Doktor Sleep – Doctor Sleep (2019) Recenzija Filma

Glavne uloge Glumci: Rebecca Ferguson, Ewan McGregor, Jacob Tremblay, Zahn McClarnon
Trajanje filma: 02:31:00
Datum izlaska: 30.10.2019 (svjetska premijera)
B i H 07.11.2019.
Hrvatska 07.11.2019.
Srbija 07.11.2019.

Bio je to film o kojem nisam imao pojma o pretpostavci, ali na moje iznenađenje imao je unaprijed prodaju ulaznica od prošlog tjedna. Nakon što sam pročitao malo detalja, otkrio sam da je to nastavak jednog od najcitiranijih horor filmova iz 1980. pod nazivom The Shining koji je adaptiran iz romana Stephena Kinga. Pa kako je nastao film?

Postavljen desetljećima nakon prvog filma, sada već odrasli Dan Torrance (Ewan McGregor – Christopher Robin , Moulin Rouge! Itd.) preselio se u mali grad i radio u staračkom domu. Pokušao je suzbiti svoju “sjajnu” sposobnost i samo je to koristio ljudima na tom mjestu, što mu je steklo nadimak Doktor Sleep. U drugom gradu, daleko od Danovog mjesta, mlada djevojka po imenu Abra Stone (Kyliegh Curra) počela je razvijati vlastitu sjajnu sposobnost koja je bila još veća od one koju je Dan imao.

U međuvremenu, grupa misterioznih ljudi na čelu s Rose the Hat (Rebecca Ferguson – Muškarci u crnom: International , The Greatest Showman itd.) I njezin desničar, Crow Daddy (Zahn McClarnon), tražili su ljude sjajnih sposobnosti. Ubrzo bi se svačiji put isprepleo i doveo do zastrašujućeg zaključka.

Doktor Sleep Filmske Recenzije

Da budem iskren, prije nego što sam primijetio ovaj film, nikada se ne pozivam da gledam The Shining koji je bio vrlo popularan i vjerojatno klasik, jer su neke scene filma referencirane (i parodirane) u drugim horor ili komedija filmovima / serijama. Srećom po mene prije nekoliko dana prikazan je na 1 kanalu kabelske televizije, tako da se nisam ustručavao i gledati ga. U svakom slučaju, budući da mi je još uvijek stvarno svjež, uspio sam uživati ​​u ovom filmu bolje nego vjerojatno većini publike (nekima se činilo pomalo dosadno, o čemu svjedoče mnogi ljudi koji se igraju na svojim mobitelima).

Osobno za mene ovaj film je u ranom dijelu bio prilično zastrašujući, posebno zbog nekoliko zastrašujućih slika. Kako je priča ipak napredovala, film se kretao prilično sporim tempom i neočekivano u različitom pravcu priče. Dok se film iz 1980. godine mnogo fokusirao na karakterizaciju Jacka Torrancea (Jack Nicholson) plus jedinstvenu sposobnost mladog Dannyja s nekim čudnim (i zastrašujućim) pojavama u hotelu Overlook, ovaj se fokusirao na druga područja. Nastavak je imao složeniju priču s puno likova za koje se činilo da uopće nemaju nikakve veze dok u jednom trenutku ne vidimo veze.

Efekti i Likovi

Budući da već znam da je to bio takav film, nemam problema strpljivo čekati da se priča razvije i također sam imao prilično dobro razumijevanje i uvažavanje referenci na prvi film, poput one zloglasne sobe ili hotela, ili lik Dicka Hallorana (kojeg sada igra Carl Lumbly). Btw, bilo je nekoliko prizora koji prikazuju mladog Dannyja i njegovu majku koje su portretirali različiti ljudi, tako da film nije koristio odmarajuće posebne efekte za likove. U trajanju od 151 minute stvarno je trebalo vrijeme da dođem do dobrih stvari (barem za mene). Bilo je mnogo uzbudljivije kada su se pokazale veze svih glavnih likova i tempo se također brzo pokupio.

Moji najdraži dijelovi ovog filma bili bi posljednja trećina koja je bila uzbudljiva, sumnjičava i imala nekoliko sjajnih preokreta, posebno iznenađujuće finale. Bilo je čak i nekoliko kratkih šaljivih scena za razliku od prvog poluvremena koje je bilo mračno, tmurno i ozbiljno. Zbog nekih zastrašujućih slika, ovaj je film kategoriziran za odrasle. Također jako volim zvučni efekt i glazbu u pozadini. Ti zvukovi violine doista su odavali jeziv i užas tijekom cijelog filma (baš kao u originalu).

Glavni glumci ovog filma uglavnom su bili sjajni u ulogama. Obožavam portretiranje Ewana McGregora odraslog Dan Torrancea i Rebecca Ferguson kao Rose the Hat. Ali najviše me iznenadila pojava Kyliegh Curre u njenom debitantskom nastupu kao Abra Stone. Mislim da je sjajna, pogotovo za vrijeme tog prizora u autu. Bilo je i mnogo prilično poznatih imena u ulogama. Poput Cliffa Curtisa, Brucea Greenwooda, Emily Alyn Lind, čak i Jacoba Tremblaya. Film je režirao Mike Flanagan koji je režirao mnoge horor filmove i serije poput. Before I wake, Ouija: Origin of Evil, The Haunting of Hill House series itd. Btw, ovdje nije bilo sredine ili post end kreditne scene.

Doktor Sleep Zaključak:

Sve u svemu, mislim da je ovo prilično zanimljiv horor film. Bilo je to za razliku od glavnih prirodnih natprirodnih horor filmova s ​​mnogim scenama zastrašivanja. Ali više se fokusiralo na aspekte misterije i sumnje. Nisam siguran kako bi obožavatelji Stephena Kinga reagirali na ovaj film, jer su skloni vrlo kritičnoj bilo kakvoj adaptaciji. Ali mislim da je ovo vrijedno pogledati jer sam shvatio da je film prilično odan romanu. Ako se odlučite isprobati ovaj film, moja bi preporuka bila da pronađete The Shining i prvo ga pogledate. Prije nego što pogledate ovaj film kako biste osigurali bolje zadovoljstvo i razumijevanje priče.

Ali ako očekujete da vidite slične stvari poput prvog filma, možda nećete naći ono što tražite, posebno s drugačijim pristupom u pripovijedanju. Ljubitelji nadnaravnog horor filma mogu smatrati da je ovo pretjerano dugo i manje uzbudljivo, bez stalnih zastrašujućih slika koje bi trebale zastrašiti jer je imao više uzbuđenja i nesigurnosti, a ne zastrašujućeg dijela. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 7/10

PRESUDA

Sve u svemu, mislim da je ovo prilično zanimljiv horor film. Glavni glumci ovog filma uglavnom su bili sjajni u ulogama. Obožavam portretiranje Ewana McGregora odraslog Dan Torrancea i Rebecca Ferguson kao Rose the Hat.

Najnovije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije ...