Trajanje filma: 01:25:00
Datum izlaska: 28.03.2018 (svjetska premijera)
B i H 16.08.2018.
Hrvatska 16.08.2018.
Srbija 16.08.2018.

Pozadina na izvornom romanu i njegove prethodne prilagodbe
Bilo je brojnih prilagodbi klasične priče Jacka Londona o hrabrijem hibridnom White Wolfu i njegovim opasnim avanturama u divljini Yukona. Možete se vratiti do 1936. godine kako biste pronašli prvu prilagodbu White Fanga uživo. Čak je i gore-maestro Lucio Fulci prilagodio roman talijanskom kinu 1973. godine – što nažalost ne sadrži stand-off između zombija i tigrovog morskog psa.

Miljenolozi su vjerojatno najpoznatiji s prilagođenom Disneyovom animacijom iz 1991. koja glumi Fresh Ethan Hawkea. Iako Disneyova inačica nipošto nije vjerna, a ne iznenađuje da je omekšala većinu divljih sadržaja originalnog materijala, to je vjerojatno najbolje od svega, pogotovo zbog čudesnog rezultata Basil Poledouris i Hans Zimmer koji sjajno funkcioniraju uz aljaske krajolike , Na kraju je dobila pristojan nastavak ravno-VHS-a s White Fang 2: The Legend of White Wolf .

Godine 1992. bilo je čak i 25 epizoda televizijskih serijala, na kojoj je nastupio mladi Karl Urban – siguran sam da nisam jedini koji čeka onaj TV show Judge Dredd ?

Bijeli očnjak Pozadina na novoj prilagodbi

Na Sundanceu ove godine, nova animirana prilagodba Bijeli očnjak debitirala je na ekranu. Redatelj Alexandere Espigares, koji je za svoj animirani kratki film g. Hublot dobio Oscara , film je bio toplo primljen. Veliko pitanje je da, bez obzira na to da je to toplo primljen u Sundanceu, film se održava u usporedbi s prethodnim adaptacijama? Je li dobra ili vjerna prilagodba romana? Hoće li se istaknuti među beskrajnim baražima 3D animacijskih filmova?

Stvarno dobro

Iako ne dolazi ni blizu neophodne brutalnosti izvornog materijala, on nudi daleko više od ikakve prilagodbe prije. Još uvijek je zdravo gledanje za cijelu obitelj, ali postoji povremeni osjećaj nelagode, ovaj pojam da smrt i bijeda uvijek vreba negdje. Prekrasan animirani krajolik Yukona ispunjen je svim opasnostima, bilo gladi ili grabežljivcem i prirodnim zločinima čovijeka.

Posebno je uspješan u ranijim prizorima djetinjstva šteneta White Fanga, kao što ga je majka po imenu Kiche, sama ga je štitila. Te scene sadrže najveću snagu filma, budući da imamo dugačke prizore bez ikakvog dijaloga, a majka i štene komuniciraju kroz laje i šapće. Postoji razigranost šteneta popraćena tjeskobom majke, koja zna da postoje očajničke sile koje bi nemilosrdno ubijale nedužne da prežive.

Iako ima povremeni čudan trenutak, koji izgleda kao da je posebno proizveden za ljubitelje pasa, film uglavnom ostaje vjeran evolucijskoj psihologiji vukova i pasa – ili njihovih hibrida – što je bitno za originalnu namjeru Jacka Londona. Oni nisu pretjerano humanizirani, imaju potrebu uspostaviti dominaciju u grupama. Oni bijesno reže kada se suočavaju s potencijalnim prijetnjama, ubiju male životinje bez oklijevanja – iako se u jednoj sceni White Fang smiješno brzo udomaćuje.

Kinematografija je izvrsna, iako pati u šarenijim scenama, kada se proračunska ograničenja zaista počinju prikazivati ​​- proračun je iznosio 12 milijuna dolara što je još uvijek impresivno s obzirom na ono što su postigli. Ali scene koje su postavljene noću su odgovarajuće, čak i ubjedljive, u nekim scenama i zloslutne poput trenutaka kada je grupa grabežljivih vukova potjerao majku kroz šumu.

Postoji nekoliko prekrasnih suptilnih trenutaka u animaciji, osobito između Kiche i White Fang. Veliki je trenutak kad Kiche shvati da je njezino štene opasno blisko grabežljivcu i da u njezinim očima možete vidjeti blistavu zabrinutost. Kasniji trenutak uključuje osobito dirljivu scenu u kojoj majka shvaća da treba dopustiti White Fangu da ode, a kad se osvrne, shvativši da bi to moglo biti posljednji put kad ga ikada ugleda, osjećate tužnost i oštroum postojanja , Zajedništvo je nešto što se ne može zajamčiti u svom svijetu. Da bi se osigurala opstanak njezinog šteneta, prisiljena je donijeti najgore odlučne odluke. Trenutačno su takvi koji stvarno podižu film od toga da bude samo još jedan nezaboravni animacijski film.

Zanimljivo je da se film uglavnom usredotočuje na White Fang i manje na ljudske likove – za razliku od live-action filma iz 1991. godine. Ali ljudski likovi puno su na ekranu i kada su, proračunska ograničenja ponekad su bolno očita. Dok životinjskim likovima nedostaju i neki važni detalji, nikada ne vidimo njihovu krznenu valovitost na vjetru, nedostatak detalja lica čini ljudske likove drvenim.

Ne samo to, pisanje tih likova ostavlja mnogo da bude željeno. Likovi su dobri ili zli, ništa između. Bilo bi lijepo imati malo više nijansi, razumjeti neke njihove očajnosti.

Zaključak

Iako izgleda malo vjerojatno da će to ikad postati animirani klasik , ova prilagodba romana Jacka Londona još uvijek ima dovoljno ponuditi i mladima i starima. U svijetu u kojem neprestano uzimamo neumorni rad 3D umjetnika, neujednačena animacija White Fanga može biti zbunjujuća, pogotovo u vezi s nedostatkom pojedinosti o ljudskim likovima.

Bijeli očnjak - (White Fang 2018)
Previous articleThe Romanoffs (2018- ) Trailer Serije
Next article10 Ne-tako-sjajnih filmova napravljenih od strane velikih redatelja