier, Batman V Superman: Dawn of Justice i sl.).

Pa zašto su vanzemaljci napali zemlju? Da li je Mark i svi koji su pokušali zaštititi zemlju preživjeli napad vanzemaljaca? Sve odgovore pronađite u ovom filmu Alien Invasion.

Beyond Skyline Filmske Recenzije

Ovaj je film bio nastavak Skylinea koji sam vidio još 2010. godine s vodećim zvijezdama Eric Balfour (Haven TV series) i Scottie Thompson. Njihovi su se likovi pokazali malo ovdje, ali nisu igrali isti glumac / glumica. Iz onoga što sam vidio ovdje, ovaj film izgleda kao da se igra u gotovo istoj vremenskoj skali kao i prethodnik. Vjerojatno je pisac i redatelj Liam O’Donnel (u redateljskom debutu) imao ideju da je pomalo poput Cloverfielda i 10 Cloverfield Lanea .

Ako ste vidjeli trailer na ovaj film (kao što sam i ja učinio), primijetit ćete da je film imao auru klase B. Sada mi ne smeta gledati takve filmove kao što neki od njih imaju tendenciju da nas iznenađuju dajući nam bolje od očekivane zabave. Ali nažalost, ovaj film nam nije uspio pružiti to zadovoljstvo. Neki od glumaca bili su malo kruti, a tu i tamo su postojale neke rupe, plus mislim da je uključivanje Yayan Ruhiyan bilo malo prisiljeno.

Primijetio sam s interneta da je film imao proračun od oko 20 milijuna dolara to bi bio dvostruko veći proračun od originalnog filma. Mislim da je najveći dio proračuna potrošen na posebne efekte, ali bilo je razočaravajuće vidjeti kvalitetu slike koja je bila previše tamna (kao da je zabilježena kamerama manje kvalitete), uz zvučne efekte koji nisu zadovoljavali. Međutim, moja djevojka i ja bili smo vrlo zadovoljni hladnim specijalnim efektima i nekim intenzivnim trenucima tokom borbi s vanzemaljcima. Neki od borbenih scena bili su zapravo dobri uz korištenje Pencak Silat (indonezijske tradicionalne borilačke vještine) koje su koreografirali Iko Uwais i Yayan Ruhiyan.

Efekti

Nakon što sam vidio ovaj film, nisam si mogao pomoći, ali osjećam da film možda neće dobiti komercijalni uspjeh (iako bih mogao biti u krivu), što bi bilo šteta jer je posljednji holivudski film koji je koristio Indoneziju kao jednu od glavnih lokacija nije bio previše uspješan. Jedan je režirao Michael Mann s glavnom zvijezdom nitko osim sam Thor, Chris Hemsworth). Btw, unatoč Prambananovom hramu koji se nalazi u Javi, koristio se kao set, i sam film nije spominjao da je u Indoneziji. Moj osobni stav je da ovaj film uopće nije loš s pristojnim specijalnim efektima i dobrom borbenom scenom, ali volim prethodnika koji se osjećao intenzivnije i nije pretjerano komplicirana priča.

Dakle, ako ste u potrazi za priličnu B vrstu filma invazije alijena, i ako želite vidjeti neke Iko Uwais borba scene, onda svakako možete pogledati ovaj jedan. Ali nemojte očekivati ​​nešto poput rata svjetova ili filmova neovisnosti . Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 5.3/10

Trailer filma Beyond Skyline: