Divljina – Wild (2014) Recenzija

Žanr  Adventure, Biography, Drama
Redatelj: Jean-Marc Vallée
Glavne uloge:   Reese Witherspoon, Laura Dern, Gaby Hoffmann
Trajanje filma : 01:55:00
Datum izlaska :    19 December 2014 (USA)

Priča o ženi koja prelazi 1100 milja, od granica Meksika do Kanade, iz razloga jer se želi oporaviti od nedavne katastrofe koju je preživjela.

Razlog zbog kojeg sam se odlučio pogledati ovaj film jeste taj što je imao dvije nominacije za Oskara i to za glavnu i žensku sporednu ulogu i zaintrigiran time, krenem s gledanjem. Gledao sam ga, kao nijedan film do sad, na relaciji Kalesija – Beč.

Da mi brže prođe vrijeme a i da stignem sa novitetima, gledanje ‘Wild’a u putu činila se kao savršena kombinacija jer je naime i radnja filma bazirana na putovanju jedne osobe dugo nekoliko hiljada kilometara. Doduše, to nije toliko putovanje, koliko je pješačenje, u čemu je zapravo i bit. Dakle, sve se vrti oko djevojke Cheryl koja odlučiti preći toliko put kako bi živnula i konačno nastavila dalje bez da se osvrće na svoju prošlost. Ono što film čini izuzetnim svakako jesu performansi i to od Reese Whiterspoon naročito, koja je osvojila nominaciju za Oskara za svoj rad, što joj je druga nominacija, jer je za prvu već osvojila Oskara. Glumeći, čas žrtvu, čas ženu koja ne odustaje, čas jaku a čas slabu ženu, Reese je odradila jako dobar performans koji je zaslužio ovo priznanje, ali nije jedina koja je bila tako dobra. Jednako dobra bila je i njena kolegica Laura Dern, koja je glumila njenu majku a koja je takođe osvojila nominaciju za Oskara. Film gubi dinamiku i intezitet zbog retrospektivnog pričanja i zanimljivi su oni dijelovi samo kada je Reesin lik na stazi i kada se bori sam sa sobom da nastavi dalje. Ono što film čini izuzetnim je i sam kraj i pouka koju uz to nudi, čineći ga, ne ipak tako običnim i tipičnim, nego jedinstvenim filmom koji nije za svakoga i koji je potežak za gledanje, ali opet solidan i gledljiv. Uglavnom smatram da se portret djevojke iz stvarnog života mogao uraditi iole zanimljivijim i sadržajnijim, osim da se od te djevojke učini depresivna osoba koja izlaz iz tog stanja traži u prirodi i osamljivanju.

Ocjena na IMDb.com mu je 7,3/10 a na Tomatoesima odličnih 90%. Reditelj filma Jean-Marc Valle koji je režirao prošlogodišnju senzaciju ‘Dallas Buyers Club” a i filmove poput ‘C.R.A.Z.Y” i ”The Young Victoria”. Film je zaradio više od 45 miliona dolara na nepoznat budžet i to je to.

”Wild” je jedno posebno ostvarenje kojeg po mojoj slobodnoj procjeni izuzetnim čine jedino performansi i to je to. Priča je solidna ali daleko manje zanimljiva nego što je bilo prošlo rediteljovo ostvarenje, što je veliki korak unazad s obzirom da je zbog filma ”Dallas Buyers Club” već stvorio armiju fanova i pratioca a ”Wild”om će neke od njih otjerati od sebe.