2017 Recenzija Serija

Male lazi 2017

Žanr: Crime, Drama, Mystery
Redatelj: David E. Kelley
Glavne uloge:  Reese Witherspoon, Nicole Kidman, Shailene Woodley
Trajanje filma: 01:00:00
Datum izlaska:    TV Mini-Series (2017– )

Big Little Lies je priča o tri majke mladih klinaca koji se spremaju da započnu prvu godinu školovanja. Međutim, kroz niz nespretnih događaja, jedan od ljudi iz naizgled bogatog grada će biti ubijen! Samo ko je ubijen i ubica, čuvat će se u tajnosti do samog kraja. Radnja serija pokušava da bude sto bolja kako bi gledatelje držala napetim i zainteresiranim.

Zanimljiv slijed događaja javlja se u prvoj epizodi. Nakon sto roditelji dolaze da pokupe svoju djecu iz škole, ispostavilo se da je jednu od djevojčica, tijekom dana gušio jedan od dječaka. Taj dječak ispostavilo se da je od Jane (Shailene Woodley’s) sin. Optužba uzrokuje puno napetosti između roditelja i pokreće niz događaja, sto je na kraju rezultira nečiju smrt.

Tri majke / prijatelja sastoji se od Reese Witherspoon je Madeline, Nicole Kidman je Celeste i Shailene Woodley je Jane. Svaka od ove tri prijateljice ima svoje drame kojim se bave tijekom prve sezone. Bilo da se radi o Celaste koja je u odnosu sa svojim nasilnim muzem, Madaline radi na kontroverznoj predstavi i ona ima vremena za ogovaranje i Jane koja ima nevolje sa gušenjem i mržnja prema njoj koja je uslijedila.

Sve je to vrlo zanimljivo na prvi pogled, ima nekih misterija koje odžava sasvim dobro, iako nije nemoguće riješiti misteriju ko je ubijen prije zadnje epizode. To može biti zabavno za gledanje.

Predstava također ima malo čudan miks aktera. Dok imamo neka vrlo velika imena glumaca i glumica koji su jako dobri u onome sto su radili. Serija također ima dosta nepoznatih glumaca koji su zasjenjeni njihovim poznatim zvijezdama. Kao serija s toliko likova, bilo je lako zaboraviti dosta njih. Također žalim što je seriji potrebno tih nekoliko epizoda (od sedam epizoda ukupno) kako bi od likova napravila zanimljive, višedimenzionalne ljude. Još je i gore što su tri glavne junakinje utjelovile sjajne Reese Witherspoon, Nicole Kidman i Shailene Woodley. Njihove glumačke izvedbe nose cijelu seriju, a u paru s fantastičnom Laurom Dern i Zoe Kravitz, te muškim dijelom u Alexanderu Skarsgardu i Adamu Scottu – producenti i mreža se mogu pohvaliti kako imaju jednu od najboljih glumačkih postava trenutno na televiziji.

Sve u svemu Big Little Lies je serija vrijedna pažnje ako ste ljubitelj bilo kojeg od aktera kao sto su Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Shailene Woodley, Alexander Skarsgard i Zoe Kravitz. Postoji određena doza subverzije, zanimljiva mješavina humora i ozbiljnosti, glumačke izvedbe u određenim dijelovima jednostavno blistaju, ali sve skupa je prilično novo i neistraženo područje za HBO.

Ocjena 8/10

Big Little Lies (2017) on IMDb

Trailer: