Deadpool 2 (2018) Recenzija Filma

Glavne uloge: Ryan Reynolds, Josh Brolin, Morena Baccarin, T.J. Miller, Brianna Hildebrand, Zazie Beetz, Eddie Marsan, Karan Soni
Trajanje filma: 01:59:00
Datum izlaska: 15.05.2018 (svjetska premijera)
B i H 17.05.2018.
Hrvatska 17.05.2018.
Srbija 17.05.2018.

Wade Wilson ili Deadpool (Ryan Reynolds – The Hitman’s Bodyguard, Green Lantern i sl.) napravio je veliko ime ubivši mnoge kriminalce u raznim zemljama. U međuvremenu je u privatnom životu imao ozbiljan odnos sa svojom djevojkom Vanessom (Morena Baccarin – Gotham, Homeland TV serije i sl.). Kasnije je Wadeu pristupio Colossus (Stefan Kapičić) kako bi se pridružio X-Menu i postao pripravnik. Tijekom misije s Colossus i Negonian Teenage Warhead (Brianna Hildebrand), Wade se susreo s mladim mutantom pod nazivom Russel ili Firefist (Julian Dennison – Paper Planes ) koji je stvorio puno problema.

U međuvremenu, na ekranu se pojavio tajnoviti mutant koji je bio vrlo jak i moćan pod nazivom Cable (Josh Brolin – Avengers: Infinity War , No Country for Old Men i sl.) I nije oklijevao ubiti puno ljudi kako bi postigao ličnu misiju. S takvim moćnim neprijateljem, Wade je osjetio da se ne može boriti za Cable sam. Zajedno sa svojim najboljim prijateljem Weaselom (TJ Miller – The Emoji Movie , Silicon Valley TV serije itd.) oni su uključili pomoć drugih mutanata koji su se sastojali od Domina (Zazie Beetz – Atlanta TV serije itd.), Bedlam (Terry Crews – The Expendables series, Blended etc) i nekoliko drugih.

Može li Deadpool i njegov tim kojeg je nazvao X-Force pobijedili Cable i uništili njegov plan? Sve odgovore pronađite u ovom apsolutno zabavnom filmu.

Deadpool 2 Filmske Recenzije

Wow, ovaj film je zaista isporučen. Kada sam vidio prvi Deadpool film, bio sam iznenađen potpuno drugačijim načinom prikazivanja superheroja i zaista me zanima kako će to ponoviti u ovom nastavku. Ispostavilo se da je ovaj put, akcijski slijed bio još bolji i nevjerojatniji. Svakako sam uživao u prizorima gdje su Domino, Deadpool i Cable u gradu bili apsolutno uzbudljivi. I bio sam zadivljen i tijekom finalne borbene scene. Uz odličan zvučni sistem u kinu, stvarno je dalo kompletno iskustvo.

Baš kao u prvobitnom filmu, bilo je toliko mnogo smiješnih trenutaka koje su donijeli glumci (uglavnom uključuju Deadpool i njegove prijatelje). Jedna osoba koja je dobila prilično komičnu ulogu bio je taksist Dopinder (Karan Soni), koji je ponudio svoju ulogu od prvog filma. Gotovo sve scene u filmu bile su smiješne i lično sam osjetio da je ovaj bio još zabavniji od prvobitnog filma. Dao nam je razne šale i jedan brod, ismijavajući toliko mnogo stvari koje su svima u publici pružile dobru količinu smijeha. Moja djevojka i ja stvarno smo uživali gledajući ovaj film jer nas je zaista nasmijavao dosta vremena. Moj omiljeni smiješni trenutak definitivno bi bio za vrijeme scene koja uključuje Deadpool i njegovu staru cimericu Blind Al (Leslie Uggams – Sugar Hill, Empire TV seriju itd.) koja je bila doista smiješna.

Tijek filma bio je vrlo brz

Tijek filma bio je vrlo brz, ali tu i tamo su povremeno bili sporiji i dramatičniji prizori. Čak je do kraja bio i kratak trenutak emotivne scene koji je malo utjecao na moju djevojku. Ipak, film je imao puno zabavnih scena. Kroz cijelo trajanje filma, koje je trajalo 2 sata, publika bi bila ispunjena sa puno ludosti i šala koje se ne smiju uzimati previše ozbiljno. Kao iu svim filmovima iz Marvela, ovaj je također imao 2 srednje krajnje kreditne scene, a druga je također vrlo smiješna i ne bi trebalo da se propusti.

Ono što mi se također sviđalo u ovom filmu bili su dodatni likovi. U ovom nastavku su bili posve nezaboravni. Domino je bio super superheroj i stvarno je bio dobar. Cable je nevjerojatno obilježio Josh Brolin (koji se ranije mogao transformirati u drugačiji lik od igranja Thanosa). I Russel je takođe bio dobro prikazan od strane mladog Julian Dennison. Hemija svih tih likova bila je lijepa za vidjeti i primijetit ćete da su se jako zabavili igranjem ovog filma. Oh i obavezno pokušajte da saznate ko je prikazao 1 mutant koji se naziva Vanisher. Jedna stvar koju sam primijetio da nedostaje ovdje, jeste da razbijanje četvrtog zida nije bilo često u poređenju sa originalnim filmom i da su ga više zamijenile pripovijesti od strane Deadpool-a.

Na kraju, ovo je bio vrlo zabavan, ugodan film superjunaka koji je bio vrlo nasilan. Imao je R rating i ne bi ga trebali vidjeti djeca. Bilo je toliko mnogo ubojstava, mrtvih tijela i lošeg jezika koji su se ovdje koristili. Zapravo nisu prikladna mladoj publici. Dakle, ako ste ljubitelj izvornog filma, svakako biste ovo trebali gledati. Siguran sam da ćete imati jednako zabavno iskustvo kao moja djevojka i ja.

Sretno promatranje!

Ocjena Filma: 4,5/5

IMDB Ocjena Filma: Deadpool 2