ESCAPE ROOM (2019) Recenzija Filma

Escape Room Zvučni efekti ovog filma bili su prilično nevjerojatni. Ovaj film je bio dobar psihološki triler film, pun neizvjesnosti, vrlo intenzivan, ali sa završetkom koji je bio malo pretjerano dug. Neki od njih bili su prilično intrigantni likovi s njihovom tajanstvenom pozadinom.

ESCAPE ROOM (2019)

Žanr: Akcija | Avantura | Triler
Redatelj: Adam Robitel
Producent: Bragi F. Schut, Maria Melnik, Bragi F. Schut
Glavne uloge: Deborah Ann Woll, Tyler Labine, Taylor Russell, Logan Miller
Trajanje filma: 01:39:00
Datum izlaska: 03.01.2019 (svjetska premijera)
B i H 07.02.2019.
Hrvatska 07.02.2019.
Srbija 31.01.2019.

Šest različitih ljudi sastojalo se od sramežljivog studenta Zoey Davis (Taylor Russel – Taylor Russel – Lost in Space TV series itd.), normalnog trgovačkog radnika Bena Millera (Logan Miller), velikog brokera Jasona Walkera (Jay Ellis – The Game TV serije itd.), bivša vojnikinja Amanda Harper (Deborah Ann Woll – TV serija Daredevil, TV serije True Blood itd.), kamiondžija Mike Nolan (Tyler Labine – Deadbeat TV serije itd.) I obožavateljica igre Escape Room Dany Khan (Nik Dodani – serija Murphy Brown itd.). Bili su pozvani da igraju igru ​​u kojoj će pobjednik dobiti neku veliku nagradu.

Svi ti ljudi nisu svjesno ušli u igru ​​u kojoj su sobe za bijeg bile smrtonosne i nemogućnost bijega značila bi smrt. Utrkajući se protiv vremena, svi su morali raditi zajedno kako bi otkrili trag u svakoj sobi i pobjegli.

Što bi se dogodilo s ovih šest ljudi gdje su svi imali svoju tajnu prošlost? Pronađite ih sve u ovom uzbudljivom, intenzivnom i super neizvjesnom filmu.

Escape Room Filmske Recenzije

Wow, ovaj film je doista nevjerojatan u smislu davanja neizvjesnosti. Već od samog početka smo osjetili što će doći. I kad bi svi likovi bili stavljeni u prvu sobu, svi bismo dobili neprekidnu neizvjesnost i uzbuđenje do kraja. Dobili smo i iznenađujući zaokret. U svim sobama, morali smo vidjeti kako su pametni filmski stvaraoci zapravo bili u pružanju ovog zabavnog filma. Sve sobe bile su nevjerojatno stvorene s tragovima i savjetima koji su se doimali autentičnim.

Kao što se moglo i pogađati iz samog naslova, film je zapravo bio baziran na popularnim Escape Room igrama (dostupno i na internetu). Dakle, ljudi koji su ikada igrali ovakvu igru ​​bili bi upoznati s premisom, a čak je i moja djevojka obožavala takvu igru. Iako je igra u ovom filmu koju su igrali stvarni ljudi i koja je mogla ubiti neuspješnog igrača svakako bi bila mnogo strašnija.

Glumci, Intezitet i napetost

Vrativši se natrag u sam film, spomenuo sam da je bilo vrlo napeto zbog smrtonosnih soba iz kojih igrači moraju pobjeći. Ali jedna stvar koju doista nisam volio bio je kraj. Mislim da na kraju ima previše detalja koji su doveli do toga da je završetak pretjerano dug i da je malo izgubio zamah. Iako je završna scena bila prilično uzbudljiva i dala nam naznaku mogućeg nastavka, vjerovao sam da bi moglo biti bolje kad bi scene bile nešto kraće. Međutim, to je bilo samo moje mišljenje.

Intenzitet bjekstva omogućen je i izgledom glumačke ekipe. Neki od njih bili su prilično intrigantni likovi s njihovom tajanstvenom pozadinom. Od svih šest glumaca i glumica koji su glumili u filmu, poznavao sam samo njih dvoje, Deborah Ann Woll i Logan Miller. Ostatak mi je bio nepoznat, ali svi su bili prilično dobri u predstavljanju svojih likova, a posebno Jay Ellis bio je toliko uvjerljiv kao prilično mrzovoljan yuppie i Nik Dodani je bio stvarno uvjerljiv kao vrlo željan i entuzijastičan igrač.

Zvučni efekti ovog filma bili su prilično nevjerojatni. Iako su bili standardni Dolby Surround sustav, još uvijek je mogao pružiti intenzitet za publiku, osobito uz muziku i razne zvukove u trenucima kojih je bilo gotovo u svakoj sobi. U osnovi, glavna atrakcija ovog filma bila je neizvjesnost koju smo osjetili u onim trenucima koji su bili prilično neprekidni do gotovo kraja. Ali radnja možda nije najoriginalnija. Imao sam osjećaj sličnosti s horor filmom još 2004. (režirao ga je James Wan u njegovom redateljskom debiju) koji se pojavio u nekoliko filmova, osobito s pojavom glavnog krivca.

Sve u svemu, po mom osobnom mišljenju, ovaj film je bio dobar psihološki triler film, pun neizvjesnosti, vrlo intenzivan, ali sa završetkom koji je bio malo pretjerano dug. Bio je to jedan film koji će vas držati na rubu vašeg sjedala, s toliko zapanjujućih scena tijekom cijelog filma. Bio je to onaj film koji iznenađujuće nije imao nikakvu srednju ili post-kreditnu scenu. Ako tražite film koji će vam pružiti takav intenzitet, onda bi to mogla biti opcija. IMDB ocjena Filma: 6.4/10 Sretno gledanje!

Trailer Filma Escape Room :

Escape Room Zvučni efekti ovog filma bili su prilično nevjerojatni. Ovaj film je bio dobar psihološki triler film, pun neizvjesnosti, vrlo intenzivan, ali sa završetkom koji je bio malo pretjerano dug. Neki od njih bili su prilično intrigantni likovi s njihovom tajanstvenom pozadinom.ESCAPE ROOM (2019) Recenzija Filma