Godzilla II: Kralj zvijeri – Godzilla: King of the Monsters 2019 Recenzija

Godzilla II: Kralj zvijeri (2019)
Godzilla: King of the Monsters

Žanr: Akcija | Avantura | Fantazija
Redatelj: Michael Dougherty
Producent: Michael Dougherty, Zach Shields
Glavne uloge: Vera Farmiga, Millie Bobby Brown, Bradley Whitford, Sally Hawkins, Kyle Chandler, Charles Dance, Ziyi Zhang, Ken Watanabe, O’Shea Jackson Jr., Thomas Middleditch. Aisha Hinds, Anthony Ramos, Jason Liles, Elizabeth Ludlow, Jonathan Howard
Trajanje filma: 02:1:00
Datum izlaska: 29.05.2019 (svjetska premijera)
B i H 30.05.2019.
Hrvatska 30.05.2019.
Srbija 30.05.2019.

Postavljen pet godina nakon događaja u filmu Godzilla 2014., skupine znanstvenika koji su radili s Monarchom, organizacijom koja se bavi čudovištima aka Titans, a koja je uključivala dr. Emmu Russel (Vera Farmiga TV serija Bates Motel itd.), Dr. Serizawa (Ken Watanabe – detektiv Pikachu , Batman itd.), Dr. Vivienne (Sally Hawkins – oblik vode , plavi jasmin itd.), Dr. Coleman (Thomas Middleditch – TV serija Silicijske doline itd.), Dr. Stanton (Bradley Whitford – Out , The Darkest Minds i dr.) I dr. Chen (Zhang Ziyi) Tražili su načine kako bi osigurali da Titani mogu koegzistirati s ljudima.

Međutim, kada je eko-teroristički Alan (Charles Dance – Imitacija igre itd.) Imao druge planove u vezi s Titanima, sav pakao se raspada kao jedan od najvećih i opasnih Monster Zero koji je bio oslobođen da bi uništio svijet. Emmina supruga Mark (Kyle Chandler – prvi čovjek , Super 8 itd.) Zamoljena je da pomogne Monarchu i vojsci, kada su ona i njihova mlada kćerka Madison (Millie Bobby Brown) Nekako bili uhvaćeni usred ove velike katastrofe.

Kako je svijet bio ugrožen, ljudi su morali tražiti pomoć od Godzille, jedine koja je bila dovoljno jaka da se bori protiv Monster Zero. Pa kako je se priča zaključila? Pronađite ih sve u ovom neizvjesnom i vrlo intenzivnom filmu čudovišta.

Godzilla II: Kralj zvijeri Filmske Recenzije

Wow to je bio nevjerojatan prikaz vizualnih efekata u svom najboljem izdanju. Film je bio ispunjen tolikim brojem efekata koji su napravljeni na tako nevjerojatan način da smo mislili da su sva čudovišta stvarna. Bio je to film u kojem smo uistinu mogli uživati ​​u neizvjesnosti i intenzitetu gledanja velikih, ogromnih čudovišta koja se bore u gradu prepunom zgrada i nebodera. To me je zapravo podsjetilo na neke scene iz starijih japanskih filmova u kojima se Godzilla bori protiv drugih čudovišta. Međutim, čak i da su ti filmovi bili originalni, vizualni efekti ove su definitivno bili daleko superiorniji što ne bi trebalo iznenaditi kada se vidi koliko je proračun bio velik.

Tijekom cijelog filma glavni fokus činilo se dijeljenjem znanja da je bilo mnogo više Titana nego samo Godzilla (i njegov neprijatelj u filmu iz 2014.). To je bilo nešto za publiku koja bi odražavala potencijalno uništavanje tih čudovišta i važnost lidera (naziva ga kralj) Titana. To bi objasnilo vrijeme velikog ekrana za Godzillu, Monster Zero i druga čudovišta. Nažalost, to je rezultiralo malim razvojem ljudskih karaktera i očito vrlo slabim zapletom (bilo je vrlo standardno i neoriginalno). Tako su mnogi od glumaca ovdje bili predstavljeni, ali izgleda da nisu ostavili veliki dojam, osim mog osobnog najdražeg dr. Serizawa (kojeg je lijepo glumio Ken Watanabe).

Efekti Godzilla II

Nije bilo mnogo toga za reći o filmu ove veličine, osim što je zaista zadovoljio moju glad da pogledam film o borbi velikih čudovišta protiv još većih čudovišta. To je film koji je vjerojatno najprikladniji za ljude koji vole takve akcije. Vjerojatno bi bilo teško privući najkritičnije gledatelje zbog svoje tanke radnje. Ali barem meni, jako sam uživao u ovome. Film je trajao 132 minute i uglavnom se fokusirao na čudovišta. Kad god bi se jedan od njih pokazao i počeo donositi katastrofu, bili bismo u strahopoštovanju i osjećaju da su stvarno intenzivni svojim izgledom. Osim Godzilla & monster Zero (aka Ghidorah) bilo je i Rodana i Mothre, gdje je svaki imao svoju specijalnost i volim svaku od njih.

Osim prekrasnih specijalnih efekata, zvučni efekti su bili fantastični. Većina scena prikazana je u mraku, pa bih vam predložio da ovo gledate u kazalištu s dobrim i svijetlim zaslonom. Muzički efekti su također bili prilično odlični jer se neizvjesnost doista osjećala tijekom scena borbe. Bilo je vrlo malo svjetlosnih trenutaka ovdje osim nekoliko kratkih komentara jednog vojnog osoblja (kojeg su igrali O’Shea Jackson Jr – Long Shot , Straight Outta Compton itd.). Zbog dugog trajanja, bilo bi poželjno prije početka filma otići u wc kako ne biste propustili glavne scene. Btw, postojala je post-end kreditna scena za koju mislim da bi bila povezana s drugim filmom koji su planirali objaviti 2020., pod naslovom: Godzilla vs. Kong. To bi bila stvarno zanimljiva perspektiva. Ne mogu da dočekam da vidim kako će filmski stvaraoci to moći da urade.

Sve u svemu, mislio sam da je to veliki monster vs čudovište film. Film koji se najbolje vidi kao čudovišni film u kojem se može uživati ​​bez brige o zapletu ili razvoju ljudskih likova. Ako je vaš cilj dobro se zabaviti u kinu i vidjeti čaroliju realnih velikih Titanovih borbi, onda biste trebali biti zadovoljni kao i ja. Ali ako su parcele i drugi aspekti ono što vam je potrebno za uživanje u filmu, onda vam to možda neće odgovarati. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 7.0/10 Sretno gledanje!

Titlovan Trailer Filma Godzilla II :

Godzilla II Sve u svemu, mislio sam da je to veliki monster vs čudovište film. Film koji se najbolje vidi kao čudovišni film u kojem se može uživati ​​bez brige o zapletu ili razvoju ljudskih likova. Ako je vaš cilj dobro se zabaviti u kinu i vidjeti čaroliju realnih velikih Titanovih borbi, onda biste trebali biti zadovoljni kao i ja.

Sjedinjene Države Protiv Billie Holiday (2021) Recenzija Filma

Adaptirano iz knjige pod naslovom Chasing the Scream: First and Last Days of the...

Djevojka koja obećava – Promising Young Woman (2020) Recenzija Filma