Akcioni Filmovi Hotel Artemis (2018) Recenzija Filma

Hotel Artemis (2018) Recenzija Filma

-

Hotel Artemis (2018)

Žanr: Akcija | Krimi | Drama
Redatelj: Drew Pearce
Producent: Drew Pearce
Glavne uloge: Sofia Boutella, Dave Bautista, Jeff Goldblum, Jenny Slate, Sterling K. Brown, Jodie Foster, Charlie Day, Evan Jones, Zachary Quinto. Brian Tyree Henry, Kenneth Choi, Nathan Davis Jr., Sandra Rosko, Fatimah Hassan, Noelle Therese Mulligan
Zemlja: Engleska
Trajanje filma: 01:34:00
Datum izlaska: 07.07.2018 (svjetska premijera)

Postavljen u godini 2028, Los Angeles je bio u pobuni zbog čiste vode koja se naplaćuje. Kriminalna braća Sherman (Sterling K. Brown – The Predator , Black Panther itd.) I Lev (Brian Tyree Henry – Atlanta TV serije i sl.) ozlijeđeni su tijekom pljačke banke i otišli su u tajnu bolnicu posebno za zločince pod nazivom Hotel Artemis. Hotel je vodila Nurse Jean (Jodie Foster – optuženi, šutnja janjadi i sl.) sa svojim pomagačem Everestom (Dave Bautista – Final Score , Guardians of the Galaxy serije i sl.).

U hotelu je bilo već nekoliko drugih zločinaca, uključujući Acapulco (Charlie Day – Pacific Rim Uprising, itd.) I Nice (Sofija Boutella – Atomic Blonde , Star Trek Beyond itd.). Kasnije će u hotelu izaći i drugi ljudi, kao što su zloglasni kriminalni vođa Wolf King / Niagara (Jeff Goldblum – Thor: Ragnarok , Fly itd.) I još jedna osoba ranjena u pobuni pod imenom Morgan (Jenny Slate – The Lego Batman Movie itd.) koji bi komplicirao pitanja i za Nurse & Everest.

Stvari će uskoro postati loše za sve u hotelu Artemis, kada je jedan od njih imao tajni plan koji bi ugrozio sve ljude, kao i život hotela. Pogotovo kad je u hotel došao i okidač sretnog sina Wolf Kinga nazvanog Crosby (Zachary Quinto – Heroes TV serije itd.). Pa kako će se priča nastaviti? Pronađite ih sve u ovom jedinstvenom filmu trilera.

Hotel Artemis Filmske Recenzije

Pa ovo je bio film za koji sam mislio da je posve jedinstven. Iskreno nisam znao priču uopće jer mi je činilo da sam pročitao sinopsis prije mnogo mjeseci, ali sam potpuno zaboravio. Tako sam mislio da ću samo vidjeti film i saznati zemljište kako je napredovao. Priča je uglavnom bila postavljena u staroj zgradi u kojoj je djelovala tajna bolnica pod nazivom Hotel Artemis. S tajanstvenom okolinom i lijepim postavkama berbe u daljem budućem vremenu stvorio je jedinstveni doživljaj modernog, ali starog.

Osobno sam mislio da su vizualni efekti u filmu bili prilično dobri. Ali ono što sam najviše volio bio je zapravo finale. Bio je ispunjen nekim stiliziranim borbenim prizorima, posebice onima koji su uključivali karakter Sofije Boutelline. Bilo je nekih lijepo oblikovanih borbenih filmova koje sam osjećao sličnim onima koje je uradila u Kingsmanu: The Secret Service . Međutim, prije no što smo došli do konačnog velikog finala, početni dio filma ide malo sporim tempom.

U ovom filmu bilo je iznenađujuće malo zaokreta, što mi se činilo da zapravo nije potrebno. Dovoljno je iznenađenja, ali mislim da ne dodaju nikakvu važnu točku na razvoj priče, osim ako je ishod tog zaokreta učinio nešto drugačije. To je samo moje mišljenje. O jedna stvar koju sam mislio da je sjajna u ovom filmu bila pojava velikog ansambla koji je uključivao prilično velika imena i njihova izvedba nije razočarala. Čak je i karakter Dave Bautista bio vrlo lijep ovdje, za razliku od njegovog nastupa u Escape Planu 2 .

Sve u svemu mislim da je to bio poseban film. Osobno sam osjećao da nije previše loš i da su imali neke lijepe dijelove. To možda nije najbolja vrsta koja postoji i trajanje može biti prekratko, a slijed akcije može biti zadovoljavajući. Btw, ovdje nije bilo srednje ili post-krajne kreditne scene. A budući da je film već bio prikazan u američkom kazalištu prije mnogo mjeseci (u lipnju), više nije bio hit film za gledatelje. Osjećao sam se da nije bilo previše senzacija i nisam imao najuzbudljivije iskustvo gledajući ovo, ali nije bio najgori film koji sam ikada vidio.

Ako ste zainteresirani za takav žanr, onda bi to moglo biti prikladno za vas. No, ako ste tip publike koji traži film koji se zove naporan akcijski film ili triler koji je imao puno intenzivnih uzbudljivih prizora, onda možda niste stvarno zadovoljni. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Filma: 6.1/10

PRESUDA

Hotel Artemis (2018) Sve u svemu mislim da je to bio poseban film. Osobno sam osjećao da nije previše loš i da su imali neke lijepe dijelove. Osobno sam mislio da su vizualni efekti u filmu bili prilično dobri. Ali ono što sam najviše volio bio je zapravo finale. Bio je ispunjen nekim stiliziranim borbenim prizorima, posebice onima koji su uključivali karakter Sofije Boutelline.