ČUDESNA ŽENA 1984 – Wonder Woman 1984 (2020) Recenzija Filma

Glavne uloge: Gal Gadot, Chris Pine, Pedro Pascal, Kristen Wiig, Connie Nielsen, Robin Wright, Natasha Rothwell, Ravi Patel, Gabriella Wilde, Kristoffer Polaha, Amr Waked
Zemlja: USA | UK | Spain
Trajanje filma: 151 min
Datum izlaska: 16.12.2020 (svjetska premijera)
U kinima od : /

Wonder Woman 1984 ispunjena je nadom, ljubavlju i optimizmom, nudeći impresivnu filmsku superherojsku akciju.

Kada je Wonder Woman objavljen 2017. godine, prikazao je svjetliju stranu, u to vrijeme prilično mračnog i krhkog DC Extended Universe, a sada Wonder Woman 1984 tu nadu i lakoću podiže na još veće visine. U nastavku se redatelj Patty Jenkins vraća i preuzima dužnosti scenarija zajedno s scenaristom DC Comicsa Geoffom Johnsom i scenaristom Davidom Callahamom ( The Expendables ). Film se bavi avanturama Diane Prince (Gal Gadot) u Prvom svjetskom ratu opustošio je Europu 1980-ih Ameriku, prateći amazonsku princezu dugo nakon što je izgubila prijatelje koje je stekla u prvom filmu. Wonder Woman 1984 ispunjena je nadom, ljubavlju i optimizmom, nudeći impresivno filmsku superherojsku akciju.

U Čudesnoj ženi 1984, Diana živi svoj život sama u Washingtonu, odlučujući da neće imati nikakvih emocionalnih vezanosti za svijet oko sebe, čak iako skriva svoje superjunačke ludorije. Ali kad plaha i nespretna Barbara Minerva (Kristen Wiig) stigne do Smithsoniana, njih dvije povežu se zbog nedavne pošiljke starina. Ispostavilo se da je jedan od tih artefakata mnogo više nego što se može vidjeti i započinje udovoljavati željama onih koji s njim dolaze u kontakt, uključujući i Barbaru i Dianu. Međutim, kada se biznismen Max Lord (Pedro Pascal) dočepa artefakta, njegova želja ima dalekosežne posljedice. Srećom, Diana se ponovno spojila sa svojim davno umrlim dečkom Steveom Trevorom (Chris Pine), koji je podsjeća na potrebu za emocionalnom vezanošću. Uz Steveovu pomoć, Diana ponovno pokušava spasiti svijet.

ČUDESNA ŽENA 1984 Filmske Recenzije

U svom srcu, Wonder Woman 1984 govori vrlo ljudsku priču o ljubavi i gubitku koje osjeća posebno predvidljivo 2020. godine, ali film nikada ne gubi nadu ili vjeru u krajnju dobrotu svijeta i onih koji u njemu žive. Gadotova Diana utjelovljuje tu nadu i optimizam u svakom pogledu – ponekad do te mjere da se osjeća previše nerealno u godini ispunjenoj tolikim gubicima, ali i da je slijepi idealizam utješan svojom postojanošću. Gadot ponovno donosi jednaku količinu ranjivosti i snage u ulogu Diane koja Wonder Woman daje jedinstvenu dinamičnu prisutnost na ekranu.

Čudesna žena 1984 dodatno je podstaknut Pineovim redom kao Steve Trevor, koji dobro radi na tome se Diana zasniva na čovječanstvu koje bi moglo biti teško za amazonsku princezu. Njihova dinamika jednako je šarmantna kao u prvom filmu, a Pine u svoju ulogu unosi obilje humora. Gadot i Pine dobro su suprotstavljeni Wiigu i Pascalu, koji imaju svoje vlastite lukove koji rade na prikazivanju drugih strana čovječanstva.

Ali Diana je u velikoj mjeri srce Wonder Woman 1984 , i upravo to srce oko kojeg Jenkins, Johns i Callahamov scenarij gradi epsku kinematografsku akciju o superherojima. Iako je prvi film o Wonder Woman možda više bio priča o podrijetlu. Wonder Woman 1984 doista prikazuje Dianu kao punopravnog superheroja, a akcijski komadi to odražavaju. Izlažu Čudesnu ženu koja se uglavnom osjeća ugodno sa svojim moćima, a oduševljavajuće je vidjeti junaka kako uživa u svojoj snazi. Ali postoje i trenuci kada Diana koristi svoje sposobnosti i otkriva nove aspekte u svojoj snazi, koji su jednako naelektrizirani. Iako ne postoji sekvenca koja preslikava uzbudljivo i emocionalno scenografiju Ničija zemlja u prvom filmu, Wonder Woman 1984 ima jednu scenu na kojoj je sama Diana. Sve u svemu, postoji mnoštvo zabavnih akcija koje su se, uglavnom, vješto isprepletene emocionalnom linijom filma – što bi sve sjajno izgledalo na velikom kazališnom platnu.

Tamo gdje se Wonder Woman 1984 malo bori, to je u samoj dužini filma, koji traje dva sata i 30 minuta. Jenkinsov nastavak prostran je superherojski film s epskim akcijskim scenama i dobro vođenim likovima. Ali njegov tempo guranja u tematske detalje čija važnost postaje jasna tek kasnije u filmu – ponekad i puno kasnije. No iako su teme filma možda pretjerano objašnjene, stvarna izgradnja svijeta puno se brže prekriva. Što kulminira pričom u kojoj je značenje jasno, iako su točke radnje u najboljem slučaju mutne. U konačnici je oprostivo, ali može dovesti do toga da neki gledatelji budu frustrirani pričom i / ili korakom Wonder Woman 1984 .

Na kraju, Wonder Woman 1984 pruža impresivno kinematografsko superherojsko iskustvo, s potrebnim srcem i emocionalnom pričom da to ostane utemeljeno. To je dobro zaokruženo filmsko iskustvo. Nesumnjivo bi mu koristilo da se gleda na najvećem mogućem platnu kako bi se postigao puni efekt Jenkinsova redateljskog oka. To moraju pogledati ljubitelji prvog filma Wonder Woman , posebno u pogledu Dianinog odnosa prema čovječanstvu. Čudesna žena 1984 također utjelovljuje optimizam koji je prijeko potreban u godini kao što je 2020. Što ga čini izvrsnim filmom za svakoga kome je potrebna malo nade ove zime – a s filmom objavljenim na HBO Maxu osim u kinima, svatko tko želi pogledati film može to učiniti. Iako mnogi možda neće moći gledati Wonder Woman 1984 na velikom kazališnom platnu, to služi kao podsjetnik na to koliko iskustvo gledanja filma može biti zabavno, radosno i čarobno. IMDB Ocjena filma: 5.5/10

Titlovan Trailer filma:

Wonder Woman 1984 ispunjena je nadom, ljubavlju i optimizmom, nudeći impresivnu filmsku superherojsku akciju. Ali Diana je u velikoj mjeri srce Wonder Woman 1984 , i upravo to srce oko kojeg Jenkins, Johns i Callahamov scenarij gradi epsku kinematografsku akciju o superherojima. Tamo gdje se Wonder Woman 1984 malo bori, to je u samoj dužini filma, koji traje dva sata i 30 minuta.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...