Friday, December 3, 2021
HomeAdventureCrvena Tjeralica Recenzija & Trailer (Red Notice) 2021

Crvena Tjeralica Recenzija & Trailer (Red Notice) 2021

-

Kad sam čuo da postoji film u kojem glume tri popularne velike holivudske zvijezde, bio sam istinski oduševljen njime. Pred kraj godine veliki naslovi se ne prikazuju samo u kinima svaki tjedan. Čak i Netflix tada obično podiže vrlo teške projekte. Streaming usluga ovdje voli ići na dva načina. Jednu polovicu čine sofisticiraniji filmovi koji bi trebali donijeti veliki prestiž i idealno jednu ili drugu filmsku nagradu. 2021., primjerice, to će biti “Die Hand Gottes” i “The Power of the Dog“. Drugu polovicu čine djela čija je najveća ambicija privući što više ljudi na ekrane u što kraćem vremenu. “Crvena Tjeralica” (Red Notice) jedan je od onih filmova čija je cijela poanta samo da se broj pretplata naglo poveća.

Navodi se da je rad na kraju koštao oko 200 milijuna dolara, što je Netflixova najskuplja produkcija do sada. Velik dio toga trebao je pripasti glumačkom trojcu: Dwayneu Johnsonu, Ryanu Reynoldsu i Gal Gadotu, prvo si to moraš priuštiti. Čak i prije snimanja bilo je pravo nadmetanje za “Crvena Tjeralica”, čak je i tada moć zvijezde vjerojatno bila presudna za veliki interes za materijal. Uostalom, Johnson je bio uključen od samog početka. Redatelj i scenarist Rawson Marshall Thurber također je bio uključen, etablirani filmaš koji je prethodno u nekoliko navrata uspješno surađivao sa The Rock (Central Intelligence, Skyscraper). To uvijek dobro zvuči.

Specijalni agent John Hartley (Dwayne Johnson – Jumanji: Sljedeća razina, Moana itd.) bio je profiler za FBI koji je radio zajedno s agentom Interpola Urvashijem Dasom (Ritu Arya – TV serija The Umbrella Academy, 2. sezona itd.). Pokušavali su uhvatiti međunarodnog lopova umjetnina, Nolana Bootha (Ryan Reynolds – Slobodan Guy, Detektiv Pikachu itd.) koji je pokušavao ukrasti drevno blago.

Međutim, nije bilo tako lako uhvatiti Bootha, pogotovo uz uplitanje njegove glavne konkurencije, Bishopa (Gal Gadot – Wonder Woman, Criminal itd.). Stvari su se zakomplicirale kada je posjednik drevnog blaga bio ozloglašeni kriminalac, Sotto Voce (Chris Diamantopoulos – The Three Stooges 2012 film itd.).

Pa kako bi se priča završila? Sve ih možete pronaći u ovoj zabavnoj akcijskoj komediji.

Crvena Tjeralica Recenzija

Sad je to bilo stvarno zabavno! Ovo je bila tipična hollywoodska akcijska komedija u kojoj su glumila tri vrlo popularna imena u industriji danas. Film nije zahtijevao od nas previše razmišljanja i sve što smo trebali učiniti je samo sjesti i uživati u vožnji. Priča je krenula vedro i nije trebalo dugo da se dođe do dobrog dijela. Nakon susreta Hartleyja i Bootha, bilo je zabavno bez prestanka, posebno uz neprekidne Boothove mudroljubive komentare i njegovu hemiju s Hartleyjem.

Meni se svidio način na koji je priča ispričana i očito slijed radnje. Bilo ih je na pretek, od borbe prsa u prsa, jurnjave automobilima, pucnjave i raznih eksplozija. Ipak, treba napomenuti da su radnje bile zabavnog tipa, a ne nasilne, što bi objasnilo ocjenu za PG 13. Sve radnje koje su uključivale glavne zvijezde izgledaju stvarno lijepo izvedene, bez sumnje da je njihovo prethodno iskustvo igranja u akcijskim filmovima uistinu pomoglo.

Ovaj film se osjećao kao kombinacija mnogih stvari koje su korištene u drugim uspješnim filmovima. Očito su bile uključene neke pljačke, lov na blago i druge poznate formule. Ima i neku lijepu muziku koja će nas pratiti. Bilo je čak i više iznenađujućih obrata koji su se uglavnom mogli pogoditi (dok sam ja mogao pretpostaviti samo polovicu), iako je bio jedan šokantan obrat za koji je teško pogoditi.

“Crvena Tjeralica” (Red Notice) film o akcijskoj komediji, mislim da je ovaj zaista dobar. Akcija je bila cool (razumljivo s obzirom na ogroman budžet koji je imao) i jako smo voljeli šale. Bila je jedna scena koja uključuje kapu na glavi. Oboje smo smatrali da je to zbog inteligentnog pisanja humora. Film je napisao i režirao Rawson Marshall Thurber koji je imao prethodno iskustvo u režiji Dwaynea Johnsona u Skyscraper i Central Intelligence plus komedije poput We’re the Millers i nekoliko drugih. Trajanje od 118 minuta nekako je bilo baš lijepo. Nije se činilo pretjerano dugim ili prekratkim. Btw, ovdje nije bilo srednje ili post end kreditne scene (osim 1 rečenice izgovorene pred kraj kredita).

Sve u svemu, ovo je bio zabavan film. Tip blockbustera koji bismo inače gledali u kinima, ali na našu sreću mogli smo ga vidjeti putem streaminga vrlo rano. Akcija, komedija i uzbuđenje gledajući te 3 velike zvijezde bili su uistinu ugodni. Bio bih sretan da vidim nastavak ovog filma ako se tako odluče, uostalom, kraj kao da je dao takav nagovještaj. Dakle, ako se samo želite zabaviti gledajući ovakvu vrstu filma, onda ste dobrodošli da ga pogledate na Netflixu. Sve dok ste zadovoljni ovim kvalitetama bez brige o drugim stvarima, film bi vas trebao zabavljati. IMDB Ocjena Filma: 6,4/10

Crvena Tjeralica Trailer Filma

Film Credits

“Crvena Tjeralica” Film (Red Notice) 2021

Žanr

Akcija, Avantura, Komedija, Filmovi 2021

Redatelj

Rawson Marshall Thurber

Producent

Rawson Marshall Thurber

Zemlja: United States,

Trajanje filma

1h 58min

Datum izlaska 04.11.2021 (svjetska premijera)

U kinima od /

Glavne Uloge Glumci

Dwayne Johnson kao John Hartley

Ryan Reynolds kao Nolan Booth

Gal Gadot kao The Bishop

Ritu Arya kao Inspector Urvashi Das

Chris Diamantopoulos kao Sotto Voce

Ivan Mbakop kao Tambwe

Vincenzo Amato kao Director Gallo

Rafael Petardi kao Security Chief Ricci

Seth Michaels kao Souvenir Stand Owner

Sebastien Large kao Gelato Truck Driver

Guy Nardulli kao Museum Reporter

Andrew Hunter kao Moped Tourist

George Tsai kao Bali Van Driver

Anthony Belevtsov kao Prison Guard Sergeant

Daniel Bernhardt kao Drago Grande

Yosef Podolski kao Lead Guard

Rezime - Sažetak

Sve u svemu, ovo je bio zabavan film. Ovaj film se osjećao kao kombinacija mnogih stvari koje su korištene u drugim uspješnim filmovima. Ovo je bila tipična hollywoodska akcijska komedija u kojoj su glumila tri vrlo popularna imena u industriji danas.

Latest posts