Friday, April 16, 2021

Jučer sam provjerio Disney + i vidio ovaj obiteljski film Flora & Ulysses za koji sam mislio da će mi uljepšati dan. Premisa je izgledala jako zabavno, pa sam odlučio probati.

Desetogodišnja djevojčica Flora (Matilda Lawler) voljela je čitati stripove o superherojima, posebno one koje je stvorio njezin otac George (Ben Schwartz – glas Sonic the Hedgehog, Space Force TV serija itd.) koji je nažalost bio neuspješan u njihovom objavljivanju. U međuvremenu, Florina majka Phyllis (Alyson Hannigan – Kako sam upoznao tvoju majku, TV serija Buffy The Vampire Slayer itd.) bila je uspješni romantični romanopisac koja je nedavno bila u maloj krizi i trudila se da napiše novi dobar roman.

Zbog situacije s roditeljima, Flora je sebe doživljavala kao ciniku i pesimistično gleda na život. To je bilo dok se nije pojavila vjeverica koja je kasnije nazvana Ulysses. Flora je primijetila da Ulysses ima super moći i počela se nadati. Nažalost, pozvan je stručnjak za kontrolu životinja po imenu Miller (Danny Pudi – Štrumpfovi: Izgubljeno selo, TV serija Community, itd.) da je uhvati. Uz pomoć Williama (Benjamin Evan Ainsworth) dječaka iz susjedstva, Flora je pokušala spasiti Ulyssesa od zarobljavanja.

Pa što se dogodilo s Florom i Uliksom? Pronađite sve u ovom zabavnom obiteljskom filmu.

Flora & Ulysses Filmske Recenzije

Baš kao što sam i očekivao, ovaj je film zaista bio zabavan na obiteljski način. Već sam znao da će glavni lik biti mlada djevojka i vjeverica sa super moćima na temelju trailera. Stoga me nije iznenadila šaljiva strana ovog filma. No, ono što me uistinu zadivilo je prekrasan izgled novopridošle Matilde Lawler. Bila je toliko uvjerljiva glumeći ovu ciničnu 10-godišnjakinju da mi se odmah svidjela od početka.

Ovaj je film snimljen prema istoimenoj dječjoj knjizi koju je napisala Kate DiCamillo, a scenarij je napisao Brad Copeland (scenarist Divljih svinja,čak i redatelj Prerušeni špijuni). Mislim da je Copeland sjajno obavio svoj posao u stvaranju prekrasnog scenarija jer ovaj film ima nekoliko pametnih dijaloga koji su na duhovit i pametan način bili duhoviti i sarkastični. Pretpostavljam da mu je prethodno iskustvo u pisanju uspješnih sit-coma zaista dobro došlo.

Radnja ovog filma bila je uistinu jednostavna i nije zahtijevala nikakvo razmišljanje. Bilo je ocijenjeno PG i definitivno sigurno za gledanje cijele obitelji. Čak i kao odrasla osoba uživao sam gledati ovaj film sam, a i nasmijao sam se, uglavnom zbog oštrih duhovitih komentara i zabavnog aspekta kad sam vidio vjevericu koja posjeduje super moći. Oh, također volim odnos između Flore i njezinih roditelja. Dodatni su likovi bili u redu, dok je Danny Pudi pružao komičnu prisutnost koristeći svoje iskustvo, iako osobno za mene lik William zapravo nije bio potreban. Btw film traje samo oko 1,5 sat, a ima i smiješnu scenu tijekom zatvaranja kredita.

Zaključak

Sve u svemu, ovo je bio prilično zabavan film koji mi je uspješno uljepšao dan. Ima nekoliko smiješnih trenutaka i dijaloga, uz šarmantan nastup Matilde Lawler i očito izvanrednu vjevericu sa super moćima. Ali nemojte očekivati da će ovo biti superherojski film s opasnim negativcem. Jer je glavni fokus zapravo bio odnos između Flore, njezinih roditelja i Uliksa. Možda nije trenutni Disneyev klasik, ali zasigurno ima dovoljno šarma da oduševi cijelu obitelj. Osobno bih ovo preporučio obiteljima s malom djecom. IMDB Ocjena Filma: 6.4/10

Flora & Ulysses (2021)

Žanr: Avantura, Komedija, Familijarni
Godina: 2021
Redatelj: Lena Khan
Producent: Brad Copeland, Kate DiCamillo
Glavne Uloge Glumci:Alyson Hannigan, Kate Micucci, Ben Schwartz, Danny Pudi
Zemlja: USA
Trajanje filma: 95 min
Datum izlaska: 19.02.2021 (svjetska premijera)
U kinima od : //

Trailer Filma Flora & Ulysses:

Sve u svemu, ovo je bio prilično zabavan film koji mi je uspješno uljepšao dan. Radnja ovog filma bila je uistinu jednostavna i nije zahtijevala nikakvo razmišljanje. Ovaj je film snimljen prema istoimenoj dječjoj knjizi koju je napisala Kate DiCamillo, a scenarij je napisao Brad Copeland. No, ono što me uistinu zadivilo je prekrasan izgled novopridošle Matilde Lawler.

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...