Hellboy 2019 Recenzija Opis i Radnja Filma

Glavne uloge: David Harbour, Milla Jovovich, Sasha Lane, Penelope Mitchell
Trajanje filma: 2h
Datum izlaska: 10.04.2019 (svjetska premijera)
B i H 11.04.2019.
Hrvatska 11.04.2019.
Srbija 11.034.2019.

Hellboy (David Harbour) bio je stvorenje s velikom snagom i radio je za Biro za paranormalna istraživanja i obranu (BPRD) kako bi riješio natprirodne slučajeve i borio se protiv opasnosti koje su stvorili. Hellboyev nadređeni bio je i njegov otac Trevor (Ian McShane – Deadwood TV serija, John Wick: Poglavlje 2 itd.). Ovog puta Hellboy je dobio vrlo težak i opasan zadatak tako što se morao suočiti s besmrtnom i moćnom vješticom Nimue (Milla Jovovich – serija Resident Evil , Future World itd.) koja je pokušala uništiti svijet i ljude na njemu dok je dala demonima priliku upravljati zemljom.

Uz podršku zvijeri sa svinjskom glavom pod nazivom Gruagach (Stephen Graham), Nimue je uspjela izazvati pustoš u Engleskoj gdje je Hellboy dodijeljen. Dok je Trevor bio zabrinut, Hellboy bi bio preplavljen, također je dodijelio agenta MI-11 po imenu Daimio (Daniel Dae Kim – Lost i Hawaii Five-O TV serije itd.). Uz dodatak mladog vidovnjaka po imenu Alice (Sasha Lane – američki med itd.), svi su otišli u borbu protiv Gruagacha, Nimuea i njezine vojske.

Pa kako bi se priča završila? Nađite ih sve u ovom gore i stvarno nasilnom nadnaravnom superheroju.

HellBoy Filmske Recenzije

Kad sam pročitao o Hellboy reboot , gdje će imati R rating, bio sam zapravo prilično uzbuđen. No, kao što sam rekao gore, zbog vrlo malo publiciteta, nije prikupilo uzbuđenja koja je trebao dobiti. Prije nego što smo jučer vidjeli ovaj film. Sada je sam film zapravo imao prilično zbunjujući način pričanja priča. Prvo su nam pokazali zrelog Hellboya i od publike se očekivalo da znaju i razumiju njegovu moć i zašto je radio u BPRD-u, samo da bi dobili kratko objašnjenje u sredini filma. I tako kratka bljeskalica bila je ne samo jednom, već i nekoliko puta, što je bilo vrlo zabavno. Moja je djevojka komentirala da je film osjećala kao da nedostaju dijelovi ili scene koje namjerno nisu prikazane, ali ih moramo razumjeti sami.

Efekti

Zvučni efekti bili su fantastični, što je bio jedan od rijetkih pluseva našeg iskustva. A učinci šminke također su bili sjajni. Lice Davida Harboura doista je izgledalo kao teška verzija Hellboya i njegova izvedba bila je prilično uvjerljiva s njegovim šaljivim šalama. O Daniel Dae Kim je također bio lijepo iznenađenje. U međuvremenu, ostali likovi su bili toliko lični za mene. Od svih borbi u filmu, moja najdraža bila je ona u kojoj se Hellboy borio protiv 3 stvorenja u isto vrijeme, iako je scena također smanjila trenutak.

Zapravo sam vidio originalnu verziju Hellboya iz 2004. godine , kao i njezin nastavak iz 2008. godine, i uživao sam u njima. Oboje su bili zabavni filmovi i osjećali su se lagano, ali scene borbe i specijalni efekti bili su odlični. Likovi su također bili ugodni za vidjeti, osobito Abe Sapien kao Hellboyev partner / pomoćnik. Karakterizacija Hellboya Rona Perlmana bila je nježna i brižna verzija, za razliku od stvarno nasilne luke. Nije bilo lakih likova, a nasilje je bilo mnogo groznije i gore u verziji 2019., što možda nije bilo po volji navijačima iz tog originalnog filma. Za mene osobno, mislio sam da je promjena tona dobra i zanimljiva ideja. Međutim, nedosljedno (i prilično zbunjujuće) pripovijedanje bilo je minus za mene i sigurno bih mogao razumjeti vrlo nisku ocjenu kritičara.

Sve u svemu to bi vjerojatno bio bolji film koji se može vidjeti kroz online streaming bez rezanja. Ako ste ljubitelji svjetla i vrlo duhovitog Hellboya. A ne obožavatelj previše scena, onda bi ova verzija svakako bila najmanje omiljena. Da ne spominjem ako želite gledati film s vrlo dobrim pričanjem priča. Međutim, ako želite vidjeti Hellboya kako se bori protiv demona i stvorenja nasilno. I ne smeta vam način na koji je film bio ispričan, onda bi to vjerojatno moglo zadovoljiti vas. Btw, u filmu je bilo 1 srednjih i 1 post-kreditnih scena, u slučaju da želite čekati i vidjeti do kraja trajanja od 119 minuta. Te bi scene mogle biti pripremljene za nastavak, iako sumnjam da bi to bilo, gledajući kako se film činio razočaravajuće u smislu blagajne. IMDB Ocjena Filma: 5.5/10

Bilješke:
Hellboy je bio lik iz stripa Dark Horse. Gdje su neki od njihovih poznatih objavljenih radova uključivali Grad grijeha, Timecop, Umbrella Academy itd.

HellBoy